مملکت امام زمان کجاست؟

 
*  مملکت امام زمان جاییست که 7 درصد کل منابع دنیا را دارد و 43 درصد مردم آن زیر خط فقر مطلق زندگی میکنند.

 

*  مملکت امام زمان جاییست که در مقوله فساد مالی و اداری در رتبه 131 دنیا قرار دارد (یعنی فساد بالا)
 
*  مملکت امام زمان جاییست که بیشترین آمار بیکاری جوانان در بین کشورهای دنیا را دارد . 
 
*  مملکت امام زمان جاییست که بیشترین نرخ تعداد معتادان در بین کشورهای جهان را دارد. 
 
*  مملکت امام زمان جاییست که رئیس قوه قضاییه آن به همراه براداران خود در بزرگترین پرونده زمین خواری در قم و ورامین متهم هستند و به هیچکس پاسخگو نمی باشند.
 
* مملکت امام زمان جاییست که سعید طوسی متجاوز (با کلیه مدارک مستند به همراه اعترافات) آزادانه طی طریق میکند و پدر شخصی که مورد تجاوز قرار گرفته به جرم مصاحبه و افشای واقعیت دستگیر می شود.
 
* مملکت امام زمان جاییست که شهردار پایتخت آن(قالیباف) یکی از بزرگترین حیف و میل ها و غارت بیت المال (ماجرای املاک نجومی) را انجام میدهد و افشا کننده این ماجرا (یاشار سلطانی) دستیگر و دادگاهی می شود. 
 
*  مملکت امام زمان، جاییست که در آن یک نویسنده به جرم نوشتن یک مطلب یا ابراز عقیده (توجه کنید فقط ابراز عقیده)به 15 سال زندان محکوم می شود و شخصی به اتهام معاونت در قتل چندین نفر(سعید مرتضوی)به پرداخت دویست هزار تومان جریمه محکوم می شود 
 
* مملکت امام زمان جاییست که در آن بسیجیان ولایت مدار(شعبان بی مخ های امروزی) با حمله به سفارت یک کشور خارجی(عربستان) و آتش زدن آن و وارد آمدن لطمات جبران ناپذیربه کشور در نهایت به 3 ماه زندان محکوم می شوند.
 
* مملکت امام زمان جاییست که شهیدانش فقط برای حفظ حجاب زنها می روند و شهید می شوند و هیچ چیز دیگر از جمله دزدی و اختلاس نزد مسئولین ،رباخوری نزد بانکها و......برای شهدای آن مهم نیست.
 
*  مملکت امام زمان جاییست که کودکان مظلوم مناطق محروم آن زیر چادر درس میخوانند و از کمترین امکانات برخوردارند و صاحب منصبان قدرت پول بیت المال را خرج جنگ سوریه و ساخت مدارس مدرن در لبنان ، فلسطین ،غزه و....... میکنند.
 
* واقعاً  مملکت امام زمان اینجاست                                                
 
نویسنده :جانباز40 درصد
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

مملکت امام زمان جایی است که برای حرف حق زدن باید حتما یاداوری کنی که خودت جانباز 40 درصد هستی !!!. مملکت امام زمان جایی که اگر بوی گند عرق و جوراب با گلاب بدهی و پشمالو و ژولیده پولیده باشی , یک مهر روی پیشانی داشته باشی و نامه به امام زمان بنویسی می توانی بعنوان رئیس جمهور انتخاب شوی و اختلاس 3000 میلیاردی کنی ! مملکت امام زمان جایی که یک دکل نفتی گم میشود و اب از اب تکون نمی خورد. مملکت امام زمان جایی که ملتش اروغ تمدن 2500 ساله می دهند اما سر چلو قیمه نذری ادم میکشند. مملکت امام زمان جایی که مردمش همه چیز تقصیر قادسیه 1400 ساله عمر می اندازند اما یادش رفته است که 40 سال پیش یک زامبی داخل ماه دیدند و بع بع کنان دنبالش افتادند.مملکت امام زمان جایی که رهبر کشورش یک بیمار جنسی مانند خمینی که حتی در رساله اش به سکس با بچه شیرخواره رحم نمی کند و اپوزیسیونش مسعود رجوی که در انقلاب ایدلوژیکش دستور طلاق زن و شوهر پیروانش را می دهد تا خودش با زن های مجاهد در رقص رهایی خوش بگذروند. و این مملکت امام زمان تا وقتی ملت ایران بیدار نشود و خود را اصلاح نکند. ادامه دارد
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

