خانواده سلطنتی بریتانیا در انتظار نوزادی جدید

خانواده سلطنتی بریتانیا منتظر یک نوزاد دیگر هستند. دوک و دوشس کمبریج سومین فرزند خود را در راه دارند. خانواده سلطنتی بریتانیا منتظر یک نوزاد دیگر هستند. دوک و دوشس کمبریج سومین فرزند خود را در راه دارند.
 

گفته می شود کیت میدلتون دوازده هفته باردار است و خبر بارداری اش زودتر از موعد اعلام شده است.

 
کیت میدلتون، مانند دو حاملگی گذشته اش، دچار حالت تهوع است و تحت مراقبت قرار دارد.
کیت، دوشس کمبریج با دخترش شارلوت شاهزاده ویلیام و همسرش که در ماه های گذشته، وظایف و مسئولیتهای رسمی بیشتری را بر عهده گرفته اند احتمالا مجبورند روند زندگی شان را کمی تغییر دهند.
 
کیت و ویلیام هر دو سی و پنج ساله هستند و دو فرزند چهار و دو ساله به نامهای جرج و شارلوت دارند.
 کودک جدید، پنجمین نفری است که برای رسیدن به تخت در نوبت قرار دارد و به این ترتیب، برادر ویلیام، شاهزاده هری نفر ششم خواهد بود.
 
تا چندی پیش، اگر فرزند پسر می شد در رسیدن به تاج و تخت از دختر کوچک خانواده شارلوت پیشی می گرفت اما پیش از تولد جورج، قانون جدید تصویب شد که بنا به آن این تبعیض جنسیتی برچیده شد.
قانون جدید شامل کودکانی است که بعد از بیست و هشتم اکتبر سال ۲۰۱۱ متولد شده اند. بنابراین، کودک نخست کمبریج، فارغ از جنسیت، به تخت خواهد رسید.
 از آنجایی که زوج سلطنتی، در انتخاب نام دو فرزند اولشان ازنامهای سنتی سلطنتی استفاده کرده اند پیش بینی می شود کودک جدید در صورتی که دختر باشد آلیس یا الکساندر و اگر پسر باشد جیمز و یا فیلیپ نامگذاری شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۱۰۷
princesse - تهران، ایران

این کیت سالی یدونه تخم میزاره چه خبره جوجه کشی راه انداختن
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

زمانی که هنری کسینجر وزیر خارجه امریکا بود، در یک ملاقات در اردن به هنگام شام گفت: بزودی در دنیا بیشتر از شش پادشاه نخواهند ماند. مطلب ذهن ملک حسین پادشاه اردن را مشغول کرد. بعد از شام در فرصتی مناسب و در خلوت به کیسینجر نزدیک شد و پرسید: میتوانم بدانم ان شش پادشاهی که گفتید میمانند چه کسانی هستند؟ کسینجر با لبخند گفت: البته! ان شش پادشاه ۴ پادشاه پاسور هستند و ۲ پادشاه شطرنج!!!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۳
۴۵
karkas - اصفهان، ایران

یکی براشون تلویزیون بخره!!!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
۴۴
fariba azizi - پاناما سیتی، پاناما

سوال اینجاست،،خاصیت این خانواده چیه؟ اینا چه دردی رو از جامعه بشری درمان می‌کنند؟مثل یه کفتار ،،،و بهترین پیشنهاد به این بچه کفتار فقط یه کلمه...( وسکتمی)
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۷
۵۴
Anisa - ونکوور، کانادا

این خانم یک تنه میخواد جمعیت خاندان سلطنتی انگلیس رو دو برابر کنه . مااااااااااااااااشاالله
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۳
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا

ایشان هم متوجه شده اند که فرزند بیشتر یارانه بیشتر™š™šš›☺☺
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۱
۱۰۶
Nasrin-a - کبک، کانادا

