فال روز دوشنبه ۲ اکتبر - ۱۰ مهر.

فروردین
 
درست است که اخیرا درگیر یک دشمنی سخت و سهمگین شده اید اما شما یک اسلحه پنهان دارید؛ می دانید آن چیست؟ آن تمایل شما برای ابراز احساسات تان است و اینکه به دیگران بگویید چه می خواهید. ممکن است دیگران از جسارت و شجاعت خاص شما سرگرم شوند همچنانکه شما با زیرکی بر شرایطی غلبه می کنید که در گذشته به نظر می رسید خارج از کنترل شما باشد. ماه نو در نهمین خانه از "ایده های بزرگ" شما قرار دارد اما درباره کارهایی که می خواهید انجام دهید فقط صحبت نکنید؛ آن را عملی کنید!
صوفی ار باده به اندازه خورد نوشش باد***ور نه اندیشه این کار فراموشش باد
آن که یک جرعه می از دست تواند دادن***دست با شاهد مقصود در آغوشش باد
تعبیر: او تو را خیلی دوست دارد و تا زمان مرگ فراموشت نخواهد کرد ولی خود را در مقابلش کوچک نکن. تو هم به او فکر می کنی. مصلحت در این است که یار عشق خود را بروز ندهد و همه چیز را با شوز دل تحمل کند تا تو هم در مراحل عشق به پای او برسی.
 
اردیبهشت
 
شما امروز حتی اگر لازم شد که از مدرسه یا سرکارتان جیم شوید، در هر شرایطی دلتان می خواهد تفریح کنید!! اما شما درصورتی می توانید واقعاً تفریح کنید که وظایف تان را انجام نشده رها کنید. تنها فکر کردن در مورد نتیجه کار برای غلبه کردن بر یک مانع کفایت نمی کند. باوجود این با دسته بندی کردن کارهایتان در بخش های کوچک و پشت سر هم به راحتی می توانید کار خود را تمام کنید و بعد از آن می توانید با آرامش به تفریحتان نیز برسید.
روزه یک سو شد و عید آمد و دل‌ها برخاست***می ز خمخانه به جوش آمد و می باید خواست
نوبه زهدفروشان گران جان بگذشت***وقت رندی و طرب کردن رندان پیداست
تعبیر:چرا عاقل کند کاری ک باز آرد پشیمانی. از کاری که کرده ای بسیار نادم و پشیمانی. با شکست مواجه شده ای و فکر می کنی دیگر کسی تو را دوست ندارد و مورد احترام نیستی. اما مرور زمان همه چیز را دست می کند. مطمئن باش این شکست مقدمه ای است برای پیروزی بزرگ انشاالله.
 
خرداد
 
اخبار حیرت انگیزی از سوی دوستی دریافت می کنید که خیلی دور از شماست. این مستقیماً بر شما تأثیری نمی گذارد، ولی بر کل اقتصاد، سیاست و کسب و کارهای دنیا اثر دارد. شما از اثرات بلندمدت آن بر جامعه هم آگاهید. در این مورد با دوستانتان حرف می زنید. باید واقع گرا باشید و منتظر اخبار دیگری بمانید. شما می دانید که در یک رابطه هر دو نفر حرف های زیادی برای گفتن دارند. برای پیشگیری از سوءتفاهم ها باید صداقت داشته باشید و آنچه در ذهنتان است بگویید. امروز شما تعادل درونی دارید و این در کل به شما اعتماد به نفس می دهد. این هارمونی درونی اثراتی عالی بر روی افراد دور و برتان دارد. همه مذاکرات و گفتگوها با دیگران کاملاً خوب پیش می رود.
حسنت به اتفاق ملاحت جهان گرفت***آری به اتفاق جهان می‌توان گرفت
افشای راز خلوتیان خواست کرد شمع***شکر خدا که سر دلش در زبان گرفت
تعبیر: از اینکه همیشه سلامت و تندرست هستی خدا را شکر نمی کنی. با اینکه ظاهرا" خشن هستی اما باطنی بس لطیف داری. از چشم زخم ایمن هستی. رقیب نداری از طعنه ی اطرافیان نرنج. کار خودت را انجام بده. حاجت تو برآورده می شود.
 
تیر
 
شما خیلی نگران آینده هستید و به خاطر همین نمی‌توانید خیلی خوب در لحظه حال تمرکز داشته باشید. درواقع خاطراتی که شما از گذشته در ذهنتان دارید خیلی بیشتر از مشکلاتی است که در آینده قرار است اتفاق بیفتد! الان فرصتی فراهم آمده که یاد بگیرید به جای فکر کردن به احساسات لاینحل در مورد زمان‌های دیگر به جادوی بودن در زمان حال اعتماد کنید!
خوشتر ز عیش و صحبت و باغ و بهار چیست***ساقی کجاست گو سبب انتظار چیست
هر وقت خوش که دست دهد مغتنم شمار***کس را وقوف نیست که انجام کار چیست
تعبیر:با هر کس طرح دوستی نریز که هر چه صدمه دیده ای از دوست بد بوده است. در عشق شکست خورده ای. اما همه چیز دوباره رو به راه می شود. عشق پاک و بی آلایشت را نصیب هر کسی نکن زیرا آنان ظاهر خوب و باطنی تیره دارند. در زمان احتیاج هم در هر خانه ای را نزن که حاجت تو در زور بازویت می باشد.
 
