مظنون حمله سوپرمارکت هامبورگ 'اسلام‌گرا' و متولد امارات است.

مقابل فروشگاهی که یک نفر در آن کشته شده، گل گذاشته‌اند مردی که دیروز با چاقو در سوپرمارکتی در آلمان یک نفر را کشت، یک "اسلامگرای شناخته‌شده" بوده است.
 

او در سوپرمارکتی در شهر هامبورگ بدون هدف به خریداران حمله کرد، یک نفر را کشت و شش نفر دیگر را زخمی کرد.

 
مظنون ۲۶ ساله، شهروند امارات متحده عربی است که درخواست پناهندگی او در آلمان رد شده است. پلیس می‌گوید او به تنهایی عمل می‌کرده است.
 
سه نفر در داخل سوپرمارکت با صندلی او را محاصره کردند تا خلع سلاح شد. پلیس از این سه شهروند "شجاع" قدردانی کرده است.
 
به گفته شاهدان در سوپرمارکت،یکی از افرادی که آن اطراف حضور داشته، به عربی به ضارب گفته "چاقو را زمین بگذار."
پلیس هنوز انگیزه حمله را اعلام نکرده است اندی گروت، سخنگوی پلیس آلمان گفته این شخص اسلامگرا بوده اما به عنوان یک نیروی "جهادی" شناخته نمی‌شده است.
 
انگیزه ضارب هنوز مشخص نیست. به گفته پلیس، مظنون از مشکلات "روانی" رنج می‌برده است.
 
حمله در ناحیه بارمبک در شمال هامبورگ روی داد. در زمان حمله، مشتریان مشغول خرید از فروشگاه زنجیره‌ای ادکا بوده‌اند.
 
پلیس می گوید سلاح سردی که این مهاجم استفاده کرده اگر چه شباهت به قمه داشته اما فعلا پلیس آن را به عنوان چاقوی بزرگ آشپزخانه ثبت کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۷۸
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
اینکه میگن همه تروریست‌ها مسلمون نیستند ولی همه مسلمونا تروریست هستند، درسته. ولی منظور مسلمونای عمری هست. این کلمه مسلمون عمریا با مسلمانان شیعه فرق میکنه، با اینکه لغتی شبیه همه. مثل شیر و شیر. یکیش میخوره، یکیش رو میخورن و تازه یکیش رو هم تو حموم تنظیم میکنن که آب ولرم بشه.
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

همیشه پای یک مسلمان در میان است ;)
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۹
۴۵
SinaGoli - کلن، آلمان

فقط میگن شناخته شده بود !! چرا این اسلامگرایان تروریست را اخراج نمی کنند !! چرا مماشات می کنند !! . چرا با وجود محرز بودن درصد زیادی از افغان ها که طالب بوده اند و عرب هایی که بالقوه خطرناک هستند به آنها اقامت و مورد مماشات هستند ؟! . معلوم هست که اسلام و تروریست با غرب و دمکراسی در تضاد و سر ستیز دهرند !!
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۴۳
۵۵
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک...شادان شیرین سخن باز داری به هدف میزنی ..خخخخ ;)
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۳
۴۴
Compatriot - تورنتو، کانادا
[::تحجر اسلامی - کپنهاک، دانمارک::]. صد بار بهت گفتم برای صد و یکمین بار بهت میگم اول فکر کن قبل از اینکه قرقره کنی‌ و .......کنی‌ بیرون. کمی‌ مغزتو بکار بنداز حیفه آکبند اون دنیا تحویل خداش بدی! آخه مفهوم این کامنتت چیه! خودت اگه فهمیدی چی‌ نوشتی‌ برای بقیه ترجمش کن! مسلمن کسیه که به 3 اصل توحید، نبوت و معاد اعتقاد داشته باشه (اصول دین). حالا تو چی‌ میگی‌ این‌وسط؟ از تو.....حرف در میاری؟!
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۶
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان
آونوقت تنها کشورهایی که اتباع انها عملیات تروریستی انجام نداده اند در لیست کشوهار منع ورود به امریکا هستند.
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۲
۷۸
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::Compatriot - تورنتو، کانادا::]. من که سیصد بار گفتم. یکی از شما عمریها مرد شه، بیاد مناظره. گفتی توحید!! عمریها که خدا رو جسمانی میدانند که جوانی است خوش صورت و شبها از عرش میاد پایین تا پاش رو نشون بده. زنگ بزن شبکه اهل بیت اگه مردی!!!!!!
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴
۴۳
mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان
توجه فرمائید محمد بن راشد المکتوم وخاندانش در حال گذراندن تعطیلات در دوسلدورف هستن و پلیس گاها معروفترین خیابان شهر کونیگس آلی و گاها کل دریاچه های اطراف دوسلدورف رو برای خاندان کشور های تروریست پرور وخاندان المکتوم قرق میکنه.
یکشنبه ۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
۵۴
حق بکو - لندن، انگلستان
این عرب ها فقط افریده شدن برای قتل و غارت و تجاوز ، امیدوار دنیا با نابودی این عربها تندرو و عرعرستان با ان مذهب کثیفشان امن همراه با صلح دوستی شود در خلقت هیچ ویروسی خطر ناکتر از عرب وهابی داعشی با ان مذهب لجنشان نیست
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.