علی‌اکبری: حریف آمریکایی‌ام را کتک زدم تا دیگر برای ایرانی‌ها کری نخواند + ویدیو

میزان نوشت: فایتر کشورمان گفت: کینگ را در مراسم وزن‌کشی کتک زدم تا دیگر برای ایرانی‌ها کری نخواند.
 

امیر علی‌اکبری در خصوص درگیری با تیلور کینگ در مراسم وزن‌کشی اظهار داشت: کینگ را در مراسم وزن‌کشی کتک زدم تا دیگر برای ایرانی‌ها کری نخواند. اصل دعوای ما هم فردا است و طوری او را می‌زنم که تا الان چنین کتک نخورده باشد.

وی ادامه داد: من پیش‌بینی می‌کردم که در وزن‌کشی درگیری به وجود بیاید چون در این مدت خیلی کری خوانده بود. امیدوارم در مبارزه فردا بتوانم این حریف آمریکایی را شکست بدهم.
mma مخفف عبارت «Mixed Martial Arts» و به زبان ساده ترکیب هنرهای رزمی است. به طور کلی به مجموعه ای از رقابت‌های رزمی حرفه‌ای اطلاق می شود که در آنها از تکنیک‌های مختلف رزمی، از انواع مشت و لگدها گرفته تا تکنیک های قفل، اهرم کردن‌ها، پرتاب‌ها و تکنیک‌های خاک استفاده می‌شود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

واقعا یکسرى أفراد که خشم فراوان دارن دوست دارن دعوا رو بنظرم عالیه براشون تخلیه میشن اینجورى تو خیابون اراجیف نمیگن به ضعیف ترشون
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
۵۶
wasp763 - استکهلم، سوئد
همیشه از این نوع به اصطلاح ورزش متنفر بودم ، صدرحمت به جنگ حیوونا ....
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
۵۴
لشگر ششم ورماخت - لنگرود، ایران
دمت گرم داداشی . بزن بترکونش و توی همون راند اول رو جنازه ش دسشوئ کن بده تحویل ......
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۰
۵۹
farokhzad - کنت، انگلستان

خوب دقت کنید روى وزنه که رفت هم وطنمون لحظه بالا بردن دستهاش دست چپ رو یک فاک کوچلو نشونش داد ولى خارج إز این موضوعات واقعا دورود بر این پهلونان مان با خوردن نُون و پنیر و اب گوشت با انهمه نان چه قدرتى دارن این ها بالاى ١٢٠ کیلو ادم عادى شون فقط گوشت میخوره سالانه اگر بچه هاى ما اینگونه بودن چه رستم ها که نداشتیم الان شاهنامه رو میخوانیم یک شکار رو میخورده طرف بایدم دستش بزاره رو کمر أسب بیاد پایین من تو یکى إز اشناها پیرمردى رأ دیدم که براى صبحانه میگفت بزن ٢٤/٥ تا تخم مرغ بخوریم و واقعا هم میخورد با اون سن کسى حریف مچ دستش نبود
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۱
۴۴
دژمن الله - روسیه، روسیه

ببینم این که ما دیدیم اسمش کتک زدن بود یا من انگار معنی لغات فارسی یادم رفته؟؟؟
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۸
۴۰
.مسیح پسر مریم - تهران، ایران

این فرهنگ نکبت لیبرالی هست که 2 تا زن رو اوپشت لخت برای جذابیت سکسی میزاره! . چرا باید از زن چنین استفاده ای بکنن! این هنر و آزادی هست واقعا!!!!
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۹
۳۸
scandal - برلین، آلمان

[::.مسیح پسر مریم - تهران، ایران::]. کاربر گرامی‌، آنان مرد هستند که خود را بشکل زن در آوردند که به آنان Ladyboy و یا Shelady میگونند.
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۷
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

امیدوارم بتونه تو مسابقه شرکت کنه، با این کتکی که بهش زدی فکر نکنم بتونه حتی یک قدم برداره.
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۷
۵۰
شنبلیله - اسلو، نروژ

با اقتدار در راند اول ناک اوتش کرد، آخه فحش مادر داد، نمیدونست ما چقدر به اسم مادر حساسیم!. برگزار کنندگان مسابقه خودشون به شرکت کننده ها برای گرم کردن رقابت میگن که با هم کل کل کنن که حالت نمایشی داره
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
۴۲
paksan - ایران، ایران
ما که کتکی ندیدیم..ولی این افراد اداشون بیشتر از عملشونه . تو بازی هم کتک میخورن چون بیخودی مغرورند.
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
۴۴
botparast - میلان، ایتالیا

آخه بی فرهنگ عقدهای!اون که بتو دست نزد،تو اول به اون دست زدی!فقط طبق رسم و رسوم این گونه مسابقات کری خوند،این کری خونی در وزن کشی همه جای دنیا هست،اینکه بی جنبه بازی نداره!باید آمریکائیه میزد فکت رو میریخت تا دیگه به کسی دست نزنی!
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
[::botparast - میلان، ایتالیا::]. حرف مفت نزن وقتی از چیزی خبر نداری.اینجور درگیریها تو این مسابقه رایجه و جزئی از جذابیتشه.
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۲:۱۵
۴۰
.مسیح پسر مریم - تهران، ایران
[::scandal - برلین، آلمان::ببخشید شما مگه معاینه شوم کرده بودی! :) . تازه این چیزی رو عوض نمیکنه همیشه در مراسم های مختلف و فیلم ها و جامعه غرب این برخورد و نگاه با زن غیر قابل انکار هست . این رو از زبون خود زنان غربی میتونید تو یوتوب به وفور ببینید
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۶
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
هل دادن از کی کتک زدن شده ما نمیدونیم چقدر خندیدم
‌چهارشنبه ۱۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.