با 7.5 بیلیون جمعیت کره زمین, بعضی ها با چه وجدان آسوده ای اینقدر بچه به دنیا میارن؟
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::fariba azizi - پاناما سیتی، پاناما::]. اگر مردم انگلیس راضی‌ هستند، چرا ما باید حرص بخوریم؟
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۲
۵۴
cardenas - تهران، اسپانیا
چه نگرانی میتونن داشته باشن !؟ خورد و خوراک، پوشاک، آموزش، تفریح، آینده شغلی‌، امنیت وووو.. همه چی فراهم برای بچه هاشون ۳ تا چیه ۱۰ تاشم کمه.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۷
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا: معلوم نیست دوست عزیز. ملت حرص خور و فضولی هستیم. سرمان مرتب در کار دیگران ایت. فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر هم داریم!!!! معلوم نیست چرا به بچه دار شدن اینها گیر میدیم ولی در مورد خودمان و پدر و مادرمان و عمه و خاله هایی که با چندر غاز تمکن مالی دو جین بچه پس انداخته اند اینهمه صبور و ساکتیم. ملت امام جعفریم!!! گنده کو و فضولیم. آخوندها هم میدانند و انها هم فضول ما هستند.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۶
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا:: ] معلوم است شما چی تو آن کله ات است.این انگلیس ها همان هستند که رضا شاه را بردند و بر ضد ام القرا شما محمد رضا توطئه ها کردند.اینها با آیت الله بی بی سی خمینی را رهبر انقلاب کردند و آخوند را اینها پروراندند. واقعا شما شاه اللهی ها به چه چیزی اعتقاد دارید؟؟.همه فقط فحش درمانی میکنند و آخر عمری زده به سرتان؟ در باره خاندان سلطنتی دنیا نابود کن انگلیس است حاج اقا.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا:: یادم رفت! حتی به مردم انگلیس هم ربطی ندارد. مطلب فقط به کیت و همسرش مربوط است. نه؟!! چنین بدیهیاتی را باید به ملت کهن و تاریخی گوشزد کرد! عجیب است. نیست؟!
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۸
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] مثل همیشه یک کامنت بدرد نخور.چیزی که بدرد هیچکس نمیخورد هیچ کجا درج نشده ، عین داستانهایی که آخوندها در باره گفتگوها محمد و عمر و علی و چهل پنجاه تا معصوم معدوم .....میگویند.تو چی را میخواهی اینجا انتقال دهی؟افکار پریشان یک آدم علاف؟...
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۳
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا: دوست عزیز! بفرنا! حالا بیا و جواب این شازده شلمکار ناراحت و پاچه گیر اتریش رو بده. این بابا چم سولقون هم واسش زیاده. شازده نطقهای لنینی میکنه. مار گیر و آینه بین هم هست. .....
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::iran2015 - وین، اتریش: قربون کامنتهای بدرد بخور تو برم شازده. خوب خوابیدی؟ آفرین. قرصات یادت نره. برو بابا ماله خودتو بکش. بتو چه کی چه کامنتی میده.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۴
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
اقایون. مثل شازده ناراحتیهای .....نیارید اینجا در سایت خالی کنید. راه آردمش گاها یا استعفا دادن است و یا طلاق. اینجا پاچه گرفتن جبران مافات نمیکنه. میکنه؟ برید بخودتون بپردازید. شازده هم باید بخودش بپردازه. ویلیام و کیت هم توانایی دارن که تنام بچه های من و شما رو هم سرپرستی و کفالت کنن. برید بابا تو خلوت به زخنهای خودتون برسید. مگه نه شازده؟
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۸
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان
قدمش مبارک باشه و زیر سایه پدر و مادرش بزرگ بشه.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۹
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
[::iran2015 - وین، اتریش::]، فریدون تو پدر عروسی؟ داروغه ای؟ تو کی هستی که فکر می کنی کامنتهات به درد ملت و فرهنگ ایران میخوره ؟ نه سوادی داری، نه احترام بلدی، صد من ادعای نژاد برتر داری، چیه فکر کردی ژن برتری؟ حیفه تو با این همه استعداد تلف می شی. سرباز حسن صباح خیلی می خوای به درد بخوری کمتر آویزان مردم باش و قارت و قورت کن. از رو نمی ری.
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۲
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::iran2015 - وین، اتریش::]. استاد سخن، رضا شاه کبیر را انگلستان نبرد، حماقت و بى لیاقتى اجداد من و شما که به حمایت از او نپرداختیم باعث شد که کشور را ترک کند. بعله، درست نوشتید، اجنبى همیشه منافع خود را سنجیده و توطئه کرده، اما شما که واقف بودى و میدانستى بى بى سى دروغپردازى میکند چرا به خیابان آمدى و مرگ بر شاه سر دادى؟
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.