متن اینستاگرامی مشترک ملی‌پوشان در انتقاد از مسئولان؛ هیچ‌کس ندید ما به جام‌جهانی رفته‌ایم

 بازیکنان تیم‌ملی از بی‌توجهی مسئولان فدراسیون ناراحتند.
 

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ تیم ملی فوتبال ایران پس از ارائه نمایشی قابل قبول مقابل کره جنوبی، با کسب یک امتیاز زمین را ترک کرد. با این حال به نظر می آید ملی پوشان اصلا از نحوه عملکرد و برخورد فدراسیونی ها با خود راضی نیستند و آن را در سطح تیمی نمی دانند که دو بازی مانده به پایان رقابت های های مقدماتی جام جهانی صعودش را به جام جهانی قطعی کرده. بازیکنان تیم ملی با انتشار متنی مشترک در صفحه اینستاگرامشان نسبت به عملکرد مسئولان انتقاد کرده اند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
mashhabib - قم، ایران
فعلا شهید حججی رو بورسه و آقا و ننش و زنش اینور اونور میرن واسه ملت سخنرانی هم میکنند !!!!! شما فوتبالیستهای عزیز تا برای اسلام ولایت فقیه سودی نداشته باشید ول معطلید...
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۲
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
خسته نباشید.توو دل مردمید .اما این چه فرهنگ تکدی گریه که هی می خواین دیده بشید.ایران وایرانی دیده ولذت برده.کافی نیست؟من هرگز نخووندم ونشنیدم که تیم ملی آلمان بگه ما اینجا واونجا قهرمان جهان واروپا شدیم چرا ما رو نمی بینید؟سوریان و موحد چی بگن؟
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
۴۴
amirgheryou - تهران، ایران
به سلامتی. اونقدری میگیرید که از یه عمر زحمت ما بهتر باشه. باقی رشته ها بنالن حق دارن. البته اونها هم اکثرا با پارتی میرن تیم ملی. در کشوری که خیلی از مردم وضع مالی بدی دارن توقع چی دارید.
شنبه ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.