مرگ دستفروش در قم؛ '۵ مامور شهرداری احضار شدند' + تصاویر و ویدیو

این وانت فروشنده دستفروش است که ماموران شهرداری قصد ضبط آن را داشتند مرگ یک دستفروش ایرانی در قم باعث تجمع و اعتراض رانندگان میوه‌فروش در این شهر شده است.
 

بر اساس گزارش‌ها راننده فروشنده میوه بعد از "درگیری" با ماموران سد معبر شهرداری قم، جان خود را از دست داده است.

 
در شبکه‌های اجتماعی فیلم‌هایی منتشر شده که نشان می‌دهد راننده وانت که نام او مظفر عباسی است، به ماموران اعتراض دارد و نمی‌خواهد بگذارد ماشین او را با خود ببرند.
 
تصویرهای دیگری هم وجود دارد که فروشنده را در حالی که کنار خیابان افتاده، نشان می‌دهد.
 سد معبر اصطلاحی است که شهرداری‌ها در مورد دستفروشان به کار می‌برند؛ چون بر اساس مقررات شهری، فروختن کالا در مسیر گذر عمومی، مثل پیاده‌رو یا کنار خیابان، باعث بستن راه رهگذران می‌شود.
 
مردم محلی که شهرداری قم را در مرگ دستفروش مقصر می‌دانند، شب گذشته، شنبه ۲۱ مرداد، مقابل شهرداری تجمع کردند اما روابط عمومی شهرداری قم درگیری ماموران با راننده را تکذیب کرده است.
 
قم‌نیوز، سایت خبری مستقر در این شهر، تصویر تجمع رانندگان میوه را منتشر کرده که ورودی میدان میوه و تره بار را بسته‌اند.
 
به گزارش خبرگزاری قوه قضاییه، مدیر پزشک قانونی استان قم هم علت مرگ را "احتمالا سکته قلبی" اعلام کرده و گفته آثار ضرب و جرح ناشی از نزاع بر بدن دستفروشی که از دنیا رفته، دیده نشده است. با این حال پزشکی قانونی قم می‌گوید نتیجه قطعی را بعدا اعلام خواهد کرد.
 
خبرگزاری فارس هم به نقل از دادستان قم خبر داده که پرونده قضایی تشکیل شده و پنج نفر از ماموران شهرداری به دادگاه احضار شده‌اند. با این حال به گفته مقام‌های قضایی، اتهام قتل عمد در این پرونده مطرح نیست.
گزارش تصویری: حال و هوای خانه دستفروش فوت شده در منطقه نیروگاه قمقم نیوز: عصر دیروز یک دستفروش در منطقه نیروگاه قم پس از درگیری با عوامل سد معبر شهرداری به طرز مشکوکی درگذشت. عکس های زیر حال و هوای منزل این دستفروش را در شب گذشته نشان می دهد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۰
senator x - تهران، ایران

این حادثه تازه ائی نیست,شاید تا امروز بیش از 20نفرازهمین دست فروشان بدست عوامل شهرداری کشته شدند و هیچ پرونده ائی هم تا این لحظه دربیدادگاه های رژیم بنتیجه نرسیده.ملت باید تصمیم (قاطع )بگیرد
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

چرا دلخورین؟ انقلاب کردید، این هم نتیجش.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۷
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

آتش به اختیار که میگه رهبر چلاق همینه هر کسی هر غلطی میتونه بکنه این ماموران جانی شهرداری صددرصد ترفیع هم میگیرند بجای تنبیه
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۳۸
زنبور - کپنهاک، دانمارک
تنها راهش اینکه برن به حضرت معصومه دخیل ببندن
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.