رعنا دختر ایرانی؛ نخستین ملکه زیبایی جهان

 رکنا: مجله ایلوستراسیون فرانسه از رعنا به عنوان اولین ملکه زیبایی ایران نام برده است.
 

در سال ۱۸۹۶ توسط مجله ایلوستراسیون فرانسه که برای نخستین بار مسابقه زیباترین ملکه دنیا را برگزار می کرد، رعنا به عنوان نخست ملکه زیبایی جهان انتخاب شد. او خواننده اپرا و مشهورترین مانکن عصر خویش بود. رعنا در سال ۱۳۲۶ در تربت حیدریه خراسان به خاک سپرده شد؛ تک و تنها بدون آنکه کسی در کنارش باشد.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران

تربت حیدریه خراسان؟ خوراک یک ماه علم الهدی رو شما درست کردید با این خبر
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۴
۵۵
مستانه شرق - هایدلبرگ، آلمان

پس حالا فهمیدم که چرا زنده یاد ملوک ضرابی این ترانه را اجرا کرد ...... قدیمی اما دلنشین 🌺 . 🎵 ملوک ضرابی > رعنا (متن ترانه) . نرمک نرمک از لب چشمه می‌آید، رعنا . خندان خندان ناز و کرشمه می‌آید، رعنا . مه‌رو، رعنا . سیه‌مو، رعنا . مایه نازی، عمر درازی، گل مایی، رعنا . چه‌بلایی، رعنا . اندک اندک در سر کویت افتادم، رعنا . لنگان لنگان راه وصالت پیمودم، رعنا . دلبر، رعنا . ستم‌گر، رعنا . بانگ امیدی، صبح سپیدی، گل مایی، رعنا . چه بلایی، رعنا . دریا دریا در شب هجرت خون گریم، رعنا . یک دم بازآ تا که ببینی چون گریم، رعنا . باز آ، رعنا . خدا را، رعنا . باد بهاری، صبر و قراری، گل مایی، رعنا . چه بلایی، رعنا
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۷
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه

https://en.wikipedia.org/wiki/Cléo_de_Mérode. با عرض سلام خدمت کارکنان و کاربرهای سایت ایرانیان یوکی. مایه تاسف هست که سایتهای ایرانی مثل رکنا چنین دروغ و داستان پردازیهایی را برای بالیدن به ایرانی بودن خود منتشر می کنند. این خانم که در عکس مشاهده می کنید دختر یک اتریشی و رقاص اپرای پاریس بود. آن زمان مسابقه ملکه زیبایی دنیا برگزار نشد. این خانم که نامش کلوپاتر دیان مرود هست در بین ۱۳۱ زن معرف به عنوان زیباترین هنرمند توسط خوانندگان مجله ایلوستراسیون انتخاب شد. Cléo de Mérode کلو د مرود در پاریس در سال ۱۹۶۶ از دنیا رفت. زود باور نباشیم. روز همه خوش
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۲
۳۳
*بی همتا* - برلین، آلمان
واقعا زیبا. وبرازنده ملکه زیبائی داشته. روحش شاد. همیشه سرنوشت زیبارویان همین بوده. شانس برای زشتهاست
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۵۶
۳۶
gozargah - ایران، ایران
نامش برای همیشه در تاریخ به عنوان اولین بانوی زیبای تاریخ معاصر جهان ثبت شده و برای همیشه از این بانو به عنوان یک اسطوره زیبایی و به نیکی یاد خواهد شد. یادش گرامی.
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۶
۳۲
IRAN+ISRAEL+USA4EVER - مونیخ، آلمان
بدون تاریخ تولد، بدون اسم پدر و مادر، پاریس ۱۸۹۶(۱۲۱ سال پیش ، ۱۲۸۶ ایرانی‌))، اپرا، تربت حیدریه و تاریخ وفات این خانم ۱۳۲۶ (۷۱سال پیش ، ایرانی‌!) اگر این خانم در سال ۱۸۹۶ بیست سالش بوده باشه، پس باید در ۱۲۶۶ ایرانی‌ از تربت به فرانسه رفته باشه یا آنجا از پدر مادری ایرانی‌ متولد شده باشه. اگر این خبر درست باشه باعث افتخار است، اما اینفورمیشن داده شده به هم نمیخوره( خانواده ایی از تربت حیدریه در پاریس ۱۲۶۶ ???!!!)