مرداد
 
خیلی برای اتان سخت است که براستراحت خود غلبه کنید.بنابراین از تکان دادن به خودتان شانه خالی می‌کنید. شاید آرزویتان این باشد که تمام لحظات را با شادی و تفریح که شما درآن استاد هستید، بگذرانید اما خیال پردازی شما به واقعیت تبدیل نمی‌شود مگر اینکه خودتان بخواهید که کار کنید و فوراً راحت طلبی را کنار بگذارید. گرچه باید خیلی از خودتان به خاطر این کار خواهش کنید ولی به لذت وقتی که چیزی برای نشان دادن روزتان دارید می‌ارزد.
حال دل با تو گفتنم هوس است***خبر دل شنفتنم هوس است
طمع خام بین که قصه فاش***از رقیبان نهفتنم هوس است
تعبیر:خداوند نعمت و رحمت زیادی به تو ارزانی داشته و آنچه را که احتیاج داری فراهم نموده است، پس مغرور نباش. او از حال تو خئب آگاه است. روزی تو قطع نمی شود. در زندگی به پستی و بلندی اعتقاد داشته باش قبله ی معبود تو فقط و فقط خداوند باشد.
 
شهریور
 
به خاطر تغییراتی که تازگی در زندگی تان ایجاد شده، طی این چند هفته گذشته انتظارات شما از روابط دوستانه تان بیشتر شده است. خیلی خوب است که دوباره برای خود اهداف مهم تری را ایجاد کنید، البته قبل از اینکه واقعیت‌ها این کار را برایتان بکنند!! رویاهای کاذب و دورغین به شکست می‌انجامد، پس تا موقعی که فرصت دارید، واقعیت‌ها و حقایق مربوط به خود را دوباره بررسی کنید.
ساقیا آمدن عید مبارک بادت***وان مواعید که کردی مرواد از یادت
در شگفتم که در این مدت ایام فراق***برگرفتی ز حریفان دل و دل می‌دادت
تعبیر:هنوز خیلی خامی چیزهایی را که به دست آورده ای از دست خواهی داد. استراحت و آسایش دیگر کافی است به عقل خودت رجوع کن. نفس اماره را در خود از بین ببر که این نفس بنیادت را از بین می برد چون باد پائیزی بهار دل تو را پیر می کند و این را هم بدان که همگان از کارهای پنهانی تو باخبرند.
 
مهر
 
ادراک‌های حسی شما با منطق تحلیل‌گرتان تعارض دارد و شما در عین حال که فکر می‌کنید که چه کاری باید انجام دهید در موقعیتی قرار می‌گیرید که کاملاً عصبانی خواهید شد. دوستان و همکارانتان به شما توصیه می‌کنند که منطقی باشید و کارهایی را که برایتان مهم ترند را انجام دهید. اگر قلب شما خیلی راسخ به شما حرف دیگری می‌زند به جای گوش دادن به حرف دوستانتان به ندای دلتان گوش دهید.
چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت***حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت
به نوک خامه رقم کرده‌ای سلام مرا***که کارخانه دوران مباد بی رقمت
تعبیر:دیگر خسته شده ای. صبرو قرار نداری از سرگردانی خسته ای و این باعث دل شکستگی تو شده است. فقر و بی پولی عذابت می دهد. مقصود و مراد تو همان ثروت است که برای رسیدن به آن خود را به هر آب و آتشی می زنی. نترس روزی خواهد رسید که همه ی مردم تو را تحسین کنند و از تو کمک می خواهند.
 
آبان
 
از رفتارهایی که افراد خانواده‌تان یا دوستان‌تان در این روزها با شما داشته اند دچار ناراحتی و دلسردی شده اید بهتر است باید ها و نبایدها را کنار بگذارید فقط از خودتان انتظار داشته باشید زیرا اگر به این روند ادامه دهید در آینده‌ای نه چندان دور دچار افسردگی خواهید شد، پس از امروز دیگر از کسی توقع انجام کاری را نداشته باشید در این صورت اعتماد به نفس تان نیز تقویت می‌شود. قابلیت انعطاف پذیری خود را افزایش دهید.
گل در بر و می در کف و معشوق به کام است***سلطان جهانم به چنین روز غلام است
گو شمع میارید در این جمع که امشب***در مجلس ما ماه رخ دوست تمام است
تعبیر:گوشه ای از کارت را به نمایش بگذار حتما" مورد قبول واقع می شود و همگان تو را تحسین می کنند. حادثه عجیبی رخ می دهد که کمتر از معجزه نیست و این مسئله باعث می شود کمالات تو بیشتر شود. همیشه از بلایا ایمن هستی اما خود را از ایمان و دین جدا نکن.
 
