آفتاب‌‌نیوز : ۴ عامل پخش کننده فیلم و تصاویر آزاده نامداری در سوئیس شناسایی شدند!

آفتاب نیوز : یک گروه مستندساز ادعا کرده است که افرادی که تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری را منتشر کردند وابسته به صهیونیسم فارسی زبان هستند.
 

یک گروه مستندساز اصولگرا علام کرده است که به زودی ارتباط میان صهیونیسم فارسی زبان و پخش تصاویر بی حجاب آزاده نامداری را افشا خواهد کرد.

 
این رسانه از دام پهن شده توسط یک گروه چهار نفره سخن گفته است. این رسانه ادعا کرده است که یک تیم عملیاتی چهارنفره وظیفه انجام این ماموریت را داشتند.
 
سردسته این گروه فردی به نام مجید که وابسته به صهیونیسم فارسی زبان است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
behran - کردستان، ایران

این گفت یه چیزایی هست شما نمیدونین، پس تو این عملیات ویژه نیروهای صهیونیستی بودن وگرنه خانم نامداری با هفت پشت حجابدارش و از این کارا!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۴
۶۷
msforugh - تهران، ایران

حکایت یارو است که مارادونا رو ول کرده‌ غضنفر رو چسبیده. ماشالله یکی‌ از یکی‌ پرفسورتر
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۳۳
۶۲
lehrte - هانوفر، آلمان

یعنی اخر مزخرفات جاسوس از اسرائیل فرستاند تا در سویس از این خانم عکس بدون حجاب بگیره یعنی از فبل میدونستن که این خانم کجا روسری شو بر میداره ووووو.............
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۴
۵۰
samamos - میدلزبرو، انگلستان

ان تیم‌ چهار نفره به زور چادر و روسری از سرش برداشته و به اجبار آبجو به خوردش دادند، تحقیقات بیشتر در جریان است
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۶
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

چقدر مسخره حالا که آبروی اسلام توسط این خانم رفته و مردم چهره واقعی مبلغان حجاب و اسلام را شناختن این سناریو احمقانه و بچگانه را سر هم کردند و ربطش دادن به عوامل صهیونیسم چه دست و پایی میزنند برای گندی که زدند :) :) :) :)
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۹
۴۴
SydneyWater - سیدنی، استرالیا

میگن زن جمشید بسم الله تو این کار با صهنیونیسم و دلارفروش های فردوسی همه دستشون تو یه کاسه بوده !!!!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
۶۴
kabootar e sefid - لاهور، پاکستان

یعنی این خانم به دستور آن گروه حجابش را کنار گذاشته بوده ؟
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۹
۵۵
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

چقدر این داستان مضخرف رو کش میدن و بزرگش کردن ..وقتی که میبینی در کشورهای متمدن چه اخبارهایی در رسانه هست و در کشور ما چه اخبارهایی. آدم نا امید میشه از وطنش ....
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۲
۵۴
زاده تهران - هامبورگ، آلمان

تویی که معتقد به اصولی هستی چرا به درخواست هر کسی یا فرقه ای لخت شدی ؟؟؟؟؟؟؟ حالا این خانم میشه قدیسه مقصر کسان دیگر هستند ..... خانه از پای بست ویران هست خواجه در فکر نقش دیوان ست :( :( :( :(
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۱
۴۶
فیل دانا - سیدنی ، استرالیا

وای که چقدر خندیدم . دمت گرم روز منو ساختی، جک بهتر از این نمیشد. ای صهیونیست بیشرف چرا شرایط بیحجابی رو مهیا میکنی که مردم چادر از سرشون بیفته. چرا برای این خانواده ویزا و بلیط و،،، گرفتی که برن خارج و تو ای صهیونیست به هدف شوم خودت برسی. ههههههههههه . حتما فردا بعنوان قهرمان ملی تو فرودگاه ازش استقبال رسمی هم میشه و شروع به ساخت برنامه های چگونگی شناخت صهیونیست فارسی خارج در کشور میکنه. در آخر حیفم آمد به این گروه مستند ساز اصول گراها یه الاغ نگم، البته به قول معروف آقا الاغ ببخشید که اسم شما رو واسه این افراد بکار بردم.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۰
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن

یعنی اصولا پفیوزتر ، حـ... تر ، شارلاتان تر ، کلاش تر و .. از این جماعت توی دنیا سراغ دارین ؟ حساب کنین این حجم از دروغ تو این چهل سال رو و مقایسه کنین که توی 1400 سال چقدر دروغ و دغل کردن توی پاچه امون
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

جالبه یارو دو رو بازی در اورده حالا مئعی هم شده.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۳
۵۳
bachchetehroon - ونکوور، کانادا