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
چرا تک و تنها و بدونه انکه کسی کنارش باشد به خاک سپرده شده؟
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۶
۵۸
nooshin tehrani - روم، ایتالیا
1. تصاویر منتشر شده مربوط به یک رقصنده فرانسوی اتریشی تبار با نام "کلئو دومرود" می باشد و هیچ ارتباطی با ایران ندارد!.
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۷
۴۰
raha1984 - هامبورگ، آلمان
چه چیزا رعنا تربت حیدریه !!! اخبارهای دروغ وشاخدار !!Cléo de Mérode
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::nooshin tehrani - روم، ایتالیا::]. [::Dionysos - پارسی، وقتیکه عقب افتاده های حاکم بر ایران نمی گذارند زیبا رویان کشورمان در مسابقات شرکت کنن پس اجازه دهید حداقل مردهای زیبا رو را از ان ایران زمین کنن.
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۷
۴۷
دهقان خلافکار - لیما، پرو
هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاها عجیبترین داستانهای دنیا رو می شه تو سایتهای ایرانی دید میخوان همه چیزدنیا رو ایرانیزه کنن اگه روشون می شد و کسی نمی فهمید ریشه انیشتین و نیوتون و گالیله رو هم به ایران نسبت میدادن خدا رو چه دیدی شاید یه روز عکس گالیله رو بذارن بگن این حکیم صدرالدین قیاس ابادیه اولین کاشف قاره اقیانوسیه هاهاهاها
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۶
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::دهقان خلافکار - لیما، پرو::]. دوست عزیز همیشه این سوال برای من بوده که چرا ما ایرانیا همش دنبال تاریخ و نسبت دادن همه چیز به خود هستیم در حالیکه در حال حاظر خودمان جزو بی تربیت ترین مردم دنیا هستیم و ادارات ما از فاسد ترین ادارات دنیا هستش پلیس ما از فاسد ترین و زشت ترین پلیس های دنیا هست که چرک از سر و روی آنها میبارد و بوی گند عرق آنها از چند متری میاید! رییس جمهور های بی ریخت ریشو که دست توی دماغ خودشون میکنند بوی عرق زیر بغل و عرق جوراب میدهند . نمایندگان شورای شهر مثل چمران دزد و معصومه احتکار دزد پایان نامه و جدیدی و دبیر که به هم فحش خواهر مادر میدند در شورای شهر گلاویز میشند ولی فرداش کسی اونها رو اخراج نمیکنه...خلاصه که خداییش مردم ناجوری و بدی هستیم
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۳
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::دهقان خلافکار - لیما، پرو::]. عادت داریم به عربها بد بگیم ولی افتخار ما رفتن به کویت و قطر و دبی هست. همین عربهایی که بهترین هتلهای دنیا را دارند در دبی تمیز ترین و شیک ترین ویلاها و قایقها ی دنیا را دارند ماشینهای اسپورت آنها بهترین دنیا هست که خود امریکاییها و اروپاییها در وبسایت خودشان عکس ماشین عربها را میزنند . بعد ما خودمان را از این عربها بهتر میدانیم با اینکه بوی عرق میدهیم و سواحل کشورمان پر از آشغال و زباله هست و کوچکترین آزادی هیچکس ندارد ! قایقهای ما چوبی مال دویست سال پیش هستند ولی ما فکر میکنیم بهتر از آنها هستند! بچه ها را میدزدیم و تجاوز میکنیم و میکشیم ولی ما بهتر از عربها هستیم! در یوتیوب به همه فحش خواهر مادر میدهیم ولی بهتر از همه هستیم.
