شماری از کارکنان ایرانی بی‌بی‌سی ممنوع المعامله شدند

بی‌بی‌سی می‌گوید که ایران تعدادی از کارکنان فعلی و پیشین بخش فارسی این رسانه را ممنوع المعامله کرده و از مقام‌های ایران خواسته که این دستور را لغو کنند.
 

فرانچسکا آنسورث، رئیس بخش جهانی بی‌بی‌سی در بیانیه‌ای گفت: "ما این اقدام را تقبیح می‌کنیم. به نظر می‌رسد این اقدام حمله‌ای هدفمند علیه کارکنان فعلی و پیشین بی‌بی‌سی فارسی و شماری از کسانی است که با این رسانه همکاری می‌کنند."

 
خانم آنسورث افزود: "مایه تأسف است که کسانی به دلیل ارتباطشان با بی‌بی‌سی ناچار به تحمل عواقب قانونی یا مالی هستند."
 
او از مقام‌های ایران خواست که این دستور را لغو کنند و به کارکنان فعلی و پیشین بی‌بی‌سی اجازه دهند از همان حقوقی برخوردار باشند که سایر شهروندان برخوردارند.
 
دستور تازه مقام‌های قضایی ایران عملا به معنای مسدود کردن دارایی‌هایی است که کارکنان بی‌بی‌سی در ایران دارند و آنها را از خرید و فروش املاک، مستغلات و اموال منع می‌کند.
 
بی‌بی‌سی فارسی در ایران مسدود است و حکومت ایران مرتبا کارکنان بی‌بی‌سی فارسی و اعضای خانواده‌های آنها را آزار داده و از آنها بازجویی کرده است.
 
با وجود ارسال پارازیت و فیلتر کردن بی‌بی‌سی در ایران، آخرین آمار نشان می‌دهد که بی‌بی‌سی در ایران ۱۳ میلیون مخاطب دارد که در میان مخاطبان بی‌بی‌سی در جهان رتبه هفتم را دارد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
این هم از ان جریانات نابی است که بی بی خوش کلام پشتش را میداند و بس. اخر مگر میشود برای بی بی خوش کلام چهچهه زد و با ایران هم معامله کرد؟!! یا جعلق العلوم!! یا افسار الساقطین!!! چیزهایی دیدیم و شنیدیم!!
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
جل الخالق دوستان ببینید این تحریمای آمریکا تا کجا پیش رفته که کمونه کرده سمت خودشون ...خخخخخ
‌سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۳
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران
بی بی سی یک رسانه دولتی است که بودجه اش نه از تبلیغات که از دولت تامین میشود. آخه مگه میشه برای یک دولت روباه صفت که نافش را به سیاست استعماری و استثماری بسته اند و تا بوده و نبوده علیه مملکت ما بوده کار کرد بعد هم بیای ایران از بازار ایران نفع ببری؟؟ اصلا کسی که به دشمن ما پناهنده شده و در جهت سیاست هایش همگام شده دیگه چکار به ایران داره!!؟؟؟
‌چهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.