محمود احمدی‌نژاد تهدید به افشاگری کرد/شکایت ما از اتهام‌زنندگان تاکنون رسیدگی نشده/توطئه است

محمود احمدی نژاد رئیس جمهور سابق با صدور اطلاعیه ای، ادعاهای دادستان دیوان محاسبات را تکذیب کرد.
 

به گزارش پایگاه خبری تیک (Tik.ir) ؛ متن نامه محمود احمدی نژاد خطاب به ملت ایران به شرح زیر است:

 
بسم الله الرحمن الرحیم
 
«اللهم عجل لولیک الفرج والعافیه والنصر واجعلنا من خیر انصاره و اعوانه والمستشهدین بین یدیه»
 
ملت عزیز و بزرگوار ایران
 
سلام و درود خدا بر شما و همه مومنان و موحدان و آزادی خواهان و عدالت طلبان
 
متاسفانه و در شرایطی که کشور با تهدیدات فراوان خارجی و داخلی مواجه است و مردم تحت شدید ترین فشارهای اقتصادی و سیاسی و تبلیغاتی قرار دارند ، باندهای قدرت و ثروت با سواستفاده از شرایط به دنبال اجرای سناریویی ناجوانمردانه علیه جمعی از خادمان شما در دولت های نهم و دهم هستند.
 
پرده اول این سناریو با دستگیری بلاوجه آقای بقایی اجرا شد و پرده دوم در اظهارات غیرقانونی دادستان دیوان محاسبات و اتهامات سراسر کذب ایشان رونمایی شد.
 
اینجانب اصرار داشته و دارم که مانند 12 سال گذشته به خاطر مصالح کشور در برابر این رفتارهای ضداخلاقی و ضد مردمی به سکوت خود ادامه دهم لیکن امروز احساس وظیفه می کنم تا پشت پرده این نقشه شوم و این اقدامات زشت را برملا نمایم.
 
ضمن تکذیب قاطع این ادعاها ، اعلام میدارد که اظهارات این فرد، مصداق مجرمانه اشاعه اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی و رفتار و اقدامات این فرد که به پشتیبانی صاحبان قدرت تکرار می شود بر خلاف قانون اساسی و مستوجب تعقیب قضایی است.
 
اما از آنجا که طی سالهای اخیر شکایت ما از افترا و اتهام زنندگان تا کنون رسیدگی نشده است ، به ناچار باید این مسائل را با شما در میان بگذارم. به لطف خداوند و به زودی شرح کاملی از اصل ماجرا و توطئه های غیر اخلاقی طراحی شده را با شما در میان خواهم گذاشت.
 
از خداوند متعال سلامتی و عزت ملت را تحت عنایات حضرت ولی عصر(عج) مسئلت دارم
 
خادم ملت ایران
 
محمود احمدی نژاد
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

اینها که هیچ کدوم آبرو و حیثیتى ندارن ، ولى خیلى دوست دارم این شموتى رو قبل از اینکه واسه همیشه ساکتش کنن ، ته مونده ، پته و آبروى ندارى ، بقیه دزدهاى بیت المال رو روى آب بریزه ! ولى عجب خر تو خرى شده سیستم سیاسى مملکت !!
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۲
۶۳
برجعلی - کلن، آلمان

دزدی شب رفت خونه یه آخوند دزدی. هر چی تونست جمع کرد ریخت تو توبره. بارش سنگین بود یه یا علی گفت و توبره رو انداخت رو دوشش. آخونده بیدار شد و یقه دزد رو گرفت و گفت: هر چی من یک عمر با یا حسین گفتن از مردم چاپیدم تو میخوایی با یه یا علی گفتن ببری. تو جمهوری اسلامی یه . اللهم عجل لولیک الفرج. بگو بعد هر چی تونستی بچاپ.
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۶
۵۵
esfanie - اسن، آلمان

تو که نه مردی، نه ایرانی‌ هستی‌ و نه غیرت داری. اگر داشتی که اینقدر بگم نگم نمی‌کردی. میمون دلقک.
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۰
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

باز بگم و نگم های این معلوم الحال شروع شد! :o
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