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۸
۴۷
دهقان خلافکار - لیما، پرو
آذری باهوش - میانه موفق باشی
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۴
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
دوستدار - استهکلم، سوئد. من منظور شما را متوجه نشدم. زنهای ایرانی اگر بخواهند هر مرد زیبارویی را از آن خود و ایران کنند به خودشان ارتباط دارد. هیچ ایرانی برای افتخار به ایران و هنر ایرانی مجبور به دروغ بافی و داستان سرایی نیست. این رقاص پرآوازه فرانسوی اتریشی هم، نه پدرش نه مادرش ایرانی تبار ندارند. چنین دروغهایی نشان از حقارت دارد نه افتخار. زمانی که این خانم رقاص اپرا مشهور بود ایرانیهای وابسته به دربار قاجار تازه از دارالفنون فارغ التحصیل می شدند و اگر هم به اروپا رفتند برای آموزش رقص و آواز نرفتند.
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
این رقاص اروپایی ، نه پدرش و نه مادرش ایرانی تبار نبودند. برای جلو بردن یک جامعه نیاز به بالا بردن سطح آگاهی و صداقت و درستی هست نه دروغ و نادرستی. خوب چه فرقی بین آخوندی هست که همه نوع داستانی سر هم می کند تا ایرانیها را به امامان و اعراب قرون وسطی بچسباند و اینطور سخنان بی اساسی که توسط سایتهای خبری از این دست نوشته می شود و به عنوان اخبار هنری به مردم ایران عرضه می کنند؟ روزتون خوش
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۹
۵۵
bsman - بوردو، فرانسه
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. از وقتی طورکهای مغولزاده این مملکت رو غارت کردند، امثال خلخالی، رضازاده و..
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
۵۵
bsman - بوردو، فرانسه
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. عجب جوکی هستی تو! اخه احمق این ماشینهای پیشرفته عربها رو خود اروپاییها و آمریکاییها ساختند، حالا اونا..... طرفداری طورک ها از عربها و لرها قضیه آب گل آلود و قورباغه گیری است. اینکار به یکی از اصول پانطورکیسم تبدیل شده. (تورک در کردی بمعنای یک ترب است و بخاطر احترام به تورکها از طورک استفاده کردم.)
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
۳۹
کیانپور - ونکوور، کانادا
بله دوستان من هم تحقیق کردم . متوجه شدم این خبر نادرست است. کلئوپاترا دونیا د مئوده (به فرانسوی: Cléo de Mérode) (زاده ۲۷ سپتامبر ۱۸۷۵ درگذشته ۱۷ اکتبر ۱۹۶۶) یک رقاص فرانسوی در دوران زیبایی اروپا بود. کلئوپاترا دونیا د مئوده دختر نقاش منظره اتریشی ، کارل فون مئوده (۱۹۰۹-۱۸۵۳) بود کلئو در پاریس، فرانسه زاده شده‌است.
