ادعای رییس کمیته صیانت سازمان لیگ: پاداش ۸۰۰ میلیون تومانی در انتظار شجاعی و حاج‌صفی بود

رییس کمیته صیانت سازمان لیگ فوتبال ایران» می‌گوید اگر مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی از بازی با تیم فوتبال مکابی اسراییل خودداری می‌کردند جریمه باشگاه یونانی‌شان پرداخت می‌شد و در صورت فسخ قرارداد، تا ۸۰۰ میلیون تومان پاداش می‌گرفتند.
 

«حجت‌الاسلام علیرضا علیپور» در گفتگو با روزنامه ورزشی «گل» گفته که شجاعی و حاج‌صفی، حالا «باید هزینه کاری را کرده‌اند بدهند».

 
مهم‌ترین بخش‌های این گفتگو را در ادامه می‌خوانید.
 
* توقع‌مان این بود که شجاعی و حاج‌صفی محکم بایستند و زیر بار این ماجرا نروند.
 
* یک گروهی از فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ، وزارت ورزش، نهادهای نظارتی و یکی دو جای دیگر برای رسیدگی به این ماجرا تشکیل شد.
 
* ما آماده جبران هرگونه تبعات مادی و معنوی ماجرا از جریمه تا اخراج و فسخ قرارداد بودیم. صحبت شده بود اگر جریمه شدند آن را تقبل کنیم و علاوه بر پرداخت آن، پاداشی هم به این دو داده شود.
 
* در صورت فسخ قراردادشان هم تا هشتصد میلیون تومان آماده شده بود به عنوان خسارت به شجاعی و حاج‌صفی داده شود. حتی شهرداری قبول کرده بود یک خانه در یکی از نقاط خوب تهران تا سقف این رقم به آنها بدهد.
 
* (در پاسخ به این سؤال که مهرداد میناوند گفته زمانی که در اتریش بود با هاپوئل اسراییل بازی کرد و اتفاقی هم برایش نیفتاد): بهتر است نبش قبر نکنیم و به گذشته بر نگردیم.
 
* برای اینکه کیروش با محرومیت آن‌ها مخالفت نکند، تدابیری اندیشیده شده که در جریان قرار خواهد گرفت.
 
* مهم نیست چه کسی مسوول رسیدگی به ماجرا باشد همه ما یک مجموعه هستیم و مهم این است که جلوی وقوع این اتفاقات گرفته شود.
 
* این دو بازیکن یک کاری کرده‌اند و باید هزینه‌اش را بدهند. ما دوست داشتیم هزینه عدم تمکین از باشگاه‌شان گردن ما بیفتد. اما از قدیم گفته‌اند هر کس خربزه خورد باید پای لرزش هم بنشیند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۸
تیتو تیتو - تهران، ایران

به جای این بریز و بپاش ها از پول یا مفت بیت المال به فقر و بیکاری جانسوز و کودکان گرسنه و پدران شرمنده و زنان سرکوب شده بپردازید ، 80 میلیون ایرانی را قربانی کشوری کوچک کرده اید و به این بهانه مال و ناموس ایرانی را به تاراج برده اید ، سئوال اساسی اینست که چرا به بهانه برخورد با ظلم اسراییل 38 سال به ظلم و سرکوب و غارت ملت ایران پرداخته اید ؟
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
این فدراسیون زپرتى فوتبال ، چقدر سوراخ سُنبه داره! کمیته صیانت لیگ، کمیته انضباطى ، کمیته کوفت و کمیته زهرمار ، حراست و جاهاى بیشمار دیگه اى که مطلقاً زائد هستند و نیازى بهشون نیست ! تنها یک مشت مفت خور و چاپلوس رو ریختن ، ماهیانه پول یا مُفت میگیرن! هیچکدوم هم سر از فوتبال در نمیارن! فدراسیون پاداشهاى بازیکنان رو در جامهاى جهانى که از طرف فیفا منظور شده رو هاپولى میکنه ، پول ندارن که اردوى درست و درمون بذارن، هزینه دعوت از چهار تا تیم کلاس بالاى دنیا رو واسه بازى تدارکاتى ندارن ! بازیکنها آخر بازى حق تعویض پیراهنشون رو با بازیکنان تیم مقابل ندارن ، چون هر بازیکن از اول تورنمنت تا آخرش دو دست بیشتر لباس نداره و خلاصه ظاهراً گدا خونه اى به اسم فدراسیون فوتبال ! اونوقت این آخوند دوزارى صحبت از ٨٠٠ میلیون پاداش و پرداخت جریمه تیم یونانى و چاخانهاى دیگه اى میکنه که خمینى رو تو قبر به خنده میندازه!
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

و این آدم ها شرافت خودشون رو به ۸۰۰ ملیون نفروختن
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
۴۸
محسن ۵۵ - گنت، بلژیک
من که از هر گونه دخالت خارجی ها در ایران بیزارم اما وقتی این دخالتها ی شرم آور را میبینم ،برچیده شدن این حکومت کثیف را به هر قیمتی می پذیرم.
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
شماها که اینقدر پولدار هستید و اینجوری حیف و میل می‌کنید ،ازاین پولها خرج مردم ایران هم بکنید تا دختران ایرانی در مشهد و قم و دبی و..با عربها به خاطر فقر سکس نکنند . لعنت بر خمینی و خامنه ای و طرفدارهای بی وجدان و پررویشان که دشمن ایران و ایرانی هستند و فقط چیزی که خوب بلدند خوار و خفیف کردن مردم ایرانه
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۹
۳۶
freedom of the press - تهران، ایران

چه سریع کمیته اى تشکیل دادند که به پرونده این دو بازیکن رسیدگى بشه. الدنگها چرا به این همه اختلاس و فساد و رشوه به سریعى رسیدگى نمى کنید. ما شدیم دایه مهربانتر از مادر ، خود فلسطینیها با اسرائیلیا مسابقه میدهند و باهاشون دارند زندگى میکنند اونوقت ما داریم سنگ آنها را به سینه میزنیم کسانى که ما را از سگ هم نجس تَر میدانند . تمام ایرانیهاى با غیرت و با ناموس باید هرطورى که میشه از این دو بازیکن حمایت کنیم. بى غیرتى و بى تفاوتى تا کى!؟ ورزش چه ربطى به سیاست داره. ما ایرانیها کى میخواهیم به این شعور و درک و معرفت برسیم که پشت هم باشیم و تو روى این رژیم دربیاییم. یادتون نره یک روزى هم نوبت خود ما میرسه و آنوقته که دیگر کسى نیست که از خود ما دفاع کنه
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۰
۴۴
mashhabib - قم، ایران
ضر مفت میزنه ...مردک این بچه ها به جام جهانی صعود کردن 800 میلیون بهشون دادی که حالا اگه با تیم اسراییل بازی نکنن بهشون بدی ؟؟ درود بر شرفشون که ورزش رو با سیاست قاطی نکردن......
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۸
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان
این بیشرف ها کارى میکنند هر کى موقعه ورزش و مسابقه عرعر یا ابرفرض و زینب نمیدونم چى و بکنه پول بگیره و الباقى مثله روانشاد لیلا اسفندیارى بانوى کوهنوردمان که بى شک یکى از اولین کسى بود که در ایران به قله هاى بلند در پاکستان رفته بود طفلک خًونه شو فروخته بود رفته بود برأى سعود کاملا در فیلم اش مشخص بود نا امید بود حتى از بعد اینکه سعود کنه قله رو برگرده ایران نه اسپانسرى نه فدراسیونى که حمایت اش کنه چون او یک زن ازاده بود فقط !
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.