جمعیت انبوه در تشییع جنازه آتنا اصلانی دختری که در پارس‌آباد به قتل رسید

عکسی که یکی از مخاطبان بی‌بی‌سی از تشییع جنازه آتنا اصلانی فرستاده است تشییع جنازه آتنا اصلانی، دختربچه هفت ساله‌ای که در پارس‌آباد مغان، در استان اردبیل، به قتل رسیده بود، با حضور جمعیتی انبوه برگزار شده است.
 

صدها نفر از اهالی این شهر با حضور در مراسم تشییع جنازه و نصب پارچه‌نوشته‌هایی با خانواده آتنا همدردی کرده‌اند.

 
در شبکه‌های اجتماعی هم موجی از ابراز همدردی با خانواده به راه افتاده است.
 
آتنا اصلانی حدود سه هفته پیش گم شد و پس از آن خانواده او و مسئولان محلی در جستجویش بودند.
 
پنج روز پس از گم شدن آتنا پلیس فردی را به ظن نقش داشتن در مفقود شدن او دستگیر کرد و حدود ۲۰ روز پس از گم شدن آتنا جنازه او در یک بشکه رنگرزی در پارکینگ خانه فرد مظنون پیدا شد.
 
پس از کالبدشکافی، ناصر عتباتی، دادستان اردبیل، به خبرگزاری میزان گفته است که "تیم پزشکی آثار آزار و اذیت جنسی را تایید کرد".
تصویر آتنا اصلانی به امید پیدا شدنش در شبکه‌های اجتماعی همرسانی شده بود پلیس می‌گوید متهم بازداشتی به قتل آتنا اصلانی اعتراف کرده است.
 
با پیدا شدن جنازه آتنا اصلانی جمعیتی خشمگین به محل کار این فرد حمله کرد و با پرتاب سنگ و دشنام اعتراض خود را نشان دادند.
 
پلیس با توجه به پاک شدن دوربین مداربسته این مغازه، به صاحب آن شک کرد. گفته شده پدر آتنا اصلانی در نزدیکی این مغازه دستفروشی می‌کرد و آتنا گاهی برای آب خوردن به آنجا می‌رفت.
 
خبرگزاری صدا و سیما می‌گوید متهم سابقه کیفری داشته است.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۳۷
لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان

اینچنین زنازاده ها رو باید و فقط و فقط کردشون توی قفس و بعد بنزین ریخت روی سرو صورتشون و زنده زنده توی آتیش و سوزوندشون بشه ن . بی ناموس
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۴
۴۱
تورکم - اردبیل، ایران

وقتی بک نفر پنج بار سابقه کیفری آدم ربایی سرقت اذیت جنسی دارد و خارج از زندان است جامعه امنیت نخواهد داشت بجای دانشجویان و اهل مطبوعات اینها را در زندان نگه دارید البته با کار اجباری که خرج نگهداریشان دربیاید هر کس در ایران قتل میکند چندمین جنایتش است که نباید بعد از اولین جنایت دومی تکرار میشد اگر تنبیه اصولی انجام میشد
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۷
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
خدایی خجالت میکشم که اروپا هستم .من مثلا در اروپا هستم و باید قانونمداری و ادب و حقوق بشر یاد بگیرم و بعد به هم میهنم که زیر فشار است و دسترسی به اطلاعات آزاد ندارد انتقال دهم .خدایی کامنت این دو کاربر را بخوانید.اولی [::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان:: نوشته باید کردشون تو قفس و بعد بنزین ریخت روش و سوزاندش. وا مصیبتا !!! این ایرانی تو آلمانی است؟ یا تونسی در عراق کامنت دوم از ایران گفته ترکم ::تورکم - اردبیل، ایران نوشته باید بجای دانشجویان اینها را در زندان نگهداشت. نه فحشی داده و نه کسی را آتش زده و نه قصابی کرده گفته اینها را باید در زندان نگهداشت بعنوان نیروی کار ازآن استفاده کرد.من بجای این آقا از آلمان خیلی خجالت کشیدم.من امیدوار اگر یک زمان ایران از دست اسلام و آخوند و عمر و علی آزاد شد ایرانیها برای ما خارج رفته ها کهه سوسیال خور هستیم ولی خودمان را دکتر و مهندس معرفی میکنیم کلاسهای درس اصول انسانیت از یاد رفته بگذارند و بعد اجازه دهند به میهن باز گردیم.
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۰
۷۸
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::لشگر ششم ورماخت - هامبورگ، آلمان::]. یکی از بهترین اسم های کاربری رو داری. ایول. هایل.
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۶
۳۴
مهشید ایران نژاد - تهران، ایران
هر نوع جنایت ازهر دستی حما باید تقبیح و تنبیه داشته باشه اما اینکه برای منعکس کردن خبر جنایت به این نحو و اقدام هیجانی مردم در قبال جنات انجام شده نشون میده هنوز برای بزرگ شدنمان خیلی مانده.مثل انسانهای اولیه داریم از خودمون نشون میدیم که ذره ای عقل درش نمایان نیست. جالبه از ان همه پاسخهای هیجانی مردم خوب و ساده پارس اباد اخوندا چه استفاده های ابزاری میکنن.جنایت محکومه ولی شیوه مخالفت با هرنوع جنایتی این نیست . عجب جایی مارو گیرانداختن پاسخ هر کثافتکاری رو با کثافتکاری میدیم
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۲:۳۲
۵۴
ernakola - تهران، ایران
[::iran2015 - وین، اتریش::]. جناب آقای اتریشی . ! اگه روزی این جنایت با بچه خودت انجام بشه همین نظر رو داری ؟ انسانیت برای انسان هست نه برای حیوانات درنده انسان نما !!
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۰۳:۲۴
۴۱
خداناباور - هامبورگ، آلمان
دارم از درد به خودم میپیچم.از خودم و ملتم با اون تمدن ۲۵۰۰سالش متنفرم۰خیلی از مردم ٬ کشورها و فرهنگهای دیگر رو دیدم ولی ندیدم ملتی رو که به اندازه ما بد باشن. مردمی پر از دروغ ٬فساد ٬ نادانی ٬ بد فرهنگی ٬ریاکاری و چاپلوسی ٬ خشم و نفرت ٬ چشم وهم چشمی و حسادت ٬ آدم فروش ٬ خبرچین و دین دار. راستی نماز و روزهاتون قبول !!!
‌پنجشنبه ۲۲ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۵
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.