پس از از ژن برتر پسر عارف، یادی هم از هوش نعیمه اشراقی، نوه خمینی

هوش ارثی آیت الله خمینی توانا : سخنان «حمیدرضا عارف» درباره «خون خوب» و «ژن برتر» حسابی جنجالی شد. او ژن خوب خود را که از پدر و مادر به او رسیده است عامل موفقیت اقتصادی خودش می داند نه رانت هایی که به واسطه پدرش - که معاون اول دولت خاتمی و رییس کمیسیون امید در مجلس است - برای او فراهم شده است.
 

اخیرا برخی از سایت ها اظهاراتی از «نعیمه اشراقی» منتشر کرده اند که در گفتگوی سه سال پیش این نوه آیت الله خمینی با نشریه «تماشاگران» بیان شده بود. اشراقی در آن گفتگو گفته بود: «زمان دانشجویی یکی از هم دانشگاهیانم به من می گفت که شما با سهمیه به دانشگاه آمده اید. یک روز که دوباره این حرف را زد، از او پرسیدم پدر شما چه کاره است؟ ناراحت شد و گفت شما به پدر من چه کار دارید؟ گفتم فقط سوال کردم. فکر کنم گفت پدرش خشکشویی دارد. یادم نیست دقیقا شغل اش چه بود، شغلی در همین زمینه ها بود. به او گفتم پدر شما خیلی هم محترم و شغل قابل احترام، اما احتمالا از نظر هوشی باید متوسط باشند ولی پدربزرگ من تاریخ را تغییر داده و توانسته یک حکومت شاهنشاهی را به یک نظام جمهوری تبدیل کند. چنین انسانی به لحاظ ضریب هوشی قاعدتا باید در بالاترین سطح باشد.»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Afshin51 - کلن، آلمان

پدر بزرگ ایشان تا زمان مرگ حتی یکبار در یکً جمله نتوانستند قواعد درست دستوری زبان فارسی را بکار ببرند !! ضریب هوش ایشان بالا نبود بلکه مربیان باهوشی داشتند و متاسفانه کسانی که ایشان را در انزمان انتخاب کردند کم دان و احساساتی و ناپخته و بعبارتی بیهوش از بخارات ناشی از فریبکاری و دروغ و وعده های بی پایه بودند!.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۶
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

آره بابا، پدر بزرگت پس از 15 سال که در کشور عربی چرید حتی دو کلام عربی هم یاد نگرفت! در مورد فارسی هم که فکر کنم هیچی نگم سنگین ترم! :o
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۱
۶۷
Madjid aramesh - پاریس، فرانسه

پدر بزرگ بى همه چیزت تاریخ رو عوض نکرد بلکه تاریخ خراب کرد یعنى ( سه تا نقطه) به تاریخ. نتیجه این تاریخ عوض کردن بابا بزرگت چى شد مملکت رو به فقر فحشا رانت خوارى دزدى اختلاس و ورشکستگى کشید راستى باباى بابا بزرگت چکاره بود؟ باباى أصلى و طبیعیشو میگم نه أونیکه اسمش تو شناسنامش هست
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۲
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

منظور ایشان از هوش همان کمک های آمریکا و انگلیس برای سرنگونی حکومت پهلوی و ترسو بودن ممدرضا بود. پدر بزرگ تو یک جمله را با ۲۰ فعل اشتباه بیان میکرد که اون هم از هوش بالایش سرچشمه میگیرفته. جانیان و مفت خوران قرن ۲۱ و ۲۰.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
۱۰۷
amonbede - تهران، ایران
ای هوش ای آی کیو ای انیشتن های زمان از دسترنج مردم که میخورید اعتماد به نفستون هم که حرف نداره .. به خداوندی خدا قسم همین عارف با پسرش یا نواده های خمینی برن سر گذر برا کارگری وایستن فکر نکنم کسی حتی اینارو برا کارگری ببره حالا به واسطه ی موقعیتی که براشون ایجاد شده یاوه گویی هم میکنند پفیوسها
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
۴۴
دژمن الله - روسیه، روسیه
پدربزرگ شما حرف یومیه ش را هم بلد نبود بزند یک نادان خطرناک که مشتی ابله روشنفکر نما از او بت ساختند و توده ی احمق مردم مولاپرست هم عین گاو به دنبالش افتادند!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

دروغ نگفته !!! پدربزرگش خیلی انسان باهوشی بوده است که توانسته است یک ملت را با دروغ های اب , برق , گاز , نفت و خانه مجانی فریب بدهد و به صورت گله ای مانند گوسپند بع بع کنان به خیابان بیاورد . نام خمینی باید بعنوان بزرگترین گرگی که گوسپندان یک گله را فریب داد و رهبری گله را بعهده گرفت ثبت شود . چطور خمینی تمام تروریست های قبل انقلاب را زیر عبای خود جمع کرد و شاه را از کشور بیرون انداخت . و بعد سر تروریست های قجری توده ای و مجاهد پفیوز و قومگرا ها را کم کم زیر اب کرد . واقعا خمینی دجال خیلی باهوشی بود با تقیه به حکومت رسید
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۶۵
Gharibeh-Ashena - هانوفر، آلمان

حالا گیرم که اون پدر بزرگ نفهم و بی همه چیز کمی به اندازه نخود عقل داشت ! به دانشگاه رفتن تو چه ربطی داشت؟
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۲
۴۳
امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا

بدر بزرکت اکر هوش داشت تو یه مملکت نمیباشید
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۸
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
اگر هوش به سرش داشت به شماى احمق یاد میداد که این مزخرفات را به زبان نیارى که مردم دشنام نثار روح کثیفش نکنند!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

ساختن ساختمان سخت است ولی خراب کردن ان به راحتی با یک بمب ممکن میشود. پدر شما اگر هوشی داشت ایران را به این روز نمی انداخت وگرنه خراب کردن که کاری ندارد.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۵
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

ژن خمینی ملغون هم ژن چنگیز و هیتلر و .........
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۸
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان

نه پدر بزرگ توله سیک تو اصلا ادم نبود که از ضریب هوشی اون حرف زد،"کسی که میگه اقتصاد مال خره"،ظریب هوشی او حتی کمتر از خر است....خلاصه ملت جو گیر احمق بودند ،نه پدر بزرگ کره سیک تو باهوش!،با هوش رمضی کلارک بود که یک توله سیک هندی را به مقام افت الله رساند و افسار مملکتی را به ۷۰۰۰سال سابقه تاریخی به دستش سپرد!
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۸:۲۲
۴۱
خداناباور - هامبورگ، آلمان
یه روز سر قبر پدربزگه باهوشه ملعونت یک تولت عمومی بزرگ ساخته میشه تا همه ایرانیان واسه یک بار هم که شده روقبرش رفع حاجت کنن.
‌پنجشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۷
۵۳
bachchetehroon - ونکوور، کانادا
حقا دم اون همکلاسیش گرم که حرف حق را بهش زد و بش گفت که جنابعالی با سهمیه تشریف اوردین دانشگاه.
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵
۴۴
Nima2017 - آلیکانتە، اسپانیا
ای بر روح پدر بزرگ پدر سوختت لعنت
جمعه ۶ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.