توضیح نماینده همیشه جنجالی درباره انتشار عکس‌هایش در حال خوردن گلابی

نماینده ارومیه در واکنش به طعنه لاهوتی که به گلابی خوردن او در جلسه رأی اعتماد اشاره داشت،‌ پاسخ داد: من این کار را کردم تا رییس جمهور و وزیر جهاد بدانند جلوی ورود میوه خارجی را بگیرند. این کار را عمدا کردم و می‌دانستم یک سری فضول هستند!
 

به گزارش خبرآنلاین، لایحه مقابله با تقلب در تهیه آثار علمی (اعاده شده از شورای نگهبان) یکی از موضوعاتی است که در دستور کار جلسه علنی امروز- سه شنبه،‌۳۱ مرداد- مجلس جای گرفت.

 
هنگامی که مهرداد لاهوتی در رابطه با این موضوع در حال صحبت بود، گویا نادر قاضی پور با حضور در جایگاه هیات رئیسه مانع شد تا پزشکیان- که ریاست مجلس را برعهده داشت- به صحبت‌های لاهوتی گوش کند. لاهوتی چندین بار با مخاطب قرار دادن پزشکیان تلاش کرد تا توجه او را به خود جلب کند اما زمانی که این خواسته ممکن نشد، او با خنده با قاضی‌پور گفت: آقای قاضی پور! یک گلابی خوردید… حالا بگذارید من حرف بزنم.
 
این جمله لاهوتی باعث شد تا قاضی پور از هیئت رئیسه بخواهد که براساس آیین نامه در تذکری پاسخ لاهوتی را بدهد. او گفت: آقای لاهوتی گاهی ناروا تهمت می زنند! همکاران عزیز! آذربایجان منبع تولید میوه است اما میوه را کیلویی هزار تومان هم از مردم نمی خرند. من این کار- گلابی خوردن در جلسه رأی اعتماد- را کردم تا رییس جمهور و وزیر جهاد بدانند جلوی ورود میوه خارجی را بگیرند. این کار را عمدا کردم و می دانستیم یک سری فضول هستند، فضول ها هم عکس می اندازند! من نوکر کشاورزان هستم. نه رانت خوردم و نه اختلاس کردم. فقط از کشاورزان دفاع کردم.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Compatriot - تورنتو، کانادا

نه‌ تو از گلابی خوردن و شکم خودت دفاع کردی. تو نوکر کارگران و کشاورزان هستی‌؟ پس برو یه شب خونشون نوکری! تو نوکر پول و مال، مقام و ثروت و ریا هستی‌! نه‌ تو بلکه همتون. شما‌ها خدا را هم بنده نیستید!
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
احمقی دیگر نمی دانی همین کشاورزی باعث خشکسالی ایران شده است ! به جای اینکه از دولت بخواهی کشور را صنعتی کند و محصولات کشاورزی را وارد ایران بکند برعکس می خواهی ! همین احمق هایی مانند تو ایران به این وضع کشانده تازه منبع تولید میوه در ایران شمال ایران است نه شمال غرب
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

این یارو همیشه و عامداً ، تن به چنین خریت و حماقتهایى ، میده ! قبلاً هم در مورد کاندیداها و نمایندگان زن ، اونچه رو که شا یسته و لایق خود احمقش بود ، به زبون آورده بود! ماستمالیهاش هم آبکى و از رو بى عقلیست ! حیوون !
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۷
۸۰
واقع بین ایرانی - هامبورگ، آلمان

این همان فرد یا نماینده ای نیست که در جلسه علنی مجلس و با صدای بلند گفت که من همین حالا در ....مجلس با عالیخانی نماینده قزوین..... و تمام دستمال کاغذی های من تمام شد>؟؟ این همان نمایدنده ای نیست که در همین جا که اسمش بنام مجلس خوانده میشود و به همه چیز شبیه است جز مجلس نمایندگان یک کشور. این فرد با صدای بلند گفت که من تعداد زیادی اسیر عراقی را با کارد سر بریدم؟؟؟ شما را بان ائین ومذهبی و تفکری که دارید قسم میدهم این فرد همان نماینده مجلس اسلامی نیست؟؟ پس چنین فرد بدنام و مغتضحی چگونه میتواند ادعا کند که من حامی کشاورزان هستم. اصلا چنین فرد بد نام و داعش صفتی میتواند بگوید که نماینده مردم یا نماینده مجلس است> اقای محترم لطفا بفرمائید ( رو ) کیلوئی چنده؟؟
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵
۷۰
senator x - تهران، ایران
اگرنماینده واقعی باشی,که نیستی.اگر مرد باشی,که نیستی.اگر نوکر کشاورز باشی,که نیستی.کاری بواردات میوه از خارج نداشته باش,فقط,فقط جلوی واسته ها را بگیر,همین
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۶
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
به نظر من این نماینده ضد انقلاب و جاسوس اسرهیل است.ما در دلت امام زمان قانون داریم حتا برای میوه. اولا برادران باید فقط خیار و موز بخرند. و بخورند. خواهران فقط میوه گرد مثل گلابی و سیب . البته برای برادران یک استثنا وجود دارد. برادران می‌‌توانند. کی‌ وی .این میوه گرد پشمالو را بخرند. و بخورند. خریدن کی‌ وی توسط خواهران اکیداً ممنوع است. حالا این ضد انقلاب گلابی آورده در مجلس مقدس . که چه شود. همه را از راه بدر می‌‌کند. و فکر شیطانی در سر همه وارد می‌‌کند. مگر ما در دولت زمان کمبود خیار و موز داریم ؟ فردا یک به فکرش می‌‌رسد. هلو به مجلس آورد. دیگر خر بیار و بقالی بار کن. هلو این میوه ضد انقلابی .
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۹
۴۴
شب ناب - یوکوهاما، ژاپن
گُلابی می‌خوری،گُلابی؟!
‌سه شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۲
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
بلانسبت گاو تو مجلس داره مثل اسب گلابی میخوره بعد از روی نفهمی باد معده را وصل میکنه به کله تو خالی و بدون مغز خودش. به خدا اگه مملکت صاحب داشت و زمان شاه خدا بیامرز بود این گوشگوب یا تو کارواش ماشین شور بود یا آبحوضی توی کوچه پس کوچه های ارومیه. من موندم مردم فهیم ارومیه از چی این گاو خوششون اومده بهش رای دادن حتما از گاو بودنش!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه ۳ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۲
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
خب تو نفهم اگه با این حرکتت که مثل اسب گلابی خوردی خواستی به مسئولین یه چیزی بفهمونی عزیزم باغات و مزارع کود هم میخواد و به کود نیاز داره همانجا به روش خواست خودت نشان میدادی که مسئولین باید از کود انسانی به جای حیوانی استفاده بشه . این دفعه که نشود دفعه بعد یه آفتابه آب با خودت ببر تو مجلس تبلغ کود انسانی بکن هرچند با این حرکات تو فرقی بین کود حیوانی و انسانی نیست
شنبه ۴ شهریور ۱۳۹۶ - ۰۵:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.