نشریه البوابه: سفر آشتی جویانه مقامات ارشد حماس به ایران

انتخاب " نشریه البوابه نوشت: هیاتی بلندپایه از حماس روز جمعه به ایران سفر کرد، سفری نادر که با هدف ترمیم و تقویت روابط انجام شد.
 

به گزارش «انتخاب»؛ این هیات به رهبری عزت الرشق که هم اکنون در قطر مستقر است، و دیگر مسئولان جنبش حماس

 
حماس اعلام کرد که این سفر را در جهت تقدیر از نقش ایران در استقامتش در حمایت از مردم فلسطین انجام داده است.
 
به گفته ی حماس، این سفر روابط با ایران را مستحکم تر خواهد کرد.
 
این مقامات همچنین در مراسم ادای سگوند رئیس جمهور روحانی در روز شنبه نیز شرکت کردند.
 
صالخ العروری، فرمانده ارشد نظامی حماس که ماه جولای از قطر اخراج شد نیز در این هیئت عضور داش.
 
نقطه ی ثقل تصمیم گیری در حماس اخیرا با انتخاب اسماعیل هنیه بعنوان رئیس دفتر سیاسی به جای خالد مشغول از طیف مسئولان تبعیدی به کسانی که در غزه مستقرند، منتقل شد.
 
روابط ایران و حماس در طول سال های گذشته و در پی بحران سوریه با دشوارهای بسیاری همراه شده بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

سفر آشتى جریانه هانیه به ایران به ارزش چند صد میلیون دلارش هم میگفتید! مقتدى صدر که فعلاً پُشتِش رو کرده و در آغا مالیده و رفته، میگه عمو سلمان لارژتره ، بیشتر میده!
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
۵۳
rood120 - منچستر، انگلستان

خوش آمدید ، یعنی خر تر از سران شیعه فاسد اسلامی در دنیا و ایران پیدا نشده و نبوده ، از یاسر عرفات، مقتدر افنکی ، حماس ، عباس ، جیبوتی و آفریقا ی هایکه حتی در نقشه هم به سختی می شود پیدا کرد میلیون ها دلار پول مردم را به جیب آنها ریخته‌اند و آنها یک بیلاخ نشان دادند و هنوز هم می آیند برای خر سواری . ننگ
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

آشتی برای پول ملت ستمدیده ایران .این عربهای شکم و زیر شکم خوب می‌دونن حکومت پلید ایران فلسطینی‌ها را به مردم خودشان ترجیح میدن .بخدا این چیزها گریه داره ،اون شخصی که کامنت من را می‌خونه و خوشش نمیاد واقعا باید خیلی بی‌وجدان باشد اگر ایرانی باشد و به فکر فلسطینی ها باشد اما فقر مردم ایران براش مهم نباشد
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۷
۵۴
حق بکو - لندن، انگلستان
[::rood120 - منچستر، انگلستان::]. سو استفاد از مذهب شیعه و سنی یهودی و مسیحی ندارد ، اتفاقا این یاسر عرفات، حماس ، عباس ، غیره همه سنی هستند که از حکومت شعی پول میکیرند تا در مقابل حکومت های سنی منطقه اختلاف ایجاد کنند الان در تمام کشورهای سنی جنک و کشتار وبمب کذاری هست و هرکس صبح زودتر بیدار شود اعلام خلافت میکند و شروع به کشتار میکند در واقع فعلا در منطقه سنی با سنی میجنگند ، کلا تمام قدرتهای جهان جنگ را از کشور خود به کشور های عربی انتقال دادند و سلاحهای بنجل را میفروشند وانرژی ارزان و مفت را میخرند ، تا زمانی که کشورهای عربی منطقه به اسم الله سر میبرند قدرت های جهان هم سود میبرند
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
.اولین بار بعد از اوار شدن خمینی بر ایران وقتی یاسر عرفات اومد ایران،خیلی اززنهاحتی جو گرفته برای کمک به فلسطین حلقه ازدواجشونو برای کمک تقدیم کردند،البته میلیاردها دلاری که اون و بعد نوچهای عرفات بالا کشیدند یا هنوز بالا میکشند بماند،وقتی جنگ ایران و عراق شد عرفات با پررویی گفت:ایران دوستمان است ولی عراق برادر ما!!!این عربها اینقدر پرو هستند که واقعا خودشون را شریک در صروتهای ملت ایران می دونند چون انها سید(یا اقا)هستند و ما همان مجوسیها که هنوز زیر دست انها هستیم!.
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۳۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

خب بسلامتی اینبار چه امری دارید که ملت ایران اجرا کند؟امرتون چند میلیارد دلار برای ملت خرج برمیداره؟!
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۰
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
کاسه گدایی دستشان است به ته دیک خورده . قطرو ترکیه و مصر و عربستان اونا را طرد کردند به اینجا پناه اوردند. کسانی که دولت سوریه چندین سال حمایتشان کرد در اخر اولین کسانی بودند که بر علیه ان شورش کردند. دولت کویت دو میلیون از انها را در کشورشان جا داد وقت حمله صدام به با او همکاری کردند.
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۳:۴۷
۷۰
senator x - تهران، ایران
این .....بخطا ها هرطرف که چرب چیلی تر باشه ,اون طرف سرُ میخورند. هم از سفره یزید هم از سفره حسین
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۳
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
بنیان گذار حزب سوسیالیت عراق گفت ،خدا در خلقت ۳ بار مرتکب اشتباه شده: نه عرب انسانه،نه شتر حیوانه و نه خرما نباته(میوه است)واقعا طرف حرفی زده که انگار در کارگاه افرینش با خدا همکار بوده ولی موقع خلقت این سه موجود طرف احتمالا دستشویی بوده و نتونسته به خدا تذکر بده!
دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.