فرمانده سپاه: شهادت محسن حججی حرکت سخیف نماینده‌ها را خنثی کرد

فرمانده سپاه: محسن حججی برای تأمین امنیت مرز سوریه و عراق که نقطه بسیار استراتژیکی برای آمریکا بود به شهادت رسید محمدعلی جعفری، فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی می‌گوید کشته شدن محسن حججی در سوریه باعث شده است که "حرکت سخیف" نمایندگان مجلس ایران خنثی شود.
 

آقای جعفری در مراسم بزرگداشت محسن حججی گفت: "شهادت شهید حججی در همان روزهایی اتفاق افتاد که ایران اسلامی شاهد حرکت سخیف نمایندگان بود، که این شهید به داد عزت ملی ما رسید و آن حرکت سخیفانه را خنثی کرد."

 
به نظر می‌آید اشاره آقای جعفری به تعدادی از نمایندگان مجلس ایران است که در جریان مراسم تحلیف ریاست جمهوری با فدریکا موگرینی، مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا، عکس و سلفی گرفتند.
 
انتشار عکس‌های این نمایندگان موجی از واکنش‌های عمدتا انتقادی را به همراه داشت. منتقدان رفتار نمایندگان را دون شأن آنها خواندند و گفتند که این افراد با سلفی گرفتن با خانم موگرینی آبروی ایران را بردند.
 
محسن حججی از اعضای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف، از واحدهای سپاه پاسداران، در جریان شبیخون نیروهای گروه موسوم به دولت اسلامی (داعش) به منطقه‌ تنف در مثلث مرزی بین سوریه، عراق و اردن اسیر و سپس به دست داعش کشته شد.
عکس گرفتن نمایندگان با فدریکا موگرینی انتقادهای زیادی به همراه داشت داعش تصاویری را از زمان اسارت و همین طور کشتن محسن حججی منتشر کرد. انتشار این خبر و تصاویر واکنش گسترده چهره‌ها، رسانه‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشت.
 
دولتمردان ایران از جمله معاون اول رئیس جمهور، وزیر امور خارجه و رئیس مجلس با تقدیر از محسن حججی از لزوم دفاع از ایران در خارج از مرزها گفتند. بسیاری از کاربران شبکه‌های اجتماعی شجاعت محسن حججی را ستودند اما عده‌ی هم سیاست اشتباه جمهوری اسلامی در منطقه و سوریه را باعث مرگ او دانستند.
 
فرمانده سپاه در سخنان امروز خود محسن حججی را "یکی از جوانان پاسدار" خواند که "برای تأمین امنیت مرز سوریه و عراق که نقطه بسیار استراتژیکی برای آمریکا بود، به شهادت رسید".
 
آقای جعفری گفت: "امروز سپاه افتخار دارد که ده‌ها جوان مؤمن و انقلابی را در خود سازماندهی‌ کند و در نیروهای مختلف زمینی، دریایی، هوایی و نیروی قدس، این سازماندهی گسترده صورت گرفته است."
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۴
hamid swed - مالمو، سوئد

نگفتم؟؟!!! حالا بهره برداری رو به نفع خودشون اسلام وملت شروع کردن, بیچاره این آدمهای ساده لوح ,جونش رو مفتی از دست داد,زن جوونش رو سپرد دست آخوندها که دو سه ماه دیگه اون رو هم قانع کنن که صیغه سنت پیغمبره ,برای گذران زندگی صیغه هر کس و نا کسی بشه و بچه کوچکش از الان بی پدر بزرگ بشه و مغزشوئیه اون طفل معصوم هم شروع بشه, بعد که این آدمها بزرگ میشن یه عده بهشون میگن آدمهای معتقد به دین و مذهب, به امید بیداری مردم و نجات ایران عزیز.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۷
۵۴
فارسان - مرکزی، ایران
سردار کیلویی !در این 38 سال هر حرکت شما و بقیه انقلابیون سخیف و بلکه ننگین بود حالا اگر بنا باشد برای هر حرکت سخیف شمایان افرادی سر بریده و کشته شوند نسلتان بر چیده و آخر سر بدهکار هم خواهید شدبعد چه جوری می خواهید این همه سخافت را جبران کنید!!!!!؟؟؟؟؟
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۱
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا
حالا چرا بچه‌های خودشان منظور آقازده‌ها را نمی فرستید که مردم را با کار‌هایشان آزار میدهند اول از همه سپاه نمیتواند نماینده گان مردم منظور با انتصابات خامنه‌ای در مجلس را کنترل بکند ، دوما این آقا رفته بوده برای آدم کشی در کشور بیگانه ،سوماً در کشور بیگانه کشته شده است و در کشور خودش کشته نشده است. و در آخر سپاه و علی‌ خامنه‌ای دزد و مجتهد های دینی که امام حسین و بقیه امام زاده‌ها را بزرگ میکنند دستشان در خون مردم ایران آلوده می‌‌باشد.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۷
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
برو عمو کشکتو بساب! چطور باد و به شقیقه پیوند میزنه مردیکه ، عوضى و آشغال!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۱
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
گنه کرد در مجلس آهن گری. به عراق زدند گردن مسگری
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
بیچاره اگر میدونست اینطور قراره با خونش بازی بشه عمرا خودش را به کشتن میداد.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
این یابو اگر ادم بود بالای سر زن و بچه یک سالش وامیستاد بجای رفتن به سوریه برای کشتن زن و بچه ملت اونجاهر چند از سر و پوزش جنایت می باره ،این از او تیپ داعشی امام خامنه ای که تجاوز به زندانی و کشتن زندانیها شغلش بوده،اینها کهریزک را اداره میکردند،من هر چه عکس این یابو را نگاه میکنم فرقی بین او و ادمخوران داعش نمیبینم،تنها چیز جالب در فیلم دستگیریش این بود که چند داعشی بی ریش یک داعشی ریشدار را گرتند و گردن زدند.خلاصه کلام یک داعشی یک داعشی را کشت میدونید چه زمانی است؟؟!! زمان رقص وخوشحالی ملت ایران!
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::hamid swed - مالمو، سوئد::]. رفیق اینها از دم کره صیغه هستند،شما اسم پدر خمینی یا خامنه ای یا رفسنجانی را شنیده اید،از خودشون هم بپرسی میگه از ننم بپرس!من انوقت بچه بودم،خیلیها میامدند و میرفتند!.
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۷
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان
خر تو خری شده مملکت ما، هر کی برای خود یک قدرت داره و سازی می زنه و می چاپد . ننگتان باد
یکشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۲
۴۲
paksan - ایران، ایران
بجای اینکه یکی بیاد از این آقا زرنگه بپرسه چرا بچه مردم رو اینطوری بدون دفاع و با کمترین امکانات می فرستید اونجا که اینطوری با فلاکت اسیر و کشته بشه تازه یارو طلبکارم هست.
دوشنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.