اولین اجرای گوگوش در ارمنستان - تصاویر

روز پنجشنبه برای اولین بار گوگوش در ارمنستان به روی صحنه رفت و برای علاقمندان خود که از ایران و دیگر نقاط جهان برای دیدن گوگوش بر روی صحنه، به ایروان آمده بودند به اجرای کنسرت پرداخت.
فائقه آتشین با نام هنری گوگوش، در ارمنستان و کشورهای همجوار چهره ای شناخته شده است. فیلم در امتداد شب که در زمان اتحاد جماهیر شوروی به روسی دوبله شد و به نمایش در آمد، گوگوش را در ارمنستان به چهره ای شناخته شده مبدل کرد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۸۶
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

ترانه «آقا جون» بهترین آهنگ گوگوشه. آقا خوبه؛ آقا جونه؛ آقای گل؛ آقا جون؛ این کمینه رو همیشه زیر دست خود بدون؛ آقای خوب و عزیزم عمر و عزتت زیاد؛ الهی بدی و ذلت سر دشمنت بیاد.
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
۵۴
نارکو - سوئد، سوئد
چقدر این گوگوش و ابی چندش شدند. اجراهاشون هم یک نوع توهین به طرفداراشون شده به نظر من.
یکشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. گوگوش وقتی تو ایران بود مجیز گفت (تقیه کرد!!) تا وقتی از ایران خارج شد، تو که هنوزم که هنوزه بعد از سالهای سال اقامت تو اروپا هنوز لباتو با چسب اسکاچ چسبوندی به یه جای مقام معظم رهبری! اگه بیل زنی *#$ استغفرالله! اینجا خونواده نشسته!
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۲:۵۹
۴۲
paksan - ایران، ایران
[::تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. شما لطفا همون تتلو و حاج منصور و بقیه گردن کلفتها رو گوش کن چیکار داری به بقیه. برو به همون تفکر اسلامیت ادامه بده ببینیم آخر زمان به کجا میرسی. آره داداش سی میلیون هوادار داره چشم دیدنشو نداری بزن چشمت رو کور کن تا غلط بکنه نگاه کنه و حسرت بکشه ..
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۰
۷۰
senator x - تهران، ایران
[::نارکو - سوئد، سوئد::کسی از شما نظر نخواست
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۱
۵۴
نارکو - سوئد، سوئد
[::senator x - تهران، ایران::]. ببخشید به خالتون توهین شد. من فقط نظرم رو گفتم. پاینده باشی هموطن.
دوشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.