اره صهیونسته مشکل مزاجی داشته بادش حجاب برتر ضعیفه را از سر مبارکش پرونده. بعدشم بطری را از محصولات صهیونیستی خودش پر کرده گذاشته دهن خواهر محجبه.فلذا خواهرم حجابت را.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۸
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

کار اسراییل بوده پس مامور اسراییلی آبجو داد دست این خانم روسریش هم کشید از سرش ای مرگ بر اسراییل مرگ برامریکا مرگ برانگلیس
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

بگیرین این پدر سوخته هاى صهیونیست فارسى زبان رو ! اصلاً از آقا دایى ، دارشون بزنین ! اینطور با پته رو آب ریختنشون ، آبرو و نجابت یه دُخمل حزب اللهى و تربیت شده در مکتب اسلام و انقلاب رو ، خدشه دار میکنن و زیر سئوال مى برن! دُخمل به این نازنینى رو !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۹
۵۸
Ahmad1345 - گوتنبرگ، سوئد

حالا اینکه مینویسم شاید بیربط باشد ولی مجبورم بنویسم: همکاری دارم که یک خانوم هست ایرانی. ایشان مورد تذکر واقع شدند, از یک مسلمان و در سوئد! چون بی حجاب بودند! من نمیدانم این مسلمانان عزیز چرا به کشورهائی نمیروند که توسط مسلمانان اداره میشوند؟ یا اینکه خودشان هم میدانند که در "بلاد کفر" به آزادی و مقام انسان ارزش میدهند ولی در "بلاد اسلام" پدرشان را در می آورند!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۷
۴۴
اسپیسر - لندن، انگلستان

وقتی دولت از افرادی مث این به اصطلاح خانم و حاج سعید طوسی ها و افراد مشابه که دمشون میفته تو قلاب حمایت میکنه بیشتر از هر چیز دیگه ای یه چیز رو میخواد به مردم غیور همیشه در صحنه و پشت صحنه بفهمونه اونم اینه که ما هر کاری بخواهیم میکنیم و شما هم هیچ کاری از تون بر نمیاد و ...
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۴
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

حساس ترین بخش ماموریت یکی از این چهار صهیونیست هم تولید بادی بوده است که هنگام عکاسی به گیسوان این خانم محجبه می وزیده !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

ندهید لکن زیاد کش .
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱
۴۷
sakura - توکیو، ژاپن

کاش یه معاینه هم میکردن ببینند بلا ملا سرش نیورده باشه صهیونیست !!!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۳
۴۶
Samad-agha - استکهلم ، سوئد

این حرفها آدمو یاد فیلم دایی جان ناپئلون میندازه
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۸
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

چطور در مورد عامل فسادتون میگید صهیونیست و زود هم عوامل را پیدا کردید ولی شیوا امینی بازیکن فوتسال را بخاطر حجابش توبیخ کردید و محروم شد از تیم بیچاره آبجو هم لیز نخورده بود و بزور بره زیر لبش مثل آزاده جانوری
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۴۲
venus82 - کپنهاگ، دانمارک
واقعا خجالت آوره که با این حرفها به شعور مردم توهین می کنین!!!! همه دنیا متوجه شدن باد چه کارهایی میتونه بکنه!!!!!شما نمی تونین کارهای باد رو که روسری رو میبره و آبجو میاره رو ماستتتتتتتت مالی کنین!!!!!!!
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۴۲
paksan - ایران، ایران
داشت فیلم آبجو خوردن این زنیکه یادمون میرفت ...باز با این خبر خنده دار همه چیز یادمون آمد خخخخ . همه مردم دنیا به این خانوم محرم هستند بجز ایرانی ها خخخ آبجو هم آبجوی آلمانی فقط حلاله و بقیه حرام. البته برای بقیه مردم همش حرامه ولی برای این خانوم موضوع فرق میکنه. این داستان این خانوم چیزهای بیشتری رو برای من روشن کرد که حتی حرفها و عکس و ادعاهاش درباره کتک خوردن از شوهر قبلیش هم دروغ بوده و این زن کلا آدم دروغگو و ضعیف و ریاکار و پاچه خوار و بی دین و ایمونی هستش که داره با چادر و ادا و شکلت و سوء استفاده از اعتقادات یکسری از مردم بیزینس میکنه و اگر شرایط عوض بشه و بتونه بدون روسری و با آبجو عرق بیزینس کنه شک نکنید راهش رو عوض میکنه و در هر دو حالت اهل جهنم که میگن همینا هستند.
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چهره واقعی‌ و اصل نظام را امثالِ این زن وقیح و روباهِ مکار، سعید طوسی و سعید مرتضوی به نمایش میگذارند. این است حقیقت این نظام هرزه‌ رسوا !
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.