درگیری مردم با نیروی انتظامی در شورای شهر تهران - تصاویر

ایسنا - ساعتی قبل در جریان آخرین جلسه شورای شهر تهران چند مرد که برای ملاقات با اعضای شورای شهر با مخالفت مأموران پلیس در صحنه رو به رو شدند که سبب سروصدا و درگیری شد. با ایجاد سر و صدا دقایقی کار جلسه علنی با اخلال روبه رو شد که معصومه آباد عضو شورای شهر با خارج شدن از جلسه به گفت و گو با این افراد پرداخت و آنها را آرام کرد. بحث درگیری در خصوص واگذاری یک زمین تجاری در فلکه دوم صادقیه بود که پیمانکار عراقی پول مالکان را نمی دهد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Dr.Alex - واشینگتون، ایالات متحده امریکا

مرگ‌ بر جمهوری اسلامی، مرگ بر شاه، مرگ‌ بر این، مرگ بر اون اصلا مرگ بر همه کس و همه جا! مشکل ایران حل میشود؟ مشکل ما این ابله ها هستند و نسل باقی مانده از اینها!
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

پیمانکار عراقی، خاک بر سرتان یعنی هنوز در کشور ما هیچ شرکتی نمی تواند این پروژه ها را انجام دهد که از عراق خرابه می آیند برای بالا کشیدن پول مردم . جنگ را تحمیل تان کردند با هزینه‌ها ی میلیارد میلیارد دلار ی که تا صد ها سال هنوز صدمات آن جبران نخواهد شد ، سرمایه و پول مردم بدبخت را می برید قبر های مردگانشان را طلا کوب می کنید و آنها را برای صیغه کردن زنان ایرانی در مشهد خوش آمد گویی می کنید و الان هم پیمانکار های کلاهبرداری، ننگ چقدر . خاک بر سر شما عرب پرست ها .
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۴
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان

وقتی یک عده عراقی در مملکت پستهای مهم را اشغال کنند . عاقبت ملت هم همین میشود. پیمانکار عراقی که دست بستگان و هموطنانش بخون جوانان مملکت آغشته میباشد به پشتوانه چه کسانی درایران شاخ شانه و عربده سر میدهد. و حق مردم را در داخل خانه ملت بالا میکشد. مگر این مملکت قانون ندارد.؟که این عراقی پا برهنه دیروز و غارتگر کاخ نشین امروز بخودش جرأت داده قد اعلم کند. آنهم در شورائی که نمایندگان ملت جا خوش کرده اند.بقول معروف : شهر چقدر شده خراب . که موشها میخورند شراب ؟
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
۴۲
paksan - ایران، ایران

پیمانکار عراقی تو ایران چه غلطی میکنه ..آخه یکی نیست این آشغالا رو بریزه بیرون. یه انقلابی واقعی میخواد که تک تک این عراقی ها رو اعدام انقلابی کنه .هرچی بدبختی میکشیم از دست این عراقی هاو عثمانی های آشغال هستش.
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۹
۷۰
senator x - تهران، ایران
نازک بین - شفیلد، انگلستان.درنوشته تان چشم بجمله(خانه ملت)افتاد میشه بفرمائید,کدام خانه؟ عزیز دل, این خانه از بیخ و بنُ ویران است یک خشت سالم هم نمانده.
‌سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۶
۴۷
مرکوری - سیدنی، استرالیا
[::نازک بین - شفیلد، انگلستان::]. دوست عزیز:. قد علم کردن درسته نه قد اعلم کردن.
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۲
۴۴
Compatriot - تورنتو، کانادا

پیمانکار عراقی! جای بسی‌ تامل!؟؟؟؟ فکر کنم اینها راه را اشتباهی‌ رفتند. بایستی می‌رفتند دم مجلس، قوه قضائیه، سازمان دفاع از حقوق بشر ایران، یا بیواسطه سعید مرتضوی دنبال فاضل لاری جانی می‌گشتند. این بی‌ همه کس ها، با معاملات زیر میزی پای عراقی‌ها رو تو مملکت ما باز کردند.
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۲۲
۷۳
نازک بین - شفیلد، انگلستان
senatorx - تهران -ایران : هموطن گرامی در اصل ساختمان شورای شهر خانه ملت است همانند مجلس حال اگر یک عده دزد غارتگر و بی نام و نشان آنرا بزور و با باند بازی تصرف کرده اند این از ماهیت نام آن چیزی کم نمی کند. مثل این میباشد که شما مزرعه ای داری و در نبود مالک . شغالان و گرگان در آن لانه ساخته اند و جولان میدهند.اما مزرعه بنام شما ثبت شده.
‌چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. پیمانکار عراقی چیه چشماتو باز کن هم وطن اینها همه پاچه خواران سپاه هستند زور کسی هم بهشون نمیرسه
‌پنجشنبه ۱۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.