نماینده مجلس ایران 'برای دفاع از ناموس' بینی مامور پلیس را شکست

پلیس ایران می گوید ماموری که از حمدالله کریمی نماینده مجلس کارت شناسایی درخواست کرده بود، هدف ضرب و شتم او قرار گرفته است حمدالله کریمی، نماینده بیجار در مجلس ایران به یک مامور پلیس در فرودگاه مهرآباد تهران حمله کرده و بینی او را شکسته است.
 

آقای کریمی به خبرگزاری ایسنا گفته است که برای "دفاع از ناموس" خود با مامور پلیس درگیر شده است.

 
ساعاتی پیش از این مصاحبه، پلیس تایید کرده بود که یک نماینده مجلس شورای اسلامی که قصد ورود به منطقه حفاظت شده فرودگاه مهرآباد تهران را داشته، مامور پلیسی را که از او مدارک شناسایی خواسته کتک زده و بینی‌اش را شکسته است.
 
سایت رسمی پلیس ایران می‌گوید این نماینده بدون همراه داشتن کارت شناسایی قصد ورود به منطقه حفاظت‌شده را داشته که با ممانعت مامور پلیس مواجه می شود و "سپس با ضربه سر به صورت مامور، ضمن فحاشی اقدام به ضرب و شتم می کند که منجر به شکستن بینی این مامور می شود".
 
حمدالله کریمی روایت پلیس را رد کرده و گفته پس از اینکه پلیس گفته نمی‌تواند با ماشین وارد منطقه شود ،پیاده عازم ترمینال فرودگاه شده اما همسر او که در ماشین بوده در تماس تلفنی به او اطلاع داده که ماموران مانع حرکت ماشین حامل او به قصد خروج از فرودگاه شده‌اند.
 
آقای کریمی گفته که پس از این تماس خود را به همسرش رسانده و مشاهده کرده که مامور پلیس ضمن ممانعت از حرکت ماشین، به همسر او "فحاشی" می‌کرده است و سپس به خود او هم ناسزا گفته است.
 
نماینده بیجار در مجلس گفته "من نیز در دفاع از حرمت ناموس خود با مامور راهور درگیر شدم". او گفته فیلم این درگیری را هم دارد اما فعلا قصد انتشار آن را ندارد.
 
برخی از منابع خبری از بازداشت این نماینده خبر داده بودند اما آقای کریمی گفته است که به همراه وزیر راه و شهرسازی و سایر نمایندگان کردستان در مجلس، عازم این استان شده است.
 
سخنگوی نیروی انتظامی پس از انتشار مصاحبه آقای کریمی او را به فحاشی و ضرب و شتم مامور پلیس متهم کرده و گفته از او شکایت شده است.
 
خبرگزاری مهر به نقل از یک منبع آگاه گفته است "حساسیت و سختگیری مامور پلیس در مقابل ورود این نماینده، به دلیل تدابیر امنیتی جدید پس از حوادث تروریستی تهران و مانور چندی قبل فرودگاه بوده است".
 
مقام های ایرانی می‌گویند یک مامور حفاظتی حدود یک ماه پیش در جریان "مانور در فرودگاه مهرآباد" به ضرب گلوله کشته شد.
 
گزارش ها از ایران حاکی است از زمان حملات به مجلس و آرامگاه آیت الله خمینی، تمهیدات امنیتی در مراکز حساس شهر به شکل محسوسی افزایش یافته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

در حکومت اسلامى هر کدام که وحشى تر بود و دروغ بیشتر گفت ترفیع مقام میگیرد.
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
۴۴
mashhabib - قم، ایران
خداوکیلی خیلی کار خوبی کرده دستش درد نکنه ...ملت از این نیروی انتظامی و راهور دل پری دارن......
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۱
۷۰
senator x - تهران، ایران
با کله قبول نیست,فوله,با مشت
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۰
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند
این نشانگر نابودی این حکومت اراذل وفواحش است
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
خر تو خری شده اوه توهین به خرها شد آخوند تو آخوندی شده :) :) :) :)
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵
۴۳
امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا
این وحشی را میکنن استاندار خراسان شمالی و نمایند ه امام رضا ---
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.