آذر
 
با وجود اینکه امروز شما تصمیم گرفته اید کارهای نیمه کاره زیادی را تمام کنید، اما اگر نتوانستید تمام انتظارات خود را برآورده کنید، آرامش خود را حفظ کنید. لازم است بعضی از فعالیتهای خود نه تنها فعالتیهای کاری، بلکه برخی از کارهای تکراری روزانه تان را کمتر کرده و وقت خالی داشته باشید. به موسیقی گوش دهید، فیلم نگاه کنید، برای گردش به طبیعت بروید، اینها کارهایی بودند که شما مدتها خودتان را ازشان محروم کرده بودید. شما بعداً هم می توانید تعهدات خود را انجام دهید.
بلبلی برگ گلی خوش رنگ در منقار داشت****و اندر آن برگ و نوا خوش ناله‌های زار داشت
گفتمش در عین وصل این ناله و فریاد چیست***گفت ما را جلوه معشوق در این کار داشت
تعبیر: درد دل تو و فریادها و آه های جگر سوزت درمان ندارد. هر چند که تقوی پیشه کرده ای و دل و دین را یکجا پای وصل گذاشته ای. هر چه می کشی از آشنایان است حاضری حتی برای رسیدن به وصال یار جانت را هم فدا کنی. با گریه و زاری نیز مشکلت حل نمی شود.
 
دی
 
ونوس در ششمین خانه شما یعنی خانه فعالیت‌های معمولی روزانه بهتان توصیه می‌کند فقط به چیزهایی که خوب می‌شناسید اتکا کنید. شما در محل کار خواستار فرصت‌ها و موقعیت‌های شغلی زیادتری نیستید و دلیلش هم فقط این است که چیزهایی که در ظاهر خیلی عالی به نظر می‌رسیدند واقعاً این گونه نبودند. قبل از اینکه هر کار غیر معمول و عجیبی را انجام دهید، از بصیرت و دور اندیشی خود استفاده کنید.
روز وصل دوستداران یاد باد***یاد باد آن روزگاران یاد باد
کامم از تلخی غم چون زهر گشت***بانگ نوش شادخواران یاد باد
تعبیر:به لطف و عنایت خداوند و با همت بلند به آرزوی دیرین خودتان خواهید رسید. غرور را کنار بگذارید و پیشنهاد خودتان را عنوان کنید. در کارتان مشورت نمائید و امیدتان را از دست ندهید. تکیه بر ظواهر ننمائید. دست به دعا بردارید. با توکل به حق هر کار غیرممکن ممکن می شود.
 
بهمن
 
شاید شما برای گذراندن یک روز لذت بخش در خانه آمادگی داشته باشید، اما احتمالاً شما نمی‌توانید در برابر درگیر شدن با پروژه‌ای که قصد دارد محیط پیرامون‌تان را زیباتر بسازد مقاومت کنید. این کار می‌تواند به اندازه یک گردگیری کار ساده‌ای باشد و یا شاید هم به اندازه تغییر دکوراسیون یک اتاق کار سختی باشد. به هرحال فرقی نمی‌کند، شما نباید همه کارها را یک دفعه انجام دهید. در حین کار کردن سعی کنید از کارتان لذت ببرید.
سینه از آتش دل در غم جانانه بسوخت***آتشی بود در این خانه که کاشانه بسوخت
تنم از واسطه دوری دلبر بگداخت***جانم از آتش مهر رخ جانانه بسوخت
تعبیر:تو مقبول درگاه خداوندی و رحمت او شامل حالت می باشد. دولت و عزت نصیب تو شده و به لطف خداوند است که به ثروت می رسی. کاری را که می خواهی انجام بدهی بسیار سودمند است اما مواظب باش، خدا را فراموش نکنی که هر چه داری از اوست. همه در مقابلت هیچ اند پس از قدرت خود بصورت تازیانه استفاده نکن.
 
اسفند
 
امروز شما نمی‌توانید به راحتی ساعتی از روز را خالی نگه دارید، چرا که دائماً به کارهایی که می‌خواهید انجام دهید فکر می‌کنید. با وجود اینکه شما می‌توانید یک روز ایده آل را در ذهنتان مجسم کنید، ظاهراً چیزی شما را از داشتن چنین روزی محروم می‌کند. به جای ناراحت شدن به خاطر کارهایی که قادر به انجام دادنشان نیستید، به خاطر کارهایی که می‌توانید انجام دهید شکرگزار باشید.
خسروا گوی فلک در خم چوگان تو باد***ساحت کون و مکان عرصه میدان تو باد
زلف خاتون ظفر شیفته پرچم توست***دیده فتح ابد عاشق جولان تو باد
تعبیر:آنقدر پیشرفت می کنی که نامت بر سر زبان ها می افتد. در علم و تحصیل بکوش که در این راه با تو قیاس نیست. اما هوشیار باش حسد ورزان زیر پایت را خالی نکنند. با خدا باش، نمازت را به موقع بخوان تا او هم کمکت کند..
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • رئیس ستاد ارتش اسرائیل شاخه نظامی حماس را شکست خورده می‌داند
  • فرمانده پیشین سنتکام: ایران در میانه درگیری با اسرائیل،‌ دست پائین را دارد
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد