وزیر دفاع آمریکا در مورد فشار بر مردم ایران هشدار داد

ماتیس: باید اطمینان حاصل کنیم که مردم ایران می‌دانند که ما با آن‌ها ستیزی نداریم جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، درباره پیامدهای تحت فشار قرار دادن مردم ایران هشدار داده و گفته است که چنین سیاستی می‌تواند ایرانی‌ها را با حکومت "نامحبوب" جمهوری اسلامی متحد کند.
 

آقای ماتیس همچنین جمهوری اسلامی را یک حکومت شنیع خوانده که نباید با مردم ایران اشتباه گرفته شود.

 
وزیر دفاع آمریکا در مصاحبه ای با "ایلندر" - روزنامه دانش آموزان یک دبیرستان ایالت واشنگتن - گفته است: "به خاطر داشته باشید که این حکومت خیلی از مردم ایران را کشته و خیلی از جوانان ایرانی را که چند سال پیش در انقلاب سبز (اعتراضات جنبش سبز) علیه آن تظاهرات کردند به زندان انداخت."
 
او افزود: "مشکل موجود، مسلما مردم ایران نیستند. این حکومت است که عوامل خود را می‌فرستد تا سفرا را در پاکستان یا در واشنگتن دی‌سی ترور کند."
 
به نظر می رسد که وزیر دفاع آمریکا به ماجرای منصور ارباب‌سیر، شهروند ایرانی - آمریکایی اشاره می‌کند که در سال ۲۰۱۳ میلادی متهم شده بود با همدستی اعضای نیروی قدس سپاه پاسداران برای ترور سفیر عربستان سعودی در واشنگتن توطئه کرده است.
 
مقام‌های ایرانی آن اتهام را قویا رد کرده بودند.
 
آقای ماتیس گفت: "تا زمانی که مردم ایران از این حکومت مذهبی خلاص نشده‌اند، اینها (رهبران ایران) فکر می‌کنند اختیار آن را دارند که حتی به مردم بگویند به چه کسانی در انتخابات رای بدهند."
به گفته وزیر دفاع آمریکا "این رهبر است که تصمیم می‌گیرد چه کسانی باید در انتخابات شرکت کنند" وزیر دفاع آمریکا با اشاره به نحوه برگزاری انتخابات در ایران گفت: "این رهبر [جمهوری اسلامی] است که تصمیم می‌گیرد چه کسانی در انتخابات شرکت کنند. مثل این است که رئیس جمهور کنونی آمریکا تصمیم بگیرد در مبارزات انتخاباتی بعدی چه کسی اجازه خواهد داشت به عنوان نامزد شرکت کند."
 
برخی دیگر از مقامات آمریکایی نیز در گذشته چگونگی برگزاری انتخابات در ایران به خصوص روند گزینش نامزدهای مجاز و جلوگیری از ورود آزادانه دیگران به صحنه رقابت انتخاباتی را مورد انتقاد قرار داده و آن را با معیارهای انتخابات آزاد درجهان منطبق ندانسته‌اند.
 
وزیر دفاع آمریکا همچنین یک بار دیگر حکومت ایران را به فرستادن موشک برای گروه حزب‌الله لبنان و شبه‌نظامیان حوثی در یمن متهم کرد.
 
آقای ماتیس همچنین جمهوری اسلامی را بزرگ‌ترین عامل بی‌ثباتی در منطقه خاورمیانه خواند و گفت که "تمام مردم منطقه" از قاهره و تل آویو گرفته تا ریاض چنین نظری دارند.
 
او همچنین اظهار داشت: "در حال حاضر آنها موشک‌های بالستیک را به یمن برده‌اند که از آنجا به عربستان سعودی شلیک شد. کنار آمدن با آنها خیلی سخت خواهد بود. در نهایت کاری که باید کرد همان است که وزیر خارجه وقت هیلاری کلینتون کرد، یعنی با اعمال تحریم علیه آنها، تحر‌یم‌های اقتصادی، آنها را واداشت به پای میز مذاکره بیایند چون می‌خواهند در قدرت باقی بمانند."
 
او گفت: "می‌توان دید که چرا پرزیدنت اوباما اینقدر برای جلوگیری از دستیابی آنها به سلاح اتمی مضطرب بود."
 