آفرین به این تیزبینى هموطن جانباز! ولى زمانه عوض شده و بالطبع طرز فکر امام زمان هم مثل گذشته نیست! امام زمان یه دو تابعیتى ، فرصت طلب ، نُون به نرخ روز خورهست که زمان ظهور بیخیال ایران میشه و جایى ظهور میکنه که این بدبختیها و مصیبتها رو نداشته باشه !
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۲۰
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

واقعا هر چی میکشیم از همین امام زمان دروغین هست به امید نابودی رژیم و ایرانی آزاد
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

این آخوند بی‌ همه چیزه روباه صفت ۴۵ میلیون را در ساله ۵۷ گول زد به اسم مستضعف به اسم استقلال نه شرقی نه غربی کمونیستهای روسی وطن فروش،با نیم کیلو سیبیل که همگی‌ دیپلم هم نداشتند ۶ تا کتاب هر کدام هزار صفه میذاشتند زیر بغلشون و در برای دانشگاه رژه می‌رفتند،تا استقلال را از آمریکا بگیرند بدن دست پوتین تا ایران را غارت کنه،مستضعف کیلو چنده آخوند فکر شکم و زیر شکمشه اصلا خامنه‌ای یادش رفته مردم برای مستضعف انقلاب کردن نه فروختن ناموسمان به عرب و دفاع از اسد.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۰۷
۲۶
ab shangooli - لندن، انگلستان

مردمی که به امام زمان اعتقاد دارند ، شخصی‌ بنام امام زمان برای آنها خواهد آمد اما امام زمان وقتی‌ که بیاید در بهترین حالتش مردم را گردن خواهد زد نه سران حکومت را.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
۴۳
aarian - تهران، ایران

اتفاقا دقیقا همینطور است. ملتی که دست از کار کشیده و منتظر نشسته تا ناجی از راه برسد و در طولِ انتظار جز دعا و گریه و سینه زنی‌ و نذر کردن و قرآن سر گرفتن راه دیگری بلد نیست عاقبتی جز این ندارد برادر...
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

وقتی خود امام زمان یه توهم و دروغ بزرگی هست چه انتظاری از کسانی که بهش ایمان دارند و مملکتمان را تصرف کردند میتونیم داشته باشیم
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
۵۴
Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان

تا الان که من این متن رو خوندم سه نفر منفی دادند ، خیلی دوست دارم بدونم که این افراد با چه نگرشی به این خبر منفی دادند وکجایه این متن دروغ هستش لطفا توضح بدن تا ما هم بدونیم .
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۳
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد
مملکت امام زمان جایی است که مردمانش پناهنده ی غرب هستن و از لطف غرب دکتر و مهندس شدن ولی اگه یک افغانی قاچاقی و با کمک UN بیاد غرب و پیشرفت بکنه چشم دیدن ندارن. مملکت امام زمانه دیگه. من اینجا اعلام میکنم این اخرین کامنت در سایت هست. و از این پس هیچ کامنتی نمیزارم. تو اون پست بی ام و ایرانی واقعا خیلی متاسف شدم. فرهنگ غنی ما فارسی زبانها به کجا رسیده که ما داریم اینطوری بر علیه هم جبهه میگیریم؟
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
۵۵
arya_japan - توکیو، ژاپن

Persiangulf2535 - لند‌ن، انگلستان. دوست عزیز این که به شما منفی داده یک نفر هست. که از امام زمان ساندیس میگیرد و هی وارد سایت میشود و به شما منفی میدهد.در ضمن خدمت جانباز 40 درصدی دنبال چه میگردی .گشور امام زمان دقیقا ایران فعلی ما میباشد .البته در کشورهای دیگر هم میباشد .مثل افقانستان و پاکستان و عراق و سوریه و لبنان و فلستین و... و امید وارم که برای همیشه در همان چاه بماند .و تا ایرانیان این چاه را برای همیشه پر نکنند وضع کشور همین میباشد )(.نامه از طرف جانباز 20 در صدی به شما )
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۴
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
دست مریزاد به نگازش این متن. رافضیان اگه مرد هستن بیان وجود این امام زنان رو ثابت کنن. چیزی بنام امام زنان وجود نداره
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۷
۴۰
javadrezazadeh - ارومیه، ایران
ایران
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

