سربازربوده شده ایرانی زنده است

 فرمانده مرزبانی ناجا با بیان اینکه سرباز ربوده شده در سیستان و بلوچستان زنده است تأکید کرد: همچنان پیگیر بازگرداندن او به کشور هستیم.
سردار قاسم رضایی گفت: درآخرین پیگیرها از طریق سیستم‌های اطلاعاتی و دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران و هم از طریق اقوام منطقه دو طرف (منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان) مطلع شدیم این سرباز در اختیار آنان بوده و زنده است.

 12 نفر از مأموران مرزبانی نیروی انتظامی متشکل از سه نیروی کادر و 9 سرباز وظیفه اوایل اردیبهشت امسال در منطقه مرزی چاهندو میرجاوه سیستان و بلوچستان به هنگام تعویض پست، مورد حمله و کمین تروریست‌ها قرار گرفتند که در این میان سعید براتی یکی از سربازان وظیفه ربوده شد.سردار رضایی اضافه کرد: اکنون در حال رایزنی هستیم تا این سرباز را به خانواده‌اش باز گردانیم.

وی ضمن ابراز امیدواری نسبت به بازگرداندن این سرباز ایرانی به وطن، افزود: از دولت پاکستان و مسئولان پاکستانی در این زمینه درخواست داشتیم که سرباز ایرانی سالم به کشور بازگردد که آنان در این خصوص تلاش می‌کنند.
فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی اضافه کرد: حتی در این خصوص سفیر ایران در پاکستان نشست‌هایی با دادستان کل پاکستان برگزار کرده تا سرباز یاد شده سالم به آغوش خانواده خود بازگردد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

ایشاللا هرچی زودتر این سرباز عزیزمون به آغوش خوانواده ش برگرده . سلامتیه همه ی سربازای ایران عزیزمون
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اگر راست باشه ، چه خبر مسرت بخشى ! الانه ، که رژیم آویزون آقاى عبدالحمید امام جمعه زاهدان بشه ، واسه وساطت ! همچین که خرشون از پل گذشت ، روز از نو و روزى از نو !
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۵
۵۴
bozurgmehr - لندن، انگلستان
تشت رسوایی ایران ستیزان خیلی وقته ریخته. به نقل از سایت حزب پان‌ایرانیست، سایت فرن پالیسی و روزنامه هاراتز نوشتن که اسرائیل در آموزش دادن و مجهز کردن گروهکهای تروریستی جهادی انصار، جندالله، جیش‌العدل و غیره در بلوچستان بهمراه آمریکا نقش داره. البته اسرائیل از اقلیم کردستان و گروهک پژاک نیز حمایت میکن و این برمیگرده به زمان شاه. در دوران پهلوی هم شاخه برومرزی ساواک متوجه شیطنت اسرائیل شد و اقدمات لازم نیز انجام شد. عربستان هم که در حد اسرئیل علیه ما دشمنی کرده. اسرئیل چه در دوران پهلوی و چه الان تلاش میکنه منطقه رو به آشوب بکشه. جندالله یکی از دست پروده های موساد هست که رسانه های بیطرف نیز اشاره کردن.
‌سه شنبه ۲۸ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.