آلمان با برتری ۶ گله و انگلیس با پیروزی خفیف به یک قدمی صعود رسیدند

برتری قاطعانه آلمان و پیروزی انگلیس با حداقل اختلاف، اتفاقات مهم ادامه رقابت‌های انتخابی جام‌جهانی ۲۰۱۸ در قاره اروپا بود.
 

در مهم‌ترین بازی‌ در گروه سوم، آلمان در زمین خودش با نتیجه قاطعانه ۶ بر صفر مقابل نروژ به برتری دست یافت و به یک قدمی صعود رسید. در این بازی یک‌طرفه، ورنر در دقایق ۲۱ و ۴۰، اوزیل در دقیقه ۱۰، دراکسلر در دقیقه ۱۷، گورتسکا در دقیقه ۵۰ و گومز در دقیقه ۷۹ برای قهرمان جهان گل زدند.

 
در دیگر بازی‌ این گروه، ایرلندشمالی ۲ بر صفر میهمانش، جمهوری چک را برد تا کورسوی امیدی برای صعود مستقیم داشته باشد. در جدول گروه سوم پس از آلمان ۲۴ امتیازی، ایرلندشمالی با ۱۹ و جمهوری آذربایجان با ۱۰ امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.
 
در گروه ششم، انگلیس به سختی ۲ بریک از سد میهمانش، اسلواکی گذشت و در آستانه صعود مستقیم قرار گرفت. ابتدا لوبوتکا در دقیقه ۳ دروازه انگلیس را گشود اما میزبان توسط دایر در دقیقه ۳۷ و راشفورد در دقیقه ۵۹ به گل و برتری ۲ بریک رسید.
 
در سایر بازی‌های این گروه،اسکاتلند ۲ بر صفر مقابل مالت به برتری رسید و اسلوونی ۴ بر صفر از سد لیتوانی گذشت.
 
در جدول گروه ششم، انگلیس ۲۰ امتیازی در آستانه صعود است و اسلواکی با ۱۵ و اسلوونی و اسکاتلند با ۱۴ امتیاز دوم تا چهارم هستند.
 
در بازی‌های گروه پنجم، مونته‌نگرو یک بر صفر رومانی را برد و لهستان با گل‌های میلیک، گیلیک و لواندوفسکی ۳ بر صفر مقابل قزاقستان پیروز شد.
 
در این گروه، لهستان ۱۹ امتیازی بالاتر از مونته‌نگرو و دانمارک ۱۶ امتیازی بخت اول صعود مستقیم نام دارد.
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.