رئیس سازمان بسیج: هر کسی که با رهبر نیست فرقی با شمر ندارد

رییس سازمان بسیج می‌گوید که باید ببینیم «در کف جامعه چه به روز ما آمده است».  رئیس سازمان بسیج مستضعفین می‌گوید «هر کسی که با رهبر نیست» با شمری که روی سینه امام حسین نشسته، «فرق نمی‌کند».
 

به گزارش وب‌سایت «انتخاب»، غلامحسین غیب‌پرور که در بیست‌ودومین «طرح ولایت خواهران دانشگاه‌های کشور» در مشهد سخن می‌گفت، افزود: «زمینه برای شما فراهم شده که جزو خواص اهل حق باشید و میزان حق و باطل بودن به میزان اتصال ما به ولی فقیه است».

 
او اضافه کرد: «برخی خواص همراه امام (خمینی) تبدیل به جبهه منحرف انقلاب بعد از ارتحال ایشان شدند و به نوعی به صورت مستقیم مقابل ایشان قرار گرفتند».
 
مرتضی کاظمیان،‌ روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی مقیم پاریس،‌ با اشاره به توصیف رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کسانی که با رهبر نیستند،‌ به رادیو فردا می‌گوید:‌ این سخن «نشان از تلاش جدی یک جریان سیاسی برای تکوین رژیمی تمامیت‌خواه در ایران دارد که مصمم به بازتولید خودکامگی و تشدید استبداد دینی است؛ نگاهی که به حقوق اساسی تمامی شهروندان ایران صرف‌نظر از عقیده آنان، بی‌اعتنا نشان می‌دهد».
 
غلامحسین غیب‌پرور در بخشی از سخنانش با اشاره به اعتراض‌ها به نتایج انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ گفت که «بعضی از خواص‌ در فتنه سال ۸۸ انقلاب را تا مذبح بردند و به مرحله‌ای رساندند که چیزی از انقلاب نماند».
 
علی خامنه‌ای، ‌رهبر جمهوری اسلامی، و هواداران او اعتراض‌ها به نتایج ‌انتخابات ریاست‌جمهوری سال ۸۸ را فتنه می‌نامند.
 
به نظر می‌رسد منظور رئیس سازمان بسیج مستضعفین از «خواص»، میرحسین موسوی و مهدی کروبی،‌ رهبران این اعتراض‌ها،‌ باشد که در نظام جمهوری اسلامی سمت‌های مهمی داشتند. آقایان موسوی و کروبی همراه با زهرا رهنورد از بهمن سال ۸۹ در حصر خانگی به سر می‌برند.
 
غلامحسین غیب‌پرور با بیان اینکه «رهبر اسلام، مجسم و ترجمه اسلام ناب است که حرفی جز انقلاب ندارد»‌ گفت: «اگر اتصال باشد اتفاقات خوبی می‌افتد، به عنوان مثال، دشمن‌شناسان خوبی می‌شویم و بعد می‌فهمیم در کف جامعه چه به روز ما آمده است».
 
آقای کاظمیان با اشاره به اینکه رئیس بسیج «ناخواسته خشم خود را از فقدان پایگاه اجتماعی بلوک حاکم آشکار کرده است»‌، اعتقاد دارد «‌در شرایطی که پس از انتخابات اخیر ریاست‌جمهوری، انتظاری فزاینده برای تغییر وضع رهبران محصور جنبش سبز شکل گرفته، سخنان رئیس سازمان بسیج نشان‌دهنده تداوم نگاه اقتدارگرایانه و وجود موانع جدی برای تحقق آشتی ملی است».
 
وی اضافه می‌کند: «در سطحی دیگر، سخنان رئیس سازمان بسیج نشان از اهمیت و جایگاه جنبش اعتراضی شکل گرفته پس از کودتای انتخاباتی ۱۳۸۸ دارد. این مقام ارشد نظامی ـ امنیتی آشکار می‌کند که کانون مرکزی قدرت به چه میزان از جنبش سبز برآشفته است و تا چه حد همچنان از پیامدهای آن هراس دارد».
 
به گزارش خبرگزاری ایسنا، چند روز پیش از اظهارات رئیس سازمان بسیج، احمد خاتمی، امام جمعه تهران، روز ۲۷ مرداد از وزیران دولت دوازدهم خواسته بود که حامیان اعتراض‌ها به نتایج انتخابات ۸۸ را در سمت‌های «کلیدی» منصوب نکنند.
 
رهبر جمهوری اسلامی نیز در دیدار با اعضای دولت حسن روحانی خواستار «مرزبندی» آنان با به گفته او، «فتنه» شده بود.
 
پیش از این نیز آیت‌الله احمد جنتی، دبیر شورای نگهبان، و امامان جمعه شهرهای ایران بارها تأکید کرده‌اند که اجازه نخواهند داد، حامیان اعتراض‌ها به انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸ در سمت‌های مدیریتی حضور پیدا کنند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

آقای رئیس بسیج شما .......خوردید و شرف شمر میارزه به رهبر قاتل و بیرحم شما به امید نابودی و سرنگونی رژیم کثیف اسلامی و به امید آنروزی همه شما را بر سر چوبه دار یا جوخه اعدام ببینیم
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۵۵
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان

پس قربان شمر بروم. نمی‌‌دانستم که اینقدر عاقل بود
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۰
۳۸
scandal - برلین، آلمان

و هر کسی که با رهبر هست فرقی با بیشعور ندارد!
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

گور بابای تو ،بسیجو اون رهبر چلاق بنگی ضد ایرانیت،اصلا گور بابای همتون .
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۷
۴۲
sama128 - شیراز، ایران

مرتیکه بی همه چیز به شاه بدبخت می گفتید طاغوت بی شرف الان که طاغوت سوبله چوبله اون موقع هست با چاشنی و سس اختلاس فامیل بازی دزدی رشوه ضدو بند بخوروبخور مدیران چند ده میلیون حقوق فساد اخلاقی مدیران یقه بسته تسبیح به دست باند بازی زمین خواری وام های میلیاردی با بهره کم و اساسا بدون برگشت میشه بگی گناه شاه فقید چی بود اگه مشروب و دیسکو بوده که الان تو خونه خود شما پر اگه تریاک و هرویین بود الان که شیشه کراک گل ماریجوانا ال اس دی متادون ترامادول دی ام تی کمیکال و هزار تا کوفت دیگه اضافه واقعا افتخار شما عوضی ها چیه که ایران آزاد و آباد را به این فلاکت و بدبختی کشیدید چهار تا شیپیشو که با رای ملت یه ازگل را کردن رهبر چنان به طاق آسمان گوشکوب را چسبوندین که به قول رضا مارمولک از اونور بهشت داره میزنه بیرون این خیلی به خدا وصل بود اول یه مجزع و اعجازی میکرد دستش ردیف بشه. خوشبختانه جمهوری اسلامی توی همه چیز از دنیا و صنعت عقب باشه تو بت درست کردن اول.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۱
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

من بلد نیستم یکی بیاد لطفا هشتک من شمرم را راه بندازه اینها بفهمند ما اینهارا نمیخواهیم. من شمرم چی مگی حالا پوفیوز
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۹
۶۴
انگاه خورشید - مرند، ایران
هر کس با رهبری باشد با ابوجهل فرقی ندارد! جنابعالی هم با سگ هار فرقی ندارید!
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۱
۳۴
Tombehtar - نیورک، ایالات متحده امریکا
شمر و یزید میلیونها بار شرف دارند برخمینی , خامنه ای و دارو دسته فاسد, دزد, قاتل, جانی, تروریست وووووو.
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.