این کوچه به قدری باریک است که برای عبور از آن باید منتظر سبز شدن چراغ راهنمایی ماند!

این کوچه انقدر تنگ و باریک است که فقط یک نفر می تواند از آن عبور کند و وقتی کسی داخل کوچه است چراغ راهنمایی که ابتدای کوچه نصب شده قرمز است و نمی توانید وارد شوید و باید صبر کنید تا آن شخص خارج شده و چراغ سبز شود . این کوچه در شهر پراگ در جمهوری چک قرار دارد که سالانه توریست های زیادی فقط برای دیدن و رد شدن از این کوچه به آنجا مسافرت می کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن
...تیلیفون روی میززنگ میخورد. درینگ درینگ. "هلو بفرمایید سفارت جمهوری چک است" . هلو. سلام. یک ویزا میخواهم برای سفر به جمهوری چک. "منظور از سفر تان چیست؟" . "همان کوچه دیگه....". خوب است، عالی است شما پاسپورت، عکس ودیگر اسناد مورد ضرورت را بما پست کنید، تا ما بررسی کنیم، هزینه ویزا را هم در اکانت شماره (----) ارسال کنید. "باشه ممنون" ....(یکماه بعد از اخذ ویزه ورسیدن به جمهوری چک).. - ها های تکسی ! ( تکسی متوقف میشه)، بفرمایید آقا کجا میروید؟ "برو به همان کوچه". همان کوچه باریک منظورتانه؟ " کوچه باریک چیست آقا؟ مگر من با این 50 سال سن و خرچ این همه پول و با این شکم گنده ام این همه راه را آمدم تا کوچه باریکتان را ببینم؟". - خوب پس کدام کوچه آقا؟ "برو به همان کوچه که دختران جوان...." خوبه خوبه فهمیدم سوار شوبرویم.. (تکسی ران زیر لب غرغر میکنه. این توریستان عوضی...وپدال گاز را فشارمیده..)....
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۳
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
کوچه آشتی‌ کنون.
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
حالا توی قم هم یه همچین کوچه میزنند برای طلبه ها منتها چراغ نمیذارن که برادران طلبه حالی به هولی کنند :) :) :) :)
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۸
۴۱
رقص پرواز - پراگ، چک
[::انرژی و بینهایت - فوکوکا، ژاپن::]. اتفاقا اطراف همان کوچه باریک از اون دختران جوان که فرمودید پیدا میشود، با یک تیر دو نشان میزنید!
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
۷۰
senator x - تهران، ایران
اگه یه دلبر باریک از مقابل بیاد,من چراغ قرمز رو رد میکنم
دوشنبه ۲۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.