دردسرهای پسر ۲۶ ساله نخست وزیر اسرائیل

یائیر نتانیاهو پسر ۲۶ ساله بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر اسرائیل است صدای آمریکا : از زمانی که بزرگترین پسر بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل به سن بلوغ رسیده، ماهی نیست که رسانه های اسرائیلی از رفتارها و آنچه «زندگی پر تجمل» او می نامند، انتقاد نکنند. بخصوص که آنها به هزینه های سنگین پسر نتانیاهو از محل بودجه عمومی و به اصطلاح پول مالیات دهندگان اسرائیلی انتقاد دارند.
 

اسوشیتدپرس در گزارشی، «یائیر نتانیاهو» را پسری ۲۶ ساله معرفی می کند که با سران کشورهای جهان خودمانی رفتار می کند؛ یک محافظ شخصی با حقوق دولتی دارد و در اقامتگاه رسمی نخست وزیر زندگی می کند.

 
تازه ترین موردی که باز نام «یائیر نتانیاهو» را به رسانه ها برگردانده، یک نوشته «گستاخانه» او در شبکه های اجتماعی است که حتی واکنش علنی فرزند یکی از رهبران پیشین اسرائیل و تهدید به شکایت از او را در پی داشته است. آن هم در شرایطی که پدرش، بنیامین نتانیاهو در هفته های اخیر با ادعای چند پرونده فساد روبرو شده است.
 
هفته پیش اعلام شد «آری هارو» مشاور ارشد سابق نتانیاهو با دادستانی توافق کرده تا درباره دو پرونده اتهامی فساد مالی و دریافت رشوه علیه نخست وزیر اسرائیل، شهادت بدهد.
 
به نوشته اسوشیتدپرس، در کنار حواشی پدر، حالا پسر نخست وزیر اسرائیل هم با دردسر هایی روبروست. هفته گذشته نشریات زرد اسرائیل گزارش دادند که وقتی همسایه ها به پسر نتانیاهو گفتند باید مدفوع سگش را جمع کند، او «بی ادبانه» انگشت به آنها نشان داد.
 
«یائیر نتانیاهو» دو روز بعد هم دردسر جدیدی خلق کرد. یک اتاق فکر لیبرال، از زندگی پر ریخت و پاش پسر نخست وزیر آن هم با هزینه مردم، انتقاد کرد، و پسر نخست وزیر باز با تحقیر، انگشت میانه خودش را به آنها نشان داد. اقدامی که در فضای مجازی با واکنش هایی همراه شد.
 
پسر نتانیاهو در دفاع از خودش می گوید، چون دولت پدرش، پول یک سازمان سیاسی چپگرای اسرائیلی به نام «مولاد» را قطع کرده، آنها او را زیر فشار گذاشته اند.
 
اما تازه ترین حاشیه پسر نتانیاهو ادعای او درباره پسر «ایهود اولمرت» نخست وزیر سابق اسرائیل است. «یائیر نتانیاهو» مدعی شد که «آریل اولمرت» همجنسگراست و یک دوست پسر فلسطینی دارد. همین نوشته موجب خشم خانواده اولمرت شد و برادر آریل ضمن تکذیب این ادعا گفت، «یائیر نتانیاهو» یک «لات فاشیست» است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۵
تو خوبی بابا - ویاندن، بلژیک
متاسفانه مطلب این است که انسانها ضمیر فاسدی دارند. کسانی که بدنبال قدرت و سیاست هستند علنا بدنبال ایجاد فساد بیشتر هستند. عجیب این است که ما مطلبی به این حد ساده را نمیبینیم و درک نمیکنیم. ما در کل درک ساده و هوشمندانه ایی از زندگی و مرگ نداریم. در غیر اینصورت ممکن نبود به قدرت یا سیاست نزدیک شویم و یا به دنبال کسی در زندگی پشتک بزنیم.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
۳۸
scandal - برلین، آلمان
شبیه پدر و مادرش است! چه انتظار دیگری داشتیم؟
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.