روزانه ۱٫۵ تُن مواد در تهران دود می‌شود!

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران، آمار معتادان تهرانی را اعلام کرد و جزئیاتی از مصرف روزانه معتادان پایتخت ارائه داد.
 

محمدعلی اسدی در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به تعداد معتادان تهران اظهار داشت: بر اساس شیوع شناسی جدیدی که انجام شده است، از میان ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار معتاد سراسر کشور، جمعیت معتادان در استان تهران، حدود ٢ الی ٣ درصد جمعیت ایران را تشکیل می‌دهد.

 
دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان تهران در خصوص میزان مواد مخدر مصرفی توسط معتادان تهران نیز گفت: گرچه آمار دقیقی در خصوص میزان مصرف معتادان در استان تهران در دست نیست ولی به صورت میانگین اگر مصرف روزانه هر معتاد را یک تا ۲ گرم محاسبه کنیم، مصرف روزانه معتادان تهران مشخص می‌شود.
 
به گزارش تسنیم و بر اساس اعلام دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان تهران، جمعیت معتادان تهران بین ۵۶۰ هزار تا ۸۴۰ هزار نفر است و این در حالی است که با استناد به گفته وی در خصوص میزان مصرف میانگین معتادان، روزانه بین یک تا ۱٫۵ تن مواد مخدر در تهران دود می‌شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
عجب پیشرفتی کردن تهرانیها روزی یک ونیم تن مواد مخدر مصرف میکنن . به این میگویند پیشرفت در امر مواد مخدر و باید رتبه اول را به تهرانیها داد !
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۳
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران
از میا‌‌ن این آمار ۲میلیون و ۸۰۰هزار نفر،علی‌ چلاق،حداد ناا عادل ،شریعتمداری خمار،قاسم تروریست شیره‌ ایی و بسیاری از سران در به داغون رژیم دزد و دروغگو آخوندی هم شاملش میشن ؟؟؟
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۱
۵۷
ایران کهن - هوستن، ایالات متحده امریکا
همش 1.5 تن ؟ مصرف اغا و اغازاده ها را هم حساب کردید ؟ یا اینکه اونا از جنس سفارشی میزنند.
یکشنبه ۵ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۸
۵۴
cardenas - تهران، ایران

مصرف خیلی بیشتر از اینهاست، ۱۰ برابر این آمار مواد مصرف میکنن و خودشونو معتاد نمیدونن. پیشنهاد میکنم ازتمام مقامات نظام تست اعتیاد بگیرن مخصوصأ فرمانده جدید ارتش . خیلی تابلو قیافش .
دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
این است نتیجه حکومت اسلامی دیکتاتوری .تو روح خمینی بنیانگزار تا خامنه ای کفتار چلاق مخصوصا مملکت و جوانها را به این روز انداختن مواد مخدر و قاچاق همش دست خود پدر سوخته آخوندا هست
دوشنبه ۶ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.