این را از جو گرفته های سال ۵۷ که داد میزدند روح اونهایی خمنینی بپرس،از خمینی و دوره بریهاش بپرس که میگت.من شما را به مقام انسانیت میرسانم ،اتوبوس و برق را مجانی میکنم بپرس،خود کرده را تدبیر نیست،خدا حال هالاها دست ازسر ملت ایران بخا#طر حماقت و نمک نشناسی سال ۵۷ بر نمیداره
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶
۷۰
senator x - تهران، ایران
این نکته را فراموش کردید که ویرانه امام زمان جائیست که رهبرش در بزرگترین تصمیم گیریهای آن خرابشده دخالت مستقیم میکند و نمایندگان (مثلا)مردم در مجلس نفس نمیکشند ولی در مقابل هیچ قانونی پاسخگو هم نیست
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
[::mountainman - استکهلم، سوئد::]گرامی غرب ایران را برای جلوگیری از پیشرفت علمی و صنعتی تحریم کرده است و بسیاری از ایرانیان دکتر و مهندس به جرم خریدن یک لوله ازمایشگاهی شیمی یا عینک دید در شب در زندان بخاطر تحریم امریکا هستند و مدافعان حقوق بشر نسبت به زندانی شدن این ایرانیان بی گناه سکوت معناداری کرده اند بعد شما می گوید غرب ایرانیان را دکتر و مهندس کرده است ! غرب جلوی هر گونه پیشرفت ایران در تکنولوژی و علم را گرفته است . بعد ما از پیشرفت پارسی زبانان افغانستان در کشورهای اروپایی ناراحت نمی شویم . مشکل ما فرهنگ ایران ستیز , شیعه ستیز و پارسی ستیز افغانستان است که انها بخاطر نفرت از ماکتاب های پارسی را در رود هیرمند ریختند و اب را روی ما بستند.
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۱
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
جانباز ۴۰ درصد و سرباز جانباز خمینی چرا چیزی تازه تعریف نمی کنید ،اینها را حتی اطفال کودکستانی در ایران میدانند،به قول داریوش: اهای اهای یکی بیاد یه شعر تازه تر بگه!!!!
‌پنجشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۴
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
بابا این امام زمان نیست که بابا، ایشون امام مکان هستن. ....
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۸
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
[::مرغ آمین - تهران، ایران::]. برو بابا تو هم سنگ برادران دا#عشی سپاهی را به سینه میزنه!سعی کنه حرفهای در حد ای کو یت بنویسی!کدوم ایرانی بخاطر عینک بازداشته؟؟؟؟یا بخاطر لوله ازمایش،یا دوربین دید در شب با اینکه مصرف نظامی داره؟من شخصا در حین تحریمها دوربین شب بین را به اران اوردم و جز در فرودگاهای ایران هیچ جا ای من سوال نشد!
جمعه ۱۳ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۴
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
[::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. [::kawir - فرانکفورت، آلمان::]. جنابالی اطلاعاتت در مورد ایران بسیار اندک است ! یک سرچ درباره ایرانیان زندانی در امریکا که به جرم نقض قانون تحریم ایران در زندان هستند یا جریمه شده اند در رسانه های پارسی زبان خارج از کشور بزن . من این خبر در خود بی بی سی فارسی خواندم که یک ایرانی در سفر به امریکا سعی در خرید وسایل مدرن برای ازمایشگاه ها داشته است که به جرم دور زدن تحریم ها بازداشت میشود. زمان احمدی نژاد بود. شما خبر نداری به من ربطی ندارد ! چشم ندارم سگ های هار ج ا سپاه ببینم اما همیشه سپاه دروغ نمی گوید. شهرزاد میر قلی خان بخاطر خرید عینک دید در شب برای ایران زندانی کرده بودند که با سه کوهنورد امریکایی مبادله شد.
شنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۲
۴۴
smart292 - ونکوور، کانادا

برای مردم خودم متاسفم که اسلام آخوندی دزد این گونه با آنان رفتار میکند ، سالی ۵۰ تا ۶۰ میلیارد دلار از فروش نفت ناپدید میشود ۵۰ میلیون بی‌ کار ، خامنه‌ای ،لاریجانی‌ها ، مصباح یزدی ، امامان جمعه ،آقازده ها، حاجی بازاری رانتخور،اینها ایرانی نیستند و ضد ایرانی کار میکنند. مرگ بر استبداد دزد اسلامی .
یکشنبه ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.