سه کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران از مسعود شجاعی و احسان حاج صفی حمایت کردند

علی کریمی، امیر قلعه‌نویی و محمد نصرتی سه تن از کاپیتان‌های پیشین تیم ملی فوتبال ایران در اینستاگرام خود از مسعود شجاعی و احسان حاج‌صفی در برابر انتقاداتی که از آنها برای بازی در مقابل تیم «مکابی تل‌آویو» می شود، حمایت کردند.
 

شماری از ملی‌پوشان ایرانی هم از این دو ملی پوش حمایت کرده‌اند. وهشتگی تحت عنوان «فوتبال سیاسی نیست» در حمایت از این دو بازیکن ایجاد شده است .

 
شجاعی و حاج‌صفی، دو عضو باشگاه یونانی پانیونیوس (Panionios) روز پنج‌شنبه در مسابقه‌ای در آتن در برابر تیم «مکابی تل‌آویو» بازی کردند. جمهوری اسلامی، ورزشکاران ایرانی را از رویارویی با ورزشکاران اسرائیلی منع کرده است.
 
مدیرکل حراست وزارت ورزش گفته به احتمال بسیار زیاد این دو بازیکن از تیم ملی محروم می‌شوند. این دو بازیکن در دیدار رفت، در اسرائیل حضور نیافتند، اما پس از آن باشگاه یونانی با صدور بیانیه‌ای از آنها خواست به قراردادشان احترام بگذارند و در بازی برگشت حاضر شوند. سایت وزارت خارجه اسرائیل از اینکه، به گفته این سایت، تابوی مسابقه ندادن با ورزشکاران اسرائیلی را شکسته اند تقدیر کرده است.
 
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

یک نه بزرگ به حکومت نکبت بار و ورشکسته آخوندی اسلامی! یه مشت سوسک متحجر بی خاصیت بی اصلو نصب به رهبری یک تاپاله به اسم خامنه به لرزیدن افتادن! گذشت اون روزا که با دروغو کلاهبرداریو رمالیو کلاشی حکومت میکردینو دستو پا می بریدین! تابو ها رو باید شکست و بزودی عبا و عمامه ملاها رو هم باید از تنشون کند و آفتوبه به گردن تو شهر به معرض تماشای مردم گذاشت! یه مشت انگل!
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲
۵۰
روزنه - تهران، ایران

این شجاعی از اون پسر شجاهای بی ادعاهایی هست که کمتر بهش پرداخته میشه از اون حمایتش از جنبش سبز تا درخواست از روحانی برای ورود زنان به ورزشگاه و این حرکتش در شکستن تابوی چند ساله؛ درود بر هردویشان
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۴
۵۴
cardenas - تهران، ایران
ورزشکارهای ما چه حرفه ای و چه غیر حرف ای در هر رشته ای یکبار برای همیشه باید متحد بشن و اعتصاب کنن و شرط شون این باشه که تا خود خامنه ی بیاد اعلام بکنه که با ورشکارهای اسرائیلی هم میشه مسابقه داد. بابا یه بار شما ورشکارا غیرت نشون بدید و انقلاب ورزشی بکنید و پوزه اینارو به خاک بمالید.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۱۱
۴۴
Persiangulfforever - ویکفیلد، انگلستان
درود بر دو مرد ى که مشت محکمى بر پوزه این رژیم خائن و نوچه هاش کوبیدند.
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.