«کالین فرت» ایتالیایی شد

«کالین فرت» بازیگر مشهور بریتانیایی تابعیت ایتالیا را پذیرفت و گذرنامه این کشور را دریافت کرد، او یکی دیگر از هنرمندان بریتانیایی است که در پی خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا، تابعیت کشور دیگری را می پذیرد.
 

کالین فرت ۵۵ ساله که از مخالفان سرشناس «بریگزیت» است، آینده نامشخص و چالش های پیش روی انگلیس را انگیزه اصلی خود از پذیرش تابعیت ایتالیا عنوان کرد.

 
او بیست سال پیش با همسر ایتالیایی خود «لیویا جیگیولی» در رم ازدواج کرد و صاحب دو فرزند است، به همین دلیل پذیرش تابعیت این کشور چندان هم تعجب برانگیز نیست.
آنها ساکن لندن هستند ولی این بازیگر بریتانیایی همواره از عشق و علاقه خود به فرهنگ و هنر ایتالیا سخن گفته و شیفته مردم شاد و خونگرم این کشور است.
 
کالین فرت در تازه ترین مصاحبه خود گفت، در تمامی سالهای گذشته به این موضوع فکر کرده بود ولی خروج انگلیس از اتحادیه اروپا او را مصمم کرد تقاضای خود را به مقامات ایتالیایی ارائه دهد.
 
وزیر کشورایتالیا با تأیید این خبر گفت، باعث افتخار است که تابعیت ایتالیایی را به یکی از موفق ترین بازیگران سینمای جهان و برنده جایزه اسکار اعطا کند.
 
کالین فرت از مشهورترین هنرمندان بریتانیایی است که در سال ۲۰۱۱ ​برای بازی در فیلم «سخنرانی پادشاه» موفق به دریافت جایزه اسکار شد.
او با اشاره به تابعیت بریتانیایی همسر و فرزندانش گفت، حالا او هم شهروند ایتالیا است و مانند سایر اعضای خانواده تابعیت دوگانه دارد.
 
خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا بسیاری از قوانین موجود را تغییر خواهد داد و هنرمندان بریتانیایی با چالش های زیادی در زمینه اشتغال، مسافرت و مالیات مواجه خواهند شد.
 
به همین دلیل در هفته های اخیر تعدادی از هنرمندان انگلیسی از طریق مختلف تابعیت کشورهای عضو اتحادیه اروپا را نیز دریافت کرده اند تا دچار مشکل نشوند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۱
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
از این خبرای آبدوغ خیاری.
دوشنبه ۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.