تصویری منسوب به آزاده نامداری در فرودگاه میلان ایتالیا

انتشار تصویری از آزاده نامداری در فرودگاه میلان مجددا برای این مجری حاشیه ساز شده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند

چه شلوار تنگ هم پوشیده شبیه پوست سوسیس
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک

تعقیبش کنید!! تا مرگ ازش تصویر بگیرید و منتشر کنید!!! ذوق افشاگری ما ملت همینه!! برید دنبالش!!! اصلا تمام مصیبتها زیر روسری اینه! ملت ماشالله بالغه!!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

مملکت و ملت را چه شده ؟ که در اطراف یک شخص معمولی و فاقد ارزش هنری این همه سر وصدا راه افتاده . اگر بخواهیم در مقام سنجش با سایر هنرمندان و نخبگان هنر سینما و تلویزیون اورا بسنجیم باید گفت جز ذباله های هنر مندان بحساب می آید . این ارزش را ندارد که باو این همه بهأ داده شود. دوما" همه مشکلات مملکت حل شده فقط مانده حل کردن این موضوع بی ارزش و کم اهمیت این خانم نان به نرخ روز خور. وامصیبتا .!!!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
۵۴
اسپیسر - لندن، انگلستان

ظاهرا باد فقط چادرشو برده اینبار روسریش سرشه.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۹
۶۲
mitra55 - تورنتو، کانادا

قابل توجه دوستانی که اعتراض میکنند که چرا دوباره عکس این خانم منتشر شده باید عرض کنم که این خانم دور رو و مزدور سالها مردم رو احمق فرض کرده حالا شما لطفا خودشو ناراحت نکن و کاسه داغتر از آش نشو.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۰
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

[::تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک::] خیلی حال میکنی همش مخالف حرف میزنی.همش با خودت عکس میگیری و برای خودت کارت تبریک میفرستی.جهت اطلاع آن بزرگ تحلیلگر پنتاگون و مدافع حقوق دوچهره ها !!! باید بگویم این خانم شخصا هیچ نیست ولی الگوی اسلام آخوندی است که ظاهر را حفظ کن و حرف چادر و اسلام بزن و پشت آن هر هرزگی بکن .نماینده دروغ و دورویی، .
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۶
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران

من نمیدانم از چادر چاقدون شدن و بی حجاب شدن این زن به چه کسی صدمه وارد شده که این همه جوش آوردید!!؟؟ اتفاقا کسی که باید جوش بیاره و از فرط عصبانیت دقمرگ بشه مسوولین کارگزینی و حراست صدا و سیما است که رو دست خورده و کسی را استخدام نموده که هیچ اعتقاد و باوری نه به دین دارد و نه به این حکومت!!!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۲
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::نازک بین - شفیلد، انگلستان::]. ملت چیزی برای گفتن و تعریف کردن نداره، دزد بازی و چپاول اخوند و دوربریهاش چیزی معمولی شده،یک سوژه مثل این کیسه ذباله پیدا میکنند هر روز طرز استفاده از انرا برای هم توزیح میدهند!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
۷۰
senator x - تهران، ایران
اینقدر که درباره این بنده خدا ,خبرنگاران مطلب نوشتند,درباره سوفیا لورن ننوشتند
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۹
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
[::iran2015 - وین، اتریش: دوست عزیز این کامنت بنده انقدر در زیر بار منفی کن رنگ شد که شما لطف کرده اید که توانسته اید انرا بخوانید. والا نفهمیدم از خودم عکس گرفتن و یا مخالف حرف زدنم که بدان اشاره کرده اید چه معنی دارد. اما در همان اول بحران، در خود یوتوب که بدون سانسور و نطارت میشود نوشت و این حقیر حضور بیشتری در انجا دارم، نوشته و اشاره کردم: چه کسی در ایران دو رو نیست؟! تا چه رسد که پست و مقام و منصبی داشته باشد؟! این بنت الوقت بدبخت هم یکی در بین میلیونها. مگر غیر از این است؟! ساز و اسباب زندگی کردن و نان خوردن در ایران به ریا کاری و دورویی بستگی دارد. مگر عیر از این است؟! این خانم هم یک شیاد در کنار شیادان. قیل و قال مطلب تا کجا باید برود؟! و نتیجه حاصله که رصایت شما را فراهم میکند چیست؟! عجب! عالمی داریم!!
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.