خواهر محمدعلی طاهری: چطور است متهم تبرئه شده، به اعدام محکوم می‌شود

محمد علی طاهری بنیانگذار عرفان حلقه از سوی دادگاه به اعدام محکوم شده است. خواهر محمد علی طاهری، بنیانگذار گروه موسوم به عرفان حلقه که به اعدام محکوم شده، به صدای آمریکا می گوید حتی براساس قوانین جمهوری اسلامی ایران، او باید تبرئه شود.
 

آذر طاهری در گفتگوی اختصاصی گفت پیشتر دیوانعالی آقای طاهری را تبرئه کرد اما دوباره او بازداشت و اینبار به اعدام محکوم شد.

 
خانم طاهری با اشاره به اعتراض نهادهای حقوق بشری در جهان و اعتراض وزارت امور خارجه برخی از کشورها ازجمله ایالات متحده به حکم صادره علیه محمد علی طاهری از همه کسانی که در راه آزادی برادرش کوشیده اند، تشکر کرد و گفت حکم صادره از دادگاه انقلاب، حتی بر اساس قوانین ایران از وجاهت قانونی برخوردار نیست.
 
ده روز پیش قوه قضائیه ایران اعلام کرد محمد علی طاهری به اتهام اشاعه فساد به اعدام محکوم شده است
 
رای دادگاه انقلاب علیه محمد علی طاهری قابل استیناف است و وکیل او گفته تقاضای تجدیدنظر برای این حکم خواهد کرد.
 اعتراض شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد
 همزمان، شورای ملی ایران برای انتخابات آزاد در نامه ای به رهبران جهان و مقام های حقوق بشر سازمان ملل متحد از آنها خواسته است برای لغو حکم اعدام محمد علی طاهری، زندانی عقیدتی و بنیانگذار گروه موسوم به عرفان حلقه در ایران و آزادی فوری و بی قید و شرط او تلاش کنند.
 
طاهری در سال ۲۰۱۰ میلادی به اتهام اقدام علیه امنیت ملی دستگیر و موقتا زندان آزاد شد، اما در سال بعد به اتهام جعل عناوین و روابط حرام بازداشت و به پنج سال حبس محکوم شد.
 
پرونده او بار دیگر در تابستان امسال با اتهام هائی چون ارتداد، محاربه، توهین به مقدسات، مورد رسیدگی قرار گرفت که منجر به صدور حکم اعدام شد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
ننگ‌ بر این نظام خون ریز و خون خوار، هر انسان انرژی خاصِ خود را دارد و حضور و عدم حضورش تحولات خاص را به دنبال دارد، یقیناً فردی همچون این فرد که عده ایی شاگرد دارد و آنها بر طبق صلاح خلق و درمان‌های مورد نظر خود درمانی خود حرکت می‌کنند، انرژی خود را دارند و عدم آن‌ یقیناً تیشه به ریشه خیلی از این دد و دیوان خواهد زد ، به شخصه چون به اقیانوس اتصال دارم خود را صرفِ رود و یا نظیر این نشانه‌ها نمیکنم، اما بر این باورم که آب مهم است میخواهد در اقیانوس باشد یا لیوان ، حال عده ایی از این طریق رفع تشنگی کرده تا بر حیات و دوام روشنأیی درون خود بیفزایند، نتیجه کار هم مربوط به ذات و یا روش هر فرد است که به حقیقت برسد یا حواشی آن‌، اما این نظام کذاب فتنه وگر پلید، با هر چه غیر اندیشه و رفتار پر از فریب و خرافات و جنایت خود است در مبارزه است و حذفِ آن‌، کذاب است و دجال و این خاصیت اصلی‌ کذابانِ دجال صفت میباشد.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
این فهمیده مردم ایران بدبخت و بی اطلاع هستن سالهای سال سرکیسشون کرده. مردک شیاد. من با اعدام مخالف هستم ولی چیزی از شیادی این آدم کم نمیکنه
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۸
۴۱
حامد اندونزی - زندان چیربون ، اندونزی
من خودم به شخصه با دین و ادیان و این جور چیزا حال نمیکردم و نمیکنم ،به خاطره دیدن نوع حکومت کردن این رژیم از هرچی دینه زده شدم، هرچی چیزه بده توی این حکومت اسلامی دیدم، اما باید بگم این شخص نظر منو به اسلام واقعی عوض کرد، اسلام واقعی یه چیزی دقیقا نقطه مخالف این حکومتی است که اینا دارند، . عشق بر تو ای مرد +2 +1
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۳
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

