عکس روز : آزاده نامداری روی جلد روزنامه پرتیراژ سوییسی، با تیتر: دورویی

رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۴
oghab - هلسینکی، فنلاند

تمام بدبختی ماایرانیان ازاین متظاهرهایست .که روی پیشانی جای مهر میگذارند .چادر چخچول میکنند .ولی وقتی به خلوت می روند .پورنو میشوند
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۴
۷۰
senator x - تهران، ایران

دیگه گندشو درآوردید.بسه دیگه,از بی سوژه گی گیر دادید باین بابا؟ازنظر خبرسازی داره جای درامپ رو میگیره. ول کن بابا اسدلله
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۶
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

از ماست که بر ماست! ما ایرانیها همیشه در بزرگنمایى شهره آفاقیم ! خیلى راحت از کاه کوه میسازیم و بالعکس! اصلاً این زنیکه کى هست که الان شده تیتر اخبار!؟ من که نمیشناسمش ! اولین بارى بود که اسمش رو در این سایت میبینم ! نه تنها اینو ، بلکه شاید نود درصد از ، مثلاً هنرمنداى ظهور کرده ، بعد از ان قلاب رو !! تو این دنیا میلیونها نفر هزار جور جا نماز آب میکشن و هزار جور دورویى و دروغ و پدر سوختگى دارند! به ما چه مربوطه که بیخود یه چیز کوچیک رو تو بوق و کرنا میکنیم و طرف رو گنده اش میکنیم! چادر سر میکنه ، آبجو میخوره و خبرش هر کار دیگه اى که میکنه ، به ما چه!
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
۳۸
ziba shar - استکهلم، سوئد

اصلا کسی‌ میدونه این واسه چه اومد سوئیس به نظر یه سفر شخصی‌ هست چون همسرش باهش هست خوب این خانم که اینقدر مومن تشریف دارن بهتر نبود میرفت مکه، کربلا، یا همین امام زاده بیژن:) ولی‌ از شوخی‌ که بگذریم دلم براش سوخت چون بیچاره یه قلوب آبجو خورد از معدش کشیدن بیرون .
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۴۴
بوزرجمهر - تهران، ایران

این پتیاره دروغزن از حسنی که طلاق گرفت زن یک آغازاده پر و پیمون شد که دوست شوهر مهناز افشار بود.شرم بر صدا سیمای حکومت آخوندی و مجریان کثیقش و دورویش .ننگتان باد.مرگتان زودتر برساد.
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
بیشرف ها پر رویی رو به جایی رسوندن که نه فقط ثروت اون کشور رو تاراج میکنن, بلکه با چشم سفیدی میخوان وادارت کنن که باور کنی حق با اونهاست و بهشون بدهی داریم. روز بعد از انقلاب این هارو باید یکی یکی تو خلیج فارس غرق کرد
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۲
۵۰
sina79 - همدان، ایران
[::بوزرجمهر - تهران، ایران::]. ایولا دمت گرم هر چی من میخواستم بگم شما سلیس تر گفتی.
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۰
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا

چند تن از هموطنانِ هنرمندمون برای بی‌ حجابی ممنوع التصویر شدند. حالا می‌خوام ببینم با این چه میکنند. نه اینکه من موافق چادر باشم. نه اصلا. ولی‌ این آدمها که خونِ این زنان رو اینطور تو شیشه کردند باید قصاص پس بدن. راستی‌ خوردنِ آبجو چند ضربه شلاق داره؟
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۰
۳۸
scandal - برلین، آلمان

اینها از نسل امامشان هستند، یعنی‌ ندید بدید! از آن امام رضا که وقتی‌ به کشور دیگر رفت، به او شراب انگور دادند که مسموم شد و آن هم از این زن اسلامی، که چون در غربت رود، چه‌ها کند، از کشف حجاب گرفته تا آبجو خوری با گوشت خوک
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۷
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

دیگه مارک آبجوش هم نوشتند خود سوییسی ها نمیتونه کتمان کنه. نوشته از سفارت ایران پرسیدیم گفتند چون ایشون توی خاک ایران نبوده قانون ما رو نقض نکرده پس اگر برگرده مشکلی براش نداره! چطوری میشه؟
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰
۶۱
mohabat2 - لندن، انگلستان
موضوع اصلی این است که با توجه به پیش بینی شاه نعمت الله ولی در خصوص سقوط رژیم آخوندی در سالجاری و از آنجاییکه همسر فعلی ایشان از دست اندرکاران نظام آخوندی تشریف دارند و هردو ایشان حسابی بار خودشان را بسته اند با این حرکت خودآگاهانه فقط در فکر گرفتن پناهندگی هستند تا در صورت سقوط رژیم گرفتار سین جین نشوند و مطمئنا دنبال رو ایشان افراد دیگری هم به شیوه های نزدیک از این حرکات خواهند کرد.
شنبه ۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۲
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.