شنبه ۲۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. اولا آدم باش مودبانه حرف بزن. احمق کسی است که بدون دلیل به دیگران میگوید احمق. تربیت خانوادگی خیلی مهم تر از قومیت است که تو از آن بی بهره ای. امیدورام مسیولین سایت عدالت را رعایت کنند و لغت احمق را سانسور نکنند چون اول تو بکار بردی و آنها متاسفانه متاسفانه متاسفانه با بی انصافی و با زیر پا گذاشتن اصول خودشان سانسور نکردند! حالا خوب گوشاتو باز کن : لامبورگینی و فراری و مزراتی رو فقط ایتالیا میسازه. یعنی یه آلمانی لیا انگلیسی امبورگینی آخرین مدل داشته باشه بی ارزش هستش چون کشور خودش نساخته؟ حالا دیدی چرند میگی؟ منظور من قدرت خرید بود که تو نمیفهمی یعنی چی! برای همین ویلای لوکس و هتل درجه یک و قایق تفریحی رو هم مثال زدم که امثال تو حالیشون بشه. یعنی ویلا باید همه قفل و لولاهاش ساخت دبی باشه که صاحبش افتخار کنه؟ مثلا ساعت رولکس برای یه تاجر چینی یا کره ای داشتنش افتخار نداره چون چین و کره اونرو نساختن و سویس ساخته؟ برو بابا بده مغزتو در بیارن جاش ....بریزن عقلت بهتر بشه
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::دهقان خلافکار - لیما، پرو::]. بفرما تحویل بگیر این کامنت bsman - بوردو، فرانسه کاملا بی فرهنگی ما ایرانیها رو نشون میده. آیا من به کسی توهین کرده بودم که این بی فرهنگ اینجور به من توهین میکند؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
۴۴
بوزرجمهر - تهران، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران-این گند کاری ها روپای جساب ایران و ایرانی نزنید با احترام.از روزی که عربکان و تازیکان به اینجا آمدند و کشتار و تجاوز راه انداختند تا آنکه چادرنشینان زرد پوست و تنگ چشم سراسر دزد آسیای میانه به سرکردگی طغرل و چنگیز و تیمور و سراخر قاجار ها به اینجا آمدند.همه چیزمان را گرفتند.بردند کشتند سوختند و رفتند و ماندند و هزار تخم خود را کاشتند.این بدی ها از فرزندان فردوسی و کورش و زرتشت نیست.بدی ها منسب به اقوام بی تمدن و غارت گریست که مدنیت و فرهنگ ایرانشهری را نابود کردند.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۷
۵۵
bsman - بوردو، فرانسه
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. پانطورک مگه ادب داره که بشه باها با ادب بود؟ ایتالیا جزو اروپا نیست در جغرافیای پانطورکی؟ شما مگه اسم از این سه ماشین بردی که من از ایتالیا حرف بزنم؟ قدرت خرید عربها بیشتر از آمریکاییهاست؟؟؟؟؟ چند عرب میلیاردر وجود داره؟ چند درصد میلیاردرها عرب هستند و چند درصد آمریکایی؟؟؟ حماقت طورکی بر همگان آشکار است و همه میدونند که فقط پانطورک میتونه با کمترین اطلاعات و دانش بیشترین چرت و پرت رو ارایه کند!!! من امثال شما رو مثل کف دستم میشناسم ...
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۶
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. 1-عادت داریم به عربها بد بگیم ولی افتخار ما رفتن به کویت و قطر و دبی هست. 2-همین عربهایی که بهترین هتلهای دنیا را دارند در دبی تمیز ترین و شیک ترین ویلاها و قایقها ی دنیا را دارند. 3- ماشینهای اسپورت آنها بهترین دنیا هست که خود امریکاییها و اروپاییها در وبسایت خودشان عکس ماشین عربها را میزنند .(برای اینکه عرب شرکت لامبورگینی سفارش میدهد مثلا بدنه ماشین را آب طلا بدهد و این ماشین در دنیا تک میشود بنابراین سایتهای اروپایی و امریکایی آنرا منتشر میکنند). 4- بعد ما خودمان را از این عربها بهتر میدانیم با اینکه بوی عرق میدهیم و سواحل کشورمان پر از آشغال و زباله هست و کوچکترین آزادی هیچکس ندارد !. 5-قایقهای ما چوبی مال دویست سال پیش هستند ولی ما فکر میکنیم بهتر از آنها هستند! 6-بچه ها را میدزدیم و تجاوز میکنیم و میکشیم ولی ما بهتر از عربها هستیم! . 7-در یوتیوب به همه فحش خواهر مادر میدهیم ولی بهتر از همه هستیم.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. بابا ملت ایران ملت دنیا بیاید ببینید! این بابا اول به من توهین کرده و وقتی اعتراض کردم جوابش اینه : "پانطورک مگه ادب داره که بشه باهاش با ادب بود؟" اولا من پانتورک نیستم !. ثانیا این جمله هیچ معنی نداره! مثلا اگر یارو پانترک باشه اتوماتیک بی ادب هستش؟. بابا شما چه هیولاهایی هستید دیگه! همون بهتر آواره این کشور و اون کشور باشی. انسان شریف هیچوقت به دیگران توهین نمیکند حتی به یه دزد و خلافکار هم توهین نمیکند.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۲
