کیم جونگ هل! ورژن ایرانی کیم جونگ-اون + تصاویر

شهروندیار : این لقبی است که کاربران فضای مجازی به «خلیل نظری» مدیرعامل چسب هل داده‌اند. همان مدیری که بنر معروف در کارخانه‌اش سوژه کاربران فضای مجازی شده است. همان بنری که روی آن نوشته شده بود اگر نماز جماعت نیایید ۱۲۰ هزارتومان جریمه و یا اخراج می‌شوید، او البته برای این کارش توجیه هم داشت و در اطلاعیه‌ای نوشت که کارخانه را برای نماز جماعت تاسیس کرده و نیازی به پولش ندارد.
اما حالا عکس‌هایی از در فضای مجازی از او و رفتار عجیب و غریبش منتشر شده که کاربران او را با رهبر کره کشمالی مقایسه می‌کنند.

در متن قراردادی که برای کارگران تنظیم کرده نوشته شده:

 
 بند 90 اساسنامه: کارکنان در زمان انتظار برای ابزار نباید حتی ۱دقیقه بیکار باشند و باید یک پای خود را بالا نگه دارند.
 
کسانی که خانوم‌هایشان بعد از ازدواج کار می‌کنند مصداق بی غیرتی هستند.
خودشیفتگی کیم جونگ هل به اینجا ختم نمی‌شود و تصاویر تولد او در در کارخانه نیز سوژه طنز کاراربران فضای مجازی شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

واا مصیبتا. مملکت نیست دیوونه خونست. حالا خوبه جوونه من فکر کردم پیرِ قاطی‌ کرده ولی‌ نه جوونه اصلا مخ نداره
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۱
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

اگر یک کشور صاحب داشت خفت طرف را می گرفتند که مرتیکه تو فردی را استخدام کردی برای کار و تولید و نه ورود به مسایل خصوصی افراد. وقتی سندیکای حقیقی وجود نداره و یک مشت دزد و بی شرف سر کارند بعد هر کثافتی هر غلطی می کنه. :(
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۲
۴۲
paksan - ایران، ایران

کارخانه شخصی هستش و تو قرارداد بهشون گفته اینطوریه و خودشون قبول کردند و حالا چی شده ناراحت شدید و دوست ندارید دنبال کار برگردید و برید جای دیگه. اداره کار یکسری حداقل حقوقهای کارگری رو گفته باید رعایت بشه و اگر این حقوقی که در قانون آمده رو رعایت نمیکنه اون موقع باید دولت پیگیری کنه وگرنه بقیه موارد سلیقه ای هستش. حتما حقوق مناسب هم میده که کارگراش اینطوری نظم و انضباط رو رعایت میکنند و کلا مشکل اساسی تولید و کارخانه های ما نداشتن نظم هستش و هرکی دلش میخواد هرطوری دلش خواست بیاد و هرطوری دلش خواست عمل کنه و کیفیت اینطوری میشه و کار اینطوری میشه و اینجاست که چینی ها میان و بازار رو میگیرن چون تولید داخل افتضاح هستش
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

بندِ ۹۵ اساسنامه میگه: توف کردن به زمین باعث جریمه ۱۴۰ هزار تومانی خواهد شد. این عالیه
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

نظری ندارم. عکسها گویای همه چیز است
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۵
۵۰
sina79 - همدان، ایران

در تنگنای حیرتم از نخوت رقیب یا رب مباد که گدا معتبر شود
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۵
۴۸
نیلوفر - تورنتو ، کانادا

مردیکه نچسب!
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۶۳
برجعلی - کلن، آلمان

یک ادم پارانوئید خودشیفته که در ضمن کلاش هم تشریف دارد.
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
۳۸
scandal - برلین، آلمان

امیدوارم مردم گرامی‌ ایران زمین متوجه این امر شده باشند، که همه "شیوه های" به یوغ کشیدن شخصیت انسانی‌ که ما در ایران شاهد آن هستیم، یک به یک از تز‌ فکری کشورهای فاشیستی کره شمالی‌ و چین کپی شده و آنرا به زور بخورد مردم ما داده میشود، بعنوان مثال مجبور کردن مردان ‌ایرانی با آرایش موی اسلامی (همانند رهبر کره شمالی‌ چنین دستوری به جوانان کشورش داده است) و یا پوشیدن لباس زنان با یک فرم و مدل و رنگ و ده‌ها مثال دیگر که خارج از حوصله است که آنان را به زبان آورد ولی‌ همه آنان به نام اسلام به مردم ما فروخته شده و یکتا پرستی‌ رهبر کشور هم از آنان تقلید شده است، پس این یک شوخی‌ نیست که ما در اینجا به عنوان طنز می بینیم.
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

در وهله اول کمبود و عُقده حقارت ، بعد هم بطور یقین یه نو کیسه است که براى پیشرفت و ساپورت حکومت ، شده کاسه داغ تر ازآش ! چون در هیچ یک از ادارات و کارخانجات دولتى ، هم چنین اجبار و جریمه اى وجود نداره!
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۹
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان
در این دنیای بزرگ همه گونه انسانهای روانی و دیوانه یافت میشود . بعضی روانی ها بی آزارند یعنی فقط فکرش همیشه در گیر است با رفتارش و حرکات نا متعادل انجام میدهد که در وحله اول تعجب همگان را جلب میکند . و همینطور عده ای مازوخیسم هستند و خود آزاری میکنند و بعضی دیوانگان مردم آزاری میکنند . و عده ای هم هستند در دنیا که دیوانه قدرت طلبی و امر و نهی هستند و باین شگل احساس اغنا شدن میکنند. اینها کسانی هستند که در کودکی مورد بی توجهی و در نوجوانی مورد بی اعتنائی قرار گرفته اند. حال وقتی از نظر مالی بجائی میرسند میخواهند آن کمبود های گذشته زندگی شان را با امر و نهی های بی منطق و غیر ضروری و با تاکید به زیردستان جبران نمایند .و این میتواند سرچشمه اش عقده های حقارت فرو خورده دوران گذشته باشد.
شنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
۵۳
ahura95 - توکیو، ژاپن

من تعجب میکنم از کسایی که تعجب میکنن . توی کشوری که دروغ ، ریا ، زر ، زور ، تزویر ، سلفی گرفتن نماینده های طویله مجلس با موگرینی ، هاپولی کردن هزاران میلیاردی اموال مردم ، نشستن مردم توی برنامه دورهمی مهران مدیری و خندیدن به بدبختیاشون ، و ... یه چیز طبیعیه ، چرا این نباید طبیعی باشه ؟
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۲
۴۲
Alish_uk - بیرمنگهام، انگلستان
[::paksan - ایران، ایران::]. اگه انسانهای نخبه ای مثل تو نبودن الان ایران جایگاه دیگری داشت. امیدوارم فرار مغز نکنی، تو خیلی خوبی به جان بابات.
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۶
۴۲
sama128 - شیراز، ایران
این برادر کیم جون اون هستش و اسم اصلیش کیم جون دسته بیل ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) ;) معادل کلنگ
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۴۳
۵۲
Erwin - آمریکا، ایالات متحده امریکا
کاری به روشی که پیاده کرده ندارم ولی اینهم تحریم کنین بذارین یکی دیگه هم زمین بخوره همین چند سال پیش منم تهران کارگاه قالبسازی داشتم ده دوازده نفر واسم کار میکردن یعنی ده دوازده تا خانواده نون میخوردن حالا این اقا که کارخونه داره یه سری دوستا خوششون میاد همه مملکتو بهم بریزن بشینن خودشون کنار تماشا کنن بخندن
یکشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.