حقیقتی دردناک از زندگی آرنولد

آرنولد آلویس شوارتزنگر، قهرمان پرورش اندام دنیا، با کوهی از افتخارات و مدال‌های درخشان، درس بزرگی از زندگی گرفته است.
شهرت و محبویت آرنولد آلویس شوارتزنگر تنها به یک حوزه مربوط نیست؛  اسطوره پرورش اندام ۷۰ ساله‌ای که در طول زندگیش در حوزه‌های مختلفی چون مدلینگ، بازیگری، تهیه کنندگی، تجارت، نویسندگی، کمک به موسسات خیریه و در نهایت فرمانداری وارد شد و توانست در تمامی آنها به عنوان چهره‌ای موفق و مطرح شناخته شود.

 

آرنولد متولد اتریش بود و به عنوان مهاجر به آمریکا رفت، از ۱۴ سالگی به دنبال پرورش اندام رفت و خیلی زود اولین عنوان قهرمانیش را در ۲۲ سالگی در رشته بدنسازی کسب کرد. معروفیتی که همچنان در سالهای بعد ادامه پیدا کرد و تا جایی پیش رفت که در سال ۲۰۰۳  او را به فرمانداری ایالت کالیفرنیا رساند.
 
زندگی آرنولد به همین جا ختم نمی‌شود اما پرویز پرستویی بازیگر خوش‌فکر و با تجربه کشور، در پستی اینستاگرامی به سراغ این قسمت از زندگی این قهرمان پرورش اندام جهان رفته و با بیان  خاطره‌ای عمیق و تاثیر گذار از این دوره زندگی آرنولد، درسی دیگر از زندگی را برای ما نقل می‌کند.
 
پرویز پرستویی در اینستاگرام خود نوشت:
 
" آرنولد شوارتزینگر در شرح این تصویر غمگینانه و اندوهناک نوشته است " چقدر زود گذشت"
دلیلی که او این جمله اندوهگین را نوشته است به خاطر پیری و ناتوانی نیست... : وقتی او فرماندار کالیفورنیا بود و همین هتلی که مجسمه اش در آن قرار دارد را افتتاح می کرد، مالک هتل به او گفت، هر زمانی که اراده کنید و به این هتل بیایید اتاق شما رزرو می باشد و کارکنان در خدمت شما هستند. الان که دیگر فرماندار نیست و آن شهرت و قدرت را ندارد، به همان هتل رفت تا شبی را بگذراند، پذیرش هتل به ایشان گفت، ببخشید تمام اتاق های ما از قبل رزرو شده است و ما هیچ اتاق خالی برای شما نداریم. او کیسه خوابی با خود آورد و در زیر مجسمه خودش در مقابل هتل خوابید و تصویر آن را منتشر کرد و در توضیح آن نوشت: هیچ گاه به قدرت، موقعیت و هوش خود مغرور نشوید؛ چون هیچ کدام این ها برای همیشه پایدار نخواهد بود حتی برای اسطوره ای مثل آرنولد".
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
juvel - اسلو، نروژ

فقط پول قدرت و زیبای ،،اینها که از بین برن دیگه هیچ کس آدمو حتی نمی‌بینه !!!!!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۱
۴۲
paksan - ایران، ایران

این یه عکس تبلیغاتی هستش و ربطی به این چرت و پرت ها نداره ..آرنولد یکی از میلیونرهای کالیفرنیاست و این خبرا هم نیست که اینا طوری برخورد کردن انگار طرف هوملس شده
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۰
۴۴
mashhabib - قم، ایران

ای کاش علی چلاق درس عبرت میگرفت ......
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

این ادمیزاد عجب موجود بیچاره ای است با تمام هوشی دارد ولی ارامش ندارد
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۹
۶۱
شیخ و شآه - قُم، ایران

نردبانِِ این جهان ما و منی ست. عاقبت این نردبان اُفتادنی ست. احمقست هر کس که بالاتر نشست. استخوانش سخت تر خواهد شکست. هی وایِ من.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

حقش است کسی‌ که با اسم و رسمِ امریکا بزرگ شده نباید بر علیهِ یک میهن پرست و خدمتگزارِ مردم و کشورش اقدام کند. بگوید هیلاری و اوباما به همراه میشل آمده کیسه خوابهایشان را هم بیاورند تا از هوایِ آزاد استفاده کرده شاید کمی‌ حال مغزشان خوب شود
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۱
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
مزخرف مهض ..با اون ثروتی که اون داره همون شب میتونست یه ویلا بخره همونجا
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
۴۱
eskiimoo - هلسینکی، فنلاند

[::oghab - هلسینکی، فنلاند::. ..با اینکه سن و سالی ازت گذشته هنوز. درکی از مسائل نداری، مطمئناً اگه متن خبر رو چند بار مرور می کردی منظور و مفهوم نویسنده رو می فهمیدی، گر چه شاید هم نمی فهمیدی،.
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹
۶۴
kolah-ghermezi - ونکوور، کانادا

ابنجور مواقع است که پى میبرى به سوات و اطلاعات و درک مطلب کاربران عزیز !! جالبه بعضیها شون خط و نشون هم براش کشیدن. کار ایشون پیامى است براى همه ! با این کارش فلکه گو، رو باز کرده به هیکل این صاحب هتل ! این یعنى رئیس نامحترم هتل، عوضى فرماندار که بودم یادت میاد چى گفتى!! و پیامى به حاکمان ظالم ! اتفاقى که براى مبارک و قذافى افتاد!! سلامت باشین !!
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
این خبر دروغی هست Fake News و اصل ماجرا و این عکس جریانش چیز دیگه ای هست و متاسفانه پرویز پرستویی هم گول این خبر دروغ که دست به دست میشه رو خورد. آرنولد اینکار رو کرد و این عکس رو گرفت و پستی هم زد و نوشت چقدر همه چیز عوض شده زیر مجسمه ولی این هیچ ربطی به هتل و جا ندادن به ایشون و این مسایل نداشته.لطفا برید ماجاری واقعی رو توی گوگل بخونید.
جمعه ۱۷ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
۵۷
shahab46 - هانوفر، آلمان
احمق‌های رژیمی‌ که دم از دروغ بودن میزنند باید اسمشون را الاغ بگذارند. آخه کودنها کسی هم نگفت یارو پول نداشته یا نتوانسته، فقط میخواسته اعتراض خودش را به طریقه نگرش آنها برسونه. شما‌ها بدل نگیرید و با رژیم همخوابی کنید پولتون را بگیرید. خواهر و مادرانتان را هم با خود ببرید که سپاهیان دزد منتظر هستند
دوشنبه ۲۰ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.