آبادان ۱۲۰ هزار بیکار دارد

رییس شورای شهر آبادان معتقد است؛ دولت با طرح‌ها و پروژه‌های انگشت‌شمار نمی‌تواند بحران بیکاری را در آبادان برطرف کند.
 
«حسن کمری»، رییس شورای شهر آبادان با ابراز نارضایتی از بالا بودن نرخ بیکاری در این شهر بندری می‌گوید: شهروندان آبادان با حدود ۱۲۰ هزار بیکار‌ از نظر اشتغال وضعیت مناسبی ندارند. این میزان بیکار با توجه به پتانسیل‌هایی است که برای اشتغال در آبادان است ناهنجاری‌هایی را به وجود آورده است.
 
او ادامه می‌دهد: بیشتر مراجعات مردمی به نمایندگان شورای شهر، نمایندگان مجلس، دفتر نماینده ولایت فقیه، استانداری و ... برای پیدا کردن کار است در حالی که این مسئولان هم نمی‌توانند این بحران را حل کنند.
 
وی اضافه می‌کند: ترافیک دستفروشان یکی از مشکلات اصلی آبادان است که در سطح شهر همواره مشکلاتی را فراهم می‌کند. همچنین برخی از این افراد بیکار با موتور سه چرخ کار می‌کنند و تعدادی با فلافل فروشی و عده‌ای هم که با کار فصلی کشاورزی امورات خود را می‌گذرانند.
 
عضو شورای شهر آبادان با انتقاد از وضعیت اشتغال در کشور خاطرنشان می‌کند: بسیاری از جوانان ما با قراردادهای موقت جذب شرکت‌های نفت می‌شوند اما پس از چند ماه کار بیکار می‌شوند. دولت با طرح‌های انگشت‌شمار سعی در حل بیکاری دارد ولی با چند پروژه نمی‌توان به مبارزه با بیکاری رفت.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

اون پالایشگاه آبادان رو از نگهبان جلوی در تا رئیس کلش دادن دست بچه های خودشون، ژن خوبها، بعد ۱۲۰۰۰۰ نفر از مردم عادی جامعه که شخصا میدانم بعضا لسیانس و فوق لیسانس مهندسی پتروشیمی و مکانیک دارند بیکارند! در جنوب ایران، ماهشهر، در پتروشیمی بندرامام خمینی (ایران-ژاپن سابق)، لیسانس جامعه شناسی شده رئیس عملیات فنی-مهندسی! یعنی هندوستان و پاکستان هم به این قاراشمیشی نیستند!
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

بیکاری و گرسنگی مردم مهم نیست! فقط مواظب باشین به ساحت مقدس علی اکبر و علی اصغر خدشه ای وارد نشه! :o
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

خوب ایرادی نداره بجاش سوریه و لبنان و غزه و .. همه چی دارند و حق و حقوق شما میره به جیب تروریست ها اصلا وضیعیت نابسامان ایران مهم نیست مهم برقراری بشار اسد و تروریست ها هستند به همت و تلاش جمهوری اسلامی و ولایت وقیح
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
۸۴
mok432 - تهران، ایران

این ارقام که رژیم جنایتکار می‌‌دهد قابل اعتماد نیست ، من چند وقت پیش آنجا بودم شاید از هر خانوار ۵ نفره ۲ تا ۳ نفرشان بیکار باشند ،بیکاری همه جا میباشد و لمس میشود ،شاید بیشتر از یک میلیون بیکار باشد در آبادان و اهواز .
یکشنبه ۲ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.