متاسفانه در این حکومت زر و زور و زِر همه چیز امکانپذیر است. تنها راه رهائی بلند شدن تمام آحاد ملت و بیرون انداختن این دایناسورهای عصر حجر است! :o
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۵
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
اعدام نه ولی این شیاد و جادوگر را باید جور دیگه تنبیه کرد و دلم برای مریدان کوردل و نادان این جادوگر میسوزه که جفنگیات این مرد را باور میکنند
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۱-مارگزیده را ترس است حال گویند این مار خوش خط و خال رام است و خوب چون کبریت بی‌خطر.دوستان! سالیان درازی است تاوان دوران توهم،نیروی خارق العاده عکس آقا در ماه،دست نیاز بر گنبد رضا، انتظار خروج آقا از چاه چمکران و غیره را می‌پردازیم و هنوز هم با افکار ایده آلیستی برایمان لالایی می‌خوانند، و باید باور کرد که مولکولهای دین بر اساس عیب و نقص بنا نهاده شده است و اگر ما انتظاری به غیر از محصولات گندیده آن چون داعش،طالبان،حزب‌ا‌لله،جنداله،گشت ارشاد و غیره را داشته باشیم خود گول زدن است. حال عرفان حلقه! لابد اسم با مثما تری از بوکو حرام است؟مردم در گنبد رضا خود را به قفلها آویزان میکنند و قفل چینی‌ دهان باز می‌کند و با لقی خود حاجت نگون بخت برآورده میشد.حال تعدادی از مردم با تکنولوگی بیشتر وابسته و اشنا هستند و دنبال روشی‌ نوین،تمرکز نیرو،درمان سرطان و غیره می‌‌اندیشند،اکنون با ترویج این کلاس‌ها جای مسجد خالی‌ میشود و لا لایی‌ها از پشت میز و صندلی بصورت مدرنیزه تر نیرو میطلبد.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۶
۶۳
بلوچ اسلو - اسلو، نروژ
۲-صاحبان اصلی‌ دین معترضند که ما کچلی را درمان میکردیم حالا (اینها)عرفان حلقه سرطان، و ناباروری را مدوا میکنند ، و مجبورند اینها را رقیبی برای خود قلمداد کنند.آیا براستی در عصر شکاف کهکشانها باید به اینگونه اراجیف ایمان داشت؟ ابراز عقیده و مرام را با شیادی نباید اشتباه گرفت،گول زدن مردم با نام دین و غیره امری ناپسند است.ناپسند تر از آن حکم ظالمانه اعدام می‌باشد.در نتیجه هر دو جماعت معتقدند که با خدای خود برای خوشبختی‌ مردم گپ و چانه میزنند.گویند: هر کس فکر کند که با خدا حرف میزند دیوانه است و کسی فکر می‌کند خدا با او حرف میزند دیوانه تر.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۱۷
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
اگه سخنان مسعود رجوی در اول انقلاب رو گوش کنید با این تفاوت چندانی نداره با معلومات دبیرستانی فیزیک و شیمی و طبیعی و ریاضی و گلد کویست رو با دین قاطی کرده آش شعله قلمکار ساخته جماعت علاف هم دورش جمع شدن شرکت هرمی راه انداخته.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.