کلیپی زیر خاکی از درگیری لفظی روحانی با خلخالی در مجلس اول برسر موضوع بنی صدر

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

یک زمانی‌ کسانی‌ که در این مجلس بودن همه تحصیل‌کرده‌ و با اعتبار بودن،اما با ندونم کاری ،و نفهمی و احمقیت یک مشت مفت خوری که دنبال آب، برق ،نفت ،مجانی‌ بودن ،این مجلس تبدیل به یک طویله شد که یک مشت روضه خون ۲ زاری بی‌سواد که با الاغ اینور‌و انور میرفتن داخلش به عر عر کردن بپردازند و فقط به فکر غارت و نابودی ایران باشن .
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۸
۳۵
Slimshady - طهران، ایران

آخونده انگلیسی .
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۱
۶۳
greatpersian1 - وین، اتریش

از اولش هم قاطی‌ می‌زدند برای قدرت
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

خامنه ای را دیدی در نزدیک ترین جنایتکار نشسته است و می بینید چگونه واکنش نشان میدهد و درخواست ساکتی و ادامه دادن به متون جلسه میکند. خامنه ای خوب میداند که عاقبت این گونه جلسه ها به نفع به قدرت رسیدن خودش تمام میشود !
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶
۶۴
zavareh - رودسر، ایران

براستی که چقدر دردآور است، میهنی با اینهمه پیشینه شکوهمند تاریخی، در دستان ناپاک مشتی آخوند بی کفایت و تازی پرست.
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۹
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

صد رحمت به آغُل و طویله !
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳
۷۰
senator x - تهران، ایران
zavareh - رودسر، ایران:ممکنه بفرمائید کدام پیشینه شکوهمند؟منظورتان زمان قاجاره یا تسلط اعراب بر این سرزمین؟اگر منظورتان دوران کوروش و هخامنشیان هست که آن دوران متعلق بایرانیان سلحشور و وطنپرست و پاک نهاد آن دوران است.ما که یک مشت امامزاده پرست و کوشا در احیاء مراسم مذهبی و سینه زنی و زنجیر زنی و قمه زنی و عاشق و شیفته قیمه.
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۳
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
[::senator x - تهران، ایران::]. دوران ایران قبل اسلام مانند هخامنشیان , اشکانیان و ساسانیان شکوهمند است اما انقدر اش دهنسوز هم نیست که دوران درخشان ایران اسلامی مانند پهلوی , صفوی , افشاریان , سلجوقیان , خوارزمشاهیان و . را زیر سوال ببری ! در همان دوران قاجار مردم ما به ان رشد فرهنگی و سیاسی رسیدند که زودتر از کشورهای خاورمیانه برای مشروطه و دموکراسی قیام کردند . متاسفانه بخاطر موقعیت جغرافیایی و منابع طبیعی ایران غربی ها مانند بریتانیا و روسیه و امریکا اجازه ندادند دموکراسی ایران ببار بشیند . انها از اختلافات قومی و مذهبی و خیانت یک عده قلیل و جهل اکثریت مردم ایران سواستفاده کردند .
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
شما نمایندگان ملت در دوران مشروطه در شورای ملی مانند ارباب کیخسرو با این نمایندگان طویلستان بهارستان در شورای اسلامی مقایسه کن . بهتان پیشنهاد می کنم تاریخ مشروطه را بخوانید و بفهمید ایرانیان بعد اسلام بسیار وطن پرست از ایرانیان قبل اسلام بودند .
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
شما تاریخ مشروطه را بخوان که چطور مسلمان شیعه وسنی زرتشتی کلیمی ارمنی برای استقلال ایران و وطن جان دادند چگونه ترک فارس کرد عرب گیلک بلوچ مازنی خراسانی برای استقلال ایران جنگیدند قاجار بد بود اما ملت ایران و نمایندگان ان در دوران قاجار جز ازادی خواه ترین و مترقی ترین ملل جهان نه خاورمیانه بودند
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
۶۴
zavareh - رودسر، ایران
[::senator x - تهران، ایران::]. منظور من هم همان دوره شکوفایی بود که شما بدرستی بدان اشاره فرمودید.. جهل و خرافه اسلامی با بدور نگاه داشتن مردم از هوییت راستین خود، به اندیشه آنان رخنه کرده و آنرا به تعفن میکشد و در واقع برای آنها یک هوییت جدید ولی پلید و غیر انسانی را جایگزین میکند، درست به مانند سرطانی بدخیم. از اینرو ما برای رهایی از چنگال جهل و خرافه ناچاریم که در مورد ریشه دستمایه ها و هوییت تاریخی خویش آگاهی بیشتری کسب کرده و سعی در گسترش و همه گیری آن نماییم. درست به همین خاطر است که تمامی اراذل و اوباش حکومتی از هوییت، زبان و فرهنگ ایرانی هراسان بوده و سالهاست که سعی بر این دارند که تاریخ گذشته پیش از هجوم و تجاوز اسلام به ایران را کمرنگ جلوه داده و گاه نیز با بی شرمی آنرا نفی نمایند.
‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.