پرچم‌ها در آمریکا به احترام قربانیان لاس وگاس به حالت نیمه افراشته در آمدند

عکس از آرشیوصدای آمریکا : رئیس جمهوری ایالات متحده دستور داد پرچم ها در سراسر کشور به احترام قربانیان حمله مرگبار یکشنبه شب در لاس وگاس به حالت نیمه افراشته در آیند.
در جریان تیراندازی مردی در جریان کنسرت موسیقی کانتری در شهر لاس وگاس ایالت نوادا در غرب آمریکا، بیش از ۵۰ نفر کشته و صدها نفر زخمی شدند.
بر اساس فرمان پرزیدنت دونالد ترامپ، پرچم‌های ایالات متحده در سراسر کشور تا غروب جمعه ششم اکتبر به حالت نیمه افراشته باقی خواهند ماند.
همه پرچم‌های تعبیه شده در کاخ سفید، کلیه اماکن عمومی، مراکز نظامی و پایگاه‌های دریایی در همه پنجاه ایالت و نیز قلمروهای آمریکا مشمول این فرمان هستند.
این فرمان همچنین شامل سفارتخانه‌ها، پایگاه‌های نظامی و دیگر مراکز آمریکا در خارج از کشور می‌شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

شک نکنید که پای اسلام در میان است و این شخص احتمال زیاد گرایش های اسلامی داره حالا ببینید اگر گندش در نیامد ;) همیشه در کشتار و ترور پای اسلام در میان هست دوستان ;)
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۹
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
وقتی خامنه ای کفتار خط و نشان میکشد و تهدید میکرد را یادمون نرفته همین هفته پیش سر برجام کار خامنه ای و سرداران سپاه داعشی هست
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۴
۵۹
Sepas - تهران، ایران
با درود ، این دیگه چه تروری بود آدم چی‌ بگه، خوب یکی‌ نیست اسلحه را تو اون خراب شده ممنوع اعلام کنه، اوباما خدا بیامرز می‌خواست ممنوع کنه نزاشتن، ترامپ گاو کش هم این کارو نمیکنه.
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۸
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد
آیا با این کار قربانیان زنده میشن؟ بهترین کار خلع سلاح عمومیه! :o
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۵
۴۸
Ghooloo - آبادان، ایران
[::شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ::]. چند سال است نروژی؟ چند سال پیش که آندرس برایویک ۷۷ نروژی را که اکثرا کودکان بی گناه بودند را کشت نروژ تشریف داشتید؟ پای اسلام در میان بود؟ همه نروژی ها و همه دنیا هم میدانستند که بر مبنای عقاید مسیحی که ریشه در قرون وسطی داشت این کار را کرد ولی اسمش شد یک شخص دیوانه و روانی! در حالی که همان شخص روانی برای دکترای علوم سیاسی ثبت نام کرد آن هم در زندان! سالی چند بار در آمریکا این کشت و کشتارها صورت میگیرد و اسمش هیچوقت نمیشود ترور؟ ولی اگر توی ایرانی پات لیز خورد و با سر رفتی تو دماغ یکی و مُرد اسمش میشود ترور! دیگران دارند با حیثیت این مردم خاورمیانه بازی میکنند و بازیشون میدهند و از آب گل آلود ماهی میگیرند برای منافع خودشون که سلاحهایشان را بفروشند شما چرا شستشوی مغزی میشوی و میگذاری بازیت بدهند؟ البته خودت میدانی شما دوست داری فکر کن تو خیابان هم رد میشوی و کفتری چلغوزی به سرت انداخت کار تروریست های اسلامی است شاید اینطور به وظیفه انسانی خودت بیشتر عمل کرده باشی عزیزم! موید باشید
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۵
۴۴
Ariobarzan PARS - بیرمنگام، انگلستان
اسلحه از دست عموم مردم جمع بشه با زهم آدمای اینجوری تو کشور بزرگی مث آمریکا اسلحه قاچاق پیدا میکنن، فقط دیگه اون مردمی هم که برا دفاع یه تفنگی دارن بی دفاع میشن. توتگزاس بود خود مردم توهتل میریختن تو اتاق یارو قبل پلیس، دخلشو میاوردن بعد شلیک دو تا تیر
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۲
۳۶
yaknafar - استکهلم، سوئد
حالا ترامپ باید بفهمه که این مرد ایرانی‌ یا از اون کشور‌هایی‌ که تحریم کرده نیست.ولی‌ متاسفانه نفهم تر از این حرفاس.
دوشنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۶
۴۸
کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
این دیوانە کە خودش هم خودکشی کرد ولی اگر زندە بود در تحقیقات جنایی بە این نتیجە می رسیدند کە طرف بە جهت فلان تروما در بچگی ، والدین بد ، جنگ و یا هر چیز دیگری از اعتدال روانی یک شخص سالم برخوردار نیست. ولی اگر سیاهپوست میبود طبیعتا باید یک جانی و قاتل بالفطرە باشد و دست آخر اگر مسلمان باشد کە صد در صد تروریست است. اینها کلیشەهای رایج در این زمینەها نزد مردم آمریکاست. من نمیخواهم بە این نتیجە برسم کە اسلام (هردو ورژنش) نمیتواند تروریست پرور باشد. بلکە میخواهم بگویم همەی اینها سوای پس زمینە دینی و نژادیشان، دارای زمینە روانی مشابە هستند کە حالا بە هر بهانەای میتوانند دست بە چنین کاری بزند.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۱۳
۴۸
کوهستان زاگرس - نشویل، ایالات متحده امریکا
نمیدونم اصلاح در قانون خرید و نگهداری اسلحە چقدر کمک میکنە ! چون برای مثال اسلحە ای کە توی این جنایت ازش استفادە شد، بە طور غیر قانونی تهیە شدە بود.
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۵
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
[::Ghooloo - آبادان، ایران::]. بله یادم هست دقیقا کشتار نروژ را ولی من مطمئنم که این گرایش های اسلامی داشته کار کار مسلمانان است و بس تو حالا هر چی میخوای بگو حالا منتظر باش اگر گندش در نیامد که از طرف اسلامی ها بوده این خط و این نشون ;)
‌سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.