درخواست خانواده یک دختر مقتول از آمریکا برای صدور ویزا

خانواده آبیگیل از رئیس‌جمهور آمریکا درخواست کرده‌اند برای شرکت در مراسم دفن دخترشان در آمریکا به آنها اجازه ورود دهد. خانواده یک دختر یازده ساله که هفته پیش در نیوجرسی به قتل رسید، از دونالد ترامپ رئیس‌جمهور ایالات متحده درخواست کردند به آنها اجازه داده شود برای مراسم تدفین دخترشان از جامائیکا به آمریکا بروند.
 

گفته شده همسایه آبیگیل اسمیت وقتی داشت ۱۲ ژوئیه زباله‌ها را بیرون خانه می‌گذاشت، او را با ضربات چاقو به گردنش از پای درآورده است.

 
کنوری اسمیت، پدر او، در سال ۲۰۰۱ در پی بازداشت به خاطر مواد مخدر از آمریکا به جامائیکا برگردانده شد.
 
آقای ترامپ هفته پیش در مورد صدور ویزا برای دانشجویان افغان که می‌خواستند در رقابت‌های بین‌المللی ربات‌ها شرکت کنند، شخصا وارد عمل شد.
 
آقای اسمیت در ویدئویی متاثرکننده گفت: "لطفا بگذارید در آخرین روز قبل از اینکه دخترم دفن شود با او دیدار کنم."
 
درخواست ویزای کنیش، خواهر بزرگ آبیگیل برای ورود به آمریکا رد شده است.
 
سخنگوی کاخ سفید در بیانیه‌ای به بی‌بی‌سی گفت: "همه درخواست‌های ویزا مورد به مورد برحسب مقتضیات قوانین مهاجرتی و تابعیتی و دیگر قوانین قابل اجرا حکم داده می‌شود."
 
جسد آبیگیل یک روز بعد از ناپدید شدنش در حالیکه در پتویی پیچیده شده بود، روی سقف ساختمان اقامتش در شهر کینزبری پیدا شد.
 
آندریاس ارازو، همسایه ۱۸ ساله او، ساعاتی بعد دستگیر و متهم به قتلش شد.
 
آقای اسمیت گفت: "هر وقت چشم‌هایم را می‌بندم، او را در برابر خود می‌بینم که در حال بازی است. دوست داشت بازی کند، او دختر دوست داشتنی بود."
 
او در این ویدئو گفت: "آقای دونالد ترامپ از شما درخواست می‌کنم، به ما اجازه دهید که به آمریکا بیاییم تا آخرین احترام خود را به آبیگیل اسمیت ادا کنیم."
 
لاتیشا اسمیت، خواهر دیگر آبیگیل، که در ایالت مریلند زندگی می‌کند، به مقامات محلی نامه نوشته و از آنها درخواست کمک کرده است.
 
او گفت: "ما یک خانواده هستیم. ما باید به خاطر آبیگیل دور هم جمع شویم."
رأی دهید
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.