شکایت خانواده آتنا اصلانی از تتلو

 رکنا: خانواده آتنا اصلانی امروز از تتلو بدلیل توهین هایی که این چند وقت اخیر به خانواده‌اش و دخترش کرده شکایت کرد‌.
 

امیر مقصودلو پس از قتل آتنا اصلانی اظهار نظر عجیبی کرده است که همین موضوع باعث شد تا خانواده آتنا از او شکایت کند.

 
امیرحسین مقصودلو یا همان تتلو گاهی در اینستاگرام نوشته بود: «تصویراى لعنتى! تصمیماى ...!! من جغد بیدارى بودم که همه فقط تردم [طردم] کردن...! اینها گناه پدر و مادر و بدحجابى هستن. صد دفعه گفتم حجاب مهمه حتى واسه بچه کوچیک. والله به خدا این بچه اگه حجاب داشت چشم بد دنبالش نمی‌افتاد. مردم!! چشماتون رو باز کنید. جورى که بچه‌هاى امروز حرف میزنن و برخورد میکنن یعنى به تکامل ذهنى رسیدن و باید حجاب داشته باشن تا در خطر نباشن.» اکنون این پست اینستاگرامی تتلو در فضای مجازی بازتاب‌هایی داشته است به‌طوری که کاربران به‌شدت از این نوع اظهارنظر وی عصبانی هستند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۹
پیامک1 - منچستر، انگلستان

یکی‌ باید پریز اینو از برق بکشه،یا بهش بگه قرص‌های آبی رو با قرص قرمز با هم نخوره
‌پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۴
۴۳
امام جان - سانفراسیکو، ایالات متحده امریکا

تتلو کتافتی بیش نیست
‌پنجشنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۴۷
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

مردیکه پفیوز بی‌ همه چیز بی‌ ناموس،تو روح ۷ جدو آباد کثیف تر از خودت ،یک دختر کوچیک احتیاج به حجاب داره؟؟؟ آخه بی‌ همه چیز الدنگ ،تو و افکارت پلیدت مثل همون بی‌ همه چیز بی‌ پدر مادری هست که جان این دختر کوچک رو گرفته ،حالا اینجا به جای دلداری به پدر مادر و خانواده‌ این دختر ،داغشون رو بیشتر میکنی‌ !پفیوز بی‌ اصل و نسب برو به خودت و گذشتت یک نگاه کن ،بعد اراجیف تحویل بده ،مردیکه بی‌ همه چیز از بس شیشه و قرو قاطی زده مخش پکیده ،ای تو روحت که امثال تو کثافت با این طرز فکرها زیاد هستن .
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
۵۰
اصحاب کهف - بروکسل، بلژیک

کی این میمون معتادو آدم حساب میکنه آخه؟
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۱
۵۸
فضول میرزا - استکهلم، سوئد

من هم صد دفعه بهت گفتم قاطی نکش! :o
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۳۶
۱۰۴
Berdia-Iran - قم ، ایران

تتلو کثیف ....خجالت بکش برو تو سری سر .... خودت کن ک در دور حرم رضا چرخ زنند ک شاید چند عرب صیغشون کنن،خودت میدونی زنها چادری دور حرم معروفند بلکه .... یکی از اوناست
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۵
۶۰
ایرانی باش - شیراز، ایران

این مرتیکه قاطی کرده. از روزی که با حجت الاسلام آدم کش هم صحبت شده بیشتر مزخرف شده.مرتیکه مریض.
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۴
۷۰
جوابگو - مالمو، سوئد

ته،ته اخلو تو مطمئانا زیر دست توسی‌ بزرگ شودی و هنوز شاگردی استادتو میکنی‌ .توهم دقیقا ،مثل قاتل این دختر بچه فکر میکنی‌ ،کافر همه را به کیش خود پندارت تو اگر تو اروپا زندگی‌ می‌کردی تا حالا ده‌ها بار به زندان افتاده بودی بی‌ ناموس بی‌ همه چیز ،تو طبیعته حیوانی داری و هیوان صفتی ،وقتی‌ باشی‌ قادر به تشخیص خواهر ،مادر،کوچک و بزرگ خودی ناخودی نمیدهی ، با تسلیت به خانواده آتنا.
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۵۵
۴۳
آیت‌الله بادمجان بمی - همیلتون ، نیوزلند

کسی که به بچه هفت ساله و معصوم پیشنهاد حجاب را میده چیزی غیر از نگاه شهوتی نسبت به او نمیتواندداشته باشد، ای تتلوی نا محترم کور بشه اون چشمان کریه و شهوتیت.
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۳
۴۴
شب تاب - یوکوهاما، ژاپن

دوستان ، شما که دیوار هر چه مستراح و توالت رو خراب کردین رو سر این خدا زده! به گفته حضرات ، این بیچاره توبه کرده ! البته سعید طوسى هم توبه کرده ! این توابین رو آغا و دارو دسته اش تأئید کرده اند! حالا هر از گاهى ، یه غلطى میکنن دیگه ، توبه رو که نشکستن!
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۳۵
۶۴
fair 50 - رنتون، ایالات متحده امریکا

این مرتیکه بقول آخوندها (تخم نابسم الله) هست، یعنی هیچ موجودی تو شرایط عادی نمیتونه اینجور تخم حروم باشه که این لجن هست!
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۸
۴۹
Robinsson77 - استکهلم، سوئد

از دلاک و کیسه کش رئیسی جانی، که قاتل هزاران زندانی سیاسی بوده نمیشه انتظار بیشتری داشت، در ضمن به نوشته ی کامنتش نگاه کنید، غلطهای املایی در حد کودکستان داره. انتظار بیشتری نمیشه از این پروفسور داشت.
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۵:۲۲
۵۶
شنبلیله خانم - اسلو ، نروژ

این توهمی هم از همون دسته بیماران روانی هست که با دیدن یک تار مو تحریک میشه خوب بیماره حتی با دیدن موی یک نوزاد هم تحریک میشه تا چه رسه به دختر هفت ساله فکر میکنم خود تتلو هم از همون دسته متجاوزین باشه حالا در آینده معلوم میشه به چند بچه بیگناه چه پسر چه دختر تجاوز کرده .
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۰۵:۳۵
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
تو مایه شرمسرای خدا هستی که چنین جانوری را خلق کرده و مایه شرمساری موجودات زنده هستی ،چون تو هم اکسیژن حرام میکنی و در اخر هم خودت و هم نامت نشان دهنده این هستند که تو نه ایرانی و نه ادم هستی ،بلکه پی انداخته مغول و عربی.یعنی یک انگل بر تمام معنا!لعنت خدا به زنده و سقط شده تو اگر به این فرشته کوچک بیظرفیت حرام لقمه به چشم شهوت نگاه کنی،تو از اون پست فطرت همپالکیت که این کوچولو را کشت پست تری!
یکشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۸
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.