۵۵
bsman - بوردو، فرانسه
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. میبینم که دست بکار شدی و دستبدامان ترفند نهایی پانتطورک ها یعنی تقلب شدی. با عوض کردی آی پی و رای مخالف دادن به نظر مخالف و رای موافق به نظر موافق. واقعا که حماقتتان حد و مرز ندارد. در راهتان جاودان و پوسیده باشید.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳
۵۵
bsman - بوردو، فرانسه
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. حالا اسمت آذری باهوشه، یعنی آذری ها هوش ندارند و لی شما استثنا هستید و باهوشید؟ من که فکر میکنم برعکسه و امثال شمایند که آذری ها را بدنام میکنند.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. بدبخت آذری یک اسم عام است. این یعنی همه آذریها باهوش میباشند. حسودی میکنی که باهوش نیستی؟
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. پانتورک همه.. خودت است. ما آذریها اولین مردم ایران هستیم که زبان ما عوض شده است. حالا هم فارسی را از تو بهتر حرف میزنیم که معلوم نیست از چه قبیله ای هستی بچه آخوند چاق ریشو.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۹
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. خدا یکی هست آی دی هم یکی هست. تو توهم زدی. یه خورده موادی رو که میزنی کم کن به جوونیت رحم کن.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. آخه سوسیال خور. برو ببین فقط عربستان 300 میلیارد دلار توی آمریکا سرمایه گذاری کرده حالا کویت و بقیه به کنار. تو چی داری؟ یه بنیاد علوی که شاه خرید بود اونم که ازت گرفتند . به چیت مینازی؟ یه جوری حرف میزنی انگار ماشین هم اندازه لامبورگینی میسازی و عربها نمیتونن بسازن! یه پراید و سمند سر هم بندی میکنی فکر کردی خیلیه.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::bsman - بوردو، فرانسه::]. بچه جون تو هنوز فرق ترک و مغول رو نمیدونی. برو کودکستانتو برو برا من نمیخواد کلاس بذاری.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
۵۵
bsman - بوردو، فرانسه
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. آنقدر بی سروته حرف میزنی که اگر بیشتر از این جوابتو بدم از تو نادانترم.
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸
۵۴
Dionysos - پارسی، فرانسه
آذری باهوش و -bsman - بوردو. تا زمانی که به هم اعتماد نکنیم و همدیگر رو تحقیر کنیم، پس رفت می کنیم. چرا سعی می کنیم دور خودمون مرز و حصار بکشیم و هر کسی رو خارج از این مرز اعتقاداتمون ببینیم محکومش کنیم. به نظر من بهترین آدمها کسانی هستند که با خودشون و دیگران صادق هستند ، فرقی نمی کنه عرب باشند یا ترک یا ایرانی یا هر قوم و ملیت دیگه ای . خودمون باشیم بدون توهین و اهانت به همدیگه، دنیا رو بهتر ببینیم. مرسی
یکشنبه ۲۵ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۷
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان
چقدر زیبا بوده
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۴
۴۲
titi88 - امستردام، هلند
کلئوپاترا دونیا د مئوده (به فرانسوی: Cléo de Mérode) (زاده ۲۷ سپتامبر ۱۸۷۵ درگذشته ۱۷ اکتبر ۱۹۶۶) یک رقاص فرانسوی در دوران زیبایی اروپا بود. کلئوپاترا دونیا د مئوده دختر نقاش منظره اتریشی ، کارل فون مئوده (۱۹۰۹-۱۸۵۳) بود کلئو در پاریس، فرانسه زاده شده‌است.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵
۴۲
titi88 - امستردام، هلند
با دروغ وجعل خبر به جایی نمی رسیم مخاطب احمق نیست میره دنبال حقیقت.
دوشنبه ۲۶ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۶
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.