خبر بد برای ورزش ایران/شطرنج رسما تعلیق شد!

فدراسیون شطرنج ایران رسما تعلیق شد.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فدراسیون شطرنج ایران که با رنج و سختی فراوان توانست میزبانی یک مرحله از بازی های جهانی را بر عهده باشد ، برای همین یک میزبانی مهمش ، رسما محروم شد. اسپانسر این بازی ها یعنی بانک شهر ، وابسته به شهرداری حاضر نشد تعهداتش را عمل کند تا به گفته رئیس فدراسیون شطرنج ، تشکیلات آنها برای پرداخت دیون به مشکل بخورد. 

 
فدراسیون جهانی چند بار به ایران هشدار داد اما وزارت ورزش هم بدهی ها را تامین نکرد و امروز رسما شطرنج ایران از رنکیبگ جهانی خارج شد و تعلیق شدیم.بی شک تنها این تعلیق مهم نیست و بعد از این در اعطای میزبانی های مهم به ایران سختگیر تر هم می شوند!
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
چون ورزش فکر است و این نظام در صددِ تخدیرِ مغزها با افیون و خرافات، خودِ خمینی هندی آنرا آزاد کرد ، البته در ابتدا و در رساله طراحی‌ شده ‌اش توسطِ استثمار نوشت هر که دست در شطرنج ببرد انگار در گوشتِ خوک دست خود فرو برده، چندی بعد مجدد به او فرمان دادند که آزادش کن و اکنون باز استادِ تغییر شریعت روحانی , با دکترایش در این باب احتمالا فرمان گرفته که باز منکوب شود، زمانی‌ که رضا شاه کبیر توصیه شناسنامه برایِ ایرانیان کرد، اخوندان هرزه‌ فکر و هرزه‌ گوی، اعلام کردند از این کار قصد دانستن اسم زن و بچه‌هایِ شما را دارند، کافر همه را به کیش خود پندارد ! ننگ‌ بر این ارتجاع و خیانت و مزدوری !
‌پنجشنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.