چالش تازه مدیر تلگرام: پیراهنتان را در بیاورید

پاول دوروف، مدیر تلگرام انتشار عکس‌های بدون پیراهن ولادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه در تعطیلات، الهام‌بخش پاول دوروف، مدیر روس شبکه ‌پیام‌رسان تلگرام شده تا چالش در آوردن پیراهن را در شبکه‌های اجتماعی راه بیندازد.
یکی از عکس‌هایی که از آقای پوتین در سفرش به جنوب سیبری منتشر شد پست آقای دوروف در اینستاگرام با هشتگ #چالش‌پوتین‌بی‌پیراهن که دستکاری عکس با فوتوشاپ را هم ممنوع کرده، در عرض یک روز بیش از ۴۷ هزار لایک خورده است.

 

این ممکن است اولین باری باشد که چالش در آوردن پیراهن راه می‌افتد اما مطمئنا اولین بار نیست که آقای پوتین پیراهنش را در تعطیلات در می‌آورد.
 
البته بسیاری از کسانی که مدیر تلگرام را روی اینستاگرام دنبال می‌کنند فارغ از چالشی که آقای دوروف تعریف کرده، کلی از هیکل خود او تعریف کرده‌اند و دست مریزاد گفته‌اند.
 
در توییتر هم کاربران از درخواست پاول دوروف استقبال کرده‌اند؛ از جمله دمیتری گودکف، سیاستمدار روسی، که عکس بالاتنه برهنه‌اش را با به رخ کشیدن عضلاتش توییت کرده است.
دمیتری گودکوف مردان روس که هم در تعطیلات هستند و احتمالا اوقات فراغت زیادی دارند، عکس‌های بدون پیراهنشان را با هشتگ #چالش‌پوتین‌بی‌پیراهن پست کرده‌اند.
کنستانتین پروتسکی عکسی از خود روی قله‌های کوهستان آلتای گذاشته زنانی مثل آناستازیا چالش آقای دوروف را تا حدی که می خواستند یا می‌توانستند، پاسخ داده‌اند.
آناستازیا از وقتی که تلویزیون روسیه تصاویر نیمه برهنه آقای پوتین را در جریان تعطیلاتش در جنوب سیبری نشان داده، حرف و حدیث‌ها درباره احتمال چهارمین نامزدی او برای انتخابات ریاست جمهوری بالا گرفته است.
 
البته بعضی هم معتقدند این عکس‌ها را نشان داده‌اند تا تصویری قوی و خشن از کرملین در برابر آمریکا به نمایش بگذارند.
 
با همه این‌ها چالش آقای دوروف برای بعضی هم مایه شوخی و خنده بوده، مثل صاحب گربه بی‌پیراهن در این عکس:
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
scandal - برلین، آلمان

فقط فکر و تصور کردن اینکه جنتی و خردار نقدی لخت شونند و عکسی از بدن شپشی و کهیرزده خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارنند, حالمو بهم میزنه
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
۸۰
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
ما هم مدیر تلگرام رو به چالش میکشیم. اگر راست میگی خودت در بیار بیا اینجا کلاس ولی نه پیرهنت.
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.