کسی که ملت را خش و خاشاک نامید و با کمک دجال بزرگ خون و ندا و سهراب را به زمین ریخت دی راست که به عاقبت مکافات مبتلا شود. جالبه که رییس نیروی انتظامی و تمام سردمدارانی که نقشی در کشتن مردم داشتند به عاقبت بدی گرفتار شدند.
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

رفت که تو استخر یا حالا تو جوب آب جلو خونه شون سکته رو بزنن بهش!
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۹
۴۲
Iranemaa - قم، ایران

احمدی نژاد چون از خیلی مسایل پشت پرده خبردارد ،ترسی ندارد .امیدوارم مجبور به سکوتش نکنند و یا مجبورش کنند برود استخر
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۱
۴۴
kakoch - کاکوچ، ایران

لعنتی این متن استارت سخنرانیش همیشه همینه داغونمون کردی سید ! یکم مغز داشتی میتونستی برا تنوع یه آیه دیگه ای تلاوت کنی. بگم و بگم هم طلبت حسن جان. :)
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۸
۴۴
kakoch - کاکوچ، ایران

راستی یادم رفت بگم! فکر استخر رفتن و فرستادن مموتی نباشین این زبون بسته حمام به زور میره باید برا خفه کردنش کلک دیگه ای سید سوار کنه. استخر جواب نمیده :)
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۵۴
اسپیسر - لندن، انگلستان
غصه چیو میخوری حالا. به اندازه کافی دکل مکل نفتی فروختی و پس انداز کردی که. نهایتا یه چند روز میری بازداشتگاه (بخوانید هتل) بعدش هم یه 40، 50 میلیارد تومن وثیقه میذاری میای بیرون. تو این چند روز بازداشتت هم یه کتاب 500، 600 صفحه ای از خاطرات زتدانی شدنت مینویسی و میای بیرون و میشی قهرمان ملی.
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۴
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

مثلا میخواد چی بگه؟! همشون دزدند؟،همشون دروغ میگن،همشون دستشون به جنایت الوده است؟.....خب اینها را همه ملت میدونن ،پیش از تو میدونستند،چکار کردند دقیقا همون کاری را میکنند وقتی تو چرندیاتت را برای خس و خاشاک تعریف کردی.برو تو از همه کثیفتر،دروغگوتر ،دزدتر،دوروتر، بیبته تر هستی!اینها رفسنجانی را انداختن تو توالت و سیفونشو کشیدند و گفتن سکته کرده،تو که لنگه کفش پاره رفسنجانی هم به حساب نمیایی!
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
۶۴
سلطنت طلب - ابوظبی، امارات متحده عربی
از جسارت و شهامت این دزد قهار و فاحشه سیاسی خیلی خوشم میاد همینطور ادامه بده ، تو اونا رو رسوا کن اونا هم تو رو تا پرده فرو بیوفته و مردم ببینن در پشت پرده چه جنایتهایی به نام اسلام و شیعه و مذهب که نکردین . من واقعاً اسم تو رو فاحشه سیاسی میزارم چون تنها فاحشه ها هستند که تا وقتی منکری رو انجام میدن ساکت هستن و همین که کارشون تموم شد دست به دهان میشن و جیغشون گوش فلک رو پر میکنه
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۰
۳۸
scandal - برلین، آلمان
این واقعاً شانس آورد که در خانه ش استخر نداره
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۳
۵۴
حق بکو - لندن، انگلستان
[::سلطنت طلب خلافت اسلامی - ابوظبی، امارات متحده عربی::]. اینها حداقل به اسلام و شیعه فقط دنبال ثروت مال اندوزی هستند نه مثل شما وهابی ها گه به اسم الله دست به هرجنایتی وتجاوزی میزنید جنایتی هست در دنیا که شما ها به اسم الله انجام نداد باشید ان پادشاه و رهبرانت هم مثل این تن فروشان هرجای برای انکه جنایات و تجاوز و کودک کشی هایشان را پنهان کند و حمایت شوند هر ثانیه دربغل ودست بوسی تعدادی کثیفتر از خودشان هستنند ، امیدوارم که به زودی شاهد نابودی همه .... که به اسم الله به انسانهای بی کناه در همه جهان جنایت و تجاوز میکنید باشیم
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۲۵
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا
همین روزها اینو خودکشی ش میکنن! حالا ببین کی گفتم!
‌سه شنبه ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.