وعده پاداش میلیونی به هر بازیکن سوریه‌ای که به ایران گل بزند

یک رستوران‌دار سوریه‌ای در اقدامی جالب اعلام کرد که به هر بازیکنی که دروازه تیم ملی فوتبال ایران ایران را باز کند، نیم میلیون لیره جایزه می‌دهد.
 

به گزارش تبیان به نقل از ایسنا؛ تیم ملی فوتبال سوریه در حساس‌ترین بازی تاریخ خود باید در آزادی به مصاف ایران برود. سوریه اگر بتواند ایران را شکست دهد و از طرف دیگر هم ازبکستان و کره جنوبی به تساوی برسند یا ازبک‌ها پیروز شوند، سوریه برای نخستین بار به جام جهانی صعود خواهد کرد.

 
سوری‌ها امید زیادی به صعود به جام جهانی دارند. بر همین اساس یک رستوران‌دار سوریه‌ای به نام تجاری KazaMiza اعلام کرد که به هر بازیکنی که بتواند دروازه‌ی ایران را باز کند، نیم میلیون لیره (۳ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان) جایزه می‌دهد و در مراسمی از او و خانواده‌اش هم قدردانی خواهند کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه

و صد البته این پول را نهایتا از جیب امت شهیدپرور ایران خواهند داد!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

ما که بحرحال میریم جام جهانی امیدوارم تیم سوریه پیروز بشه بلکه مردم سوریه کمی خوشحال بشن البته گور بابای اسد مردم سوریه با مردم ایران هیچ خصومتی ندارند جنگ مال سیاست مداران است ولی مردم بدبخت باید تاوان آن را بدهند
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

یقیناً اون رستوران دار ، اونهم در یک کشور جنگ زده و نا بسا مانى مثل سوریه ، از مواجب بگیران رژیم ملاهاى ج ا است ! میشه گفت پرداخت اون جایزه ، از جیب ملت ایران !
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

[::حسین سلطانزاده - برلین، آلمان::]. دوست عزیز اکثریت مردم سوریه مسلمان سنی هستند و متاسفانه از ما ایرانی‌ها متنفرند بخاطر دخالت رژیم آخوندی در امور داخلی کشورشان . و معتقدند که تمام بدبختی های کشورشان بخاطر حمایت ایران از اسد است ،البته نفرتشان از رژیم ایران طبیعی است اما اکثریت جمعیت شیعه ایران سبب شده از ملت ایران را نفرت داشته باشند و فکر میکنند تمام شیعه های ایرانی طرفدار حمایت ایران از بشاراسد دیکتاتورند
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
۷۰
senator x - تهران، ایران

فقط خاک برسر خامنه ائی و نفرت و انزجار ملت واقعی نثار تکتک سلولهای متعفن این موجودپست
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
۵۷
hamidesabz - لندن، انگلستان
چه دل داغی دارن این سوری ها! البته این به سوریه محدود نمیشود بیشتر کشورهای عربی که از الطاف بیکران ثروت ایران برخوردار بوده اند چشم ندارند ایرانی ها را ببینند. این بذل و بخشش ها حکم سوقاتی دارد، آنهایی که برایشان سوقاتی میبرید بیشتر از شما متنفر میشوند! چون همیشه فکر میکنند آنچه برایشان برده ایید برایشان کافی نیست و یا اینکه چرا بهترین را به دیگری داده ایید!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۸
۴۲
Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا
هنچین گفته پول میدم ، بابا دیگه ۸۰۰ دلار که این حرفارو نداره .
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
اونهایی که منفی دادن همتون یک مشت شیونیست ضد بشر وطرفدار فاشیسم هستید همین
‌سه شنبه ۱۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.