مهدی کروبی به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شد

تصویر، آرشیوی است. رادیو فردا : فرزند مهدی کروبی، از رهبران معترضان به نتایج انتخابات ریاست جمهوری سال ۸۸،‌ روز دوشنبه دوم مرداد خبر داد که پدرش به دلیل عارضه قلبی در بیمارستان بستری شده است.
 

محمد تقی کروبی به رادیو فردا گفت که پزشک وزارت اطلاعات روز دوشنبه پس از معاینه وی تشخیص داده است که پدرش باید در بیمارستان بستری شود.

 
آقای کروبی از اشاره به نام این بیمارستان خودداری کرد.
 
وی با اشاره به اینکه مهدی کروبی دو شب پیش ناراحتی قلبی داشت، افزود که ناراحتی قلبی در دوره حصر خانگی و مشکلات ناشی از آن به وجود آمد.
 
پیشتر آقای کروبی روز ۱۵ اسفند سال گذشته برای معاینه قلبش، ساعاتی به بیمارستان منتقل و پس از معاینه به خانه بازگردانده شد.
 
محمد تقی کروبی همچنین به رادیو فردا گفت: «حصر مهدی کروبی از زمانی که وارد حصر شد، شش بار عمل جراحی داشته است و این در حالی بود که پیش از آن، شرایط جسمانی خوبی داشتند».
 
اشاره وی به عمل های جراحی دیسک کمر، زانو، مجرای ادرار، چشم و قلب بود که بر روی پدرش انجام شده است.
 
مهدی کروبی همراه با میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از بهمن سال ۸۹ تاکنون در حصر خانگی به سر می برند.
 
به‌رغم مخالفت بسیاری از گروه‌ها و چهره‌های سیاسی – اجتماعی با ادامه حصر رهبران معترضان به نتایج انتخابات سال ۸۸، مقام‌های قوه قضائیه می‌گویند حصر خانگی مهدی کروبی، میرحسین موسوی و زهرا رهنورد بر اساس مصوبه شورای عالی امنیت ملی انجام شده است.
 
حسن روحانی به عنوان رئیس شورای عالی امنیت ملی صدور چنین مصوبه‌ای را رد کرده است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۲۳
پرشین اسپایدر - مشهد، ایالات متحده امریکا

تازه داره جون اولش رو مصرف میکنه ، اینا هفت تا جون دارن ، به این زودی تموم نمشیه، برای درک این مطلب لازمه که بگم ، جنتی الان تو مرحله رویشی هست یعنی‌ تازه وارد جون چهارم شده
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

هرچه زودتر به درک بره آشغال جنایت کار
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن
اگر اسم بیمارستان رو مى گفت ، میشد ته توش رو درآورد که بیمارستانه، استخر داره یا نه !؟
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۶
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

علی چلاق تا اینا را زیر گور نکنه خودش به گور نمیره
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
۴۲
universe123 - لندن، انگلستان
منتظر خبر مرگ این میکرب هستم. اینها هم دا ر و دسته میمونها ی ریش دا ر هستند.
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۴
۵۰
ab5534 - هلسینکی، فنلاند
خوب بذار بمیره این پیرمرد بدرد چی‌ میخوره، شما بگید او برای ایران و ایرانی‌ چه کرده
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۸
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ
آخوند آخونده یکی کمتر زندگی بهتر
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۵
۵۶
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان
دوران مفتخوری و انگل زیستی شما ها هم به سر میاد! دمپایی پوش های جنوب تهران بزودی زندگی از دست رفته خودشونو از حلق شما ها و اون گنده بوگندو خامنه میکشن بیرون!
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۰
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
عجیب مصیبتی،اگر بمیره ملت چکار کنند،به احتمال زیاد ۹۸ ملت اعتصاب غذا تا حد مرگ میکنند و ۲ درصد باقیمانده هم خودکشی میکنند!،ببینید چه دنیای بی معرفتی است مگر اون جوان وبلاک نویس ادم نبود که دو روز بعد از بازداشت کشتنش و کسی اخ نگفت،مگر جوانهایی را که این کفتار قربانی کردن و به کهریزک فرستادند که شکنجه بشن یا مورد تجاوز قرار بگیرن یا کشته بسن ادم و ایرانی نبودن،چند بار در این مدت اسم انها را بردند؟! ولی اسم این کفتار با عمامه و اون کفتار بی عمامه موسوی و اون پیرزن زشت بدقیافه سلطان بانوش که تمام هم و غم و فرستادن جوانها به مسلخ برای بزگشت به دوران طلایی امام کره سیک بود ،روزی نیست که نبرند وملت باید از صبحانه خوردن ،توالت رفتن استخر و شنا و وووو مطلع بشن ،این بت پرستی و بت ساختن ملت ایران از این جماعت بی بته و جنایتکار باعث بدبختی خودشون نابودی کشور شده!....یگ نگاه به دک و پوز این مردک رزل نشون میده که خیلی بهش خوش میگذره ،چرا که گردنش به اندازه گردن علم الهدا شده.این نشون میده : سگها همدیگر را نمیخورند!.امید است به زودی به امام توله سیک بپیونده.
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۲
۴۳
امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا
بنظر من کروبی از خیلی‌ها که دارن بدش میگن مردتر است. حاضر هست تو زندان بمونه ولی‌ زیر بار خامنه‌ای نره. کاری با آخوند بودنش ندرم تاریخ ادا م‌ها مثل اون و منتظریِ را گرامی می‌‌دا ر ه . شما که می‌‌خا هین قضاوت کنید ببینین یکی مثل منتظری چی‌ چیزی را از دست داده ولی‌ زیر بر نرفته
دوشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۱۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.