ایران اتهام تلاش برای دستیابی به سلاح اتمی را رد می‌کند. مقامات جمهوری اسلامی همچنین به خاطر اینکه عربستان وارد جنگ داخلی یمن شده از آمریکا به دلیل فروش تجهیزات به آن کشور انتقاد می‌کنند.
 
وزیر دفاع آمریکا در عین حال گفت: "شما نباید کار کنید که مردم ایران با این حکومت نامحبوب متحد شوند. اگر شما هر دوی آن‌ها را تحت فشار قرار بدهید، نتیجه این است که آنها به هم نزدیک خواهند شد."
 
وی افزود: "ما باید اطمینان حاصل کنیم که مردم ایران می‌دانند که ما با آن‌ها ستیزی نداریم."
 
او در مورد سوریه گفت: "دلیل اینکه [بشار] اسد هنوز در قدرت است وتوی دیپلماتیک روسیه، قدرت نظامی ایران و حالا توان نظامی روسیه است. بدون اینها، مردم سوریه پنج سال پیش او را بیرون می‌کردند."
 
این تازه‌ترین اظهار نظر یک مقام ارشد آمریکا درباره اختلافات آن کشور با حکومت ایران است.
 
رکس تیلرسون وزیر خارجه آمریکا اواسط ماه ژوئن در سخنانی در مجلس نمایندگان گفته بود سیاست دولت او حمایت از انتقال مسالمت آمیز قدرت در ایران است.
 
آقای تیلرسون گفته بود: "سیاست ما در قبال ایران این است که مانع از هژمونی و استیلاطلبی آن شویم، توانایی آنها در تولید تسلیحات اتمی را مهار کنیم، و از عناصری در داخل ایران حمایت کنیم که نتیجه آن انتقال مسالمت‌آمیز حکومت خواهد بود. و البته همان‌طور که می‌دانیم، چنین عناصری حضور دارند."
 
ایران به شدت از اظهارات آقای تیلرسون انتقاد کرده بود.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

حرف خودمان باشد مقامهای ارشد امریکا هم در باره رژیم و ملت ایران فقط حرف میزنن و عملی وجود ندارد. بعضی وقتها مقامات امریکای می گویند باید با تحریمها بر رژیم ایران فشار اورد نه مردم ایران , انسان خنده اش میگیرد مثل این می ماند رژیم ایران جدا از مردمش در قاره ای دیگر حکومت میکنن . باید نتیجه گرفت با این پیشنهادهای مقامات ارشد امریکا در مورد رژیم اخوندی ایران فقط و فقط هدف عمر بیشتر به نظام اخوندی و وقتکشی است . به نوعی امریکا نمی خواهد رژیم اخوندی ایران از بین برود فقط هدفشان ان است که نظام ایران را رام خودشان بکنن.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۴
۵۴
iran2015 - وین، اتریش

[::دوستدار - استهکلم، سوئد::] شاه اللهی بدبخت! ساواکی مسلمان مسجد ساز مثل تو بودند که به ایران گند زدند.شاه هاله دید و پادشاه شیعیان بود که مملکت دست آخوند داد.بدبخت عقده ای باید با آخوند جنگید مگر میتوان با 80 میلیون جنگید .بدبخت ! ده تا کشور و دوتا ابر قدرت و صدها هزار سرباز چهار سال طول کشید تا موصل را از دست 4000 داعشی در آوردند ،تو از عقل راحتی دلی نمیشود .همه مثل تو باشند.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۳
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

[::iran2015 - وین، اتریش::] ...! زمانیکه عنقلاب ایران رخ داد 11 سال بیشتر نداشتم . مردم ایران را چرا با داعش یکی میکنید ؟ مگر این را درک نمیکنید داعشیها هیچ راه فراری برایشان نمانده یا باید بجنگند و مقاومت کنن یا باید کشته شوند. جنگ عراقیها با داعش را مقاومت داعشیها به درازا نکشید چونکه کل داعش با 3 تا موشک از بین می رفتن فقط منافع طلبیدن امریکا و روسیه جنگ داعش را به تاخیر انداخت . بر خلاف ان مقام ارشد امریکا که میگوید اگر به مردم ایران فشار اوریم به نفع دولت اخوندی است چون مردم با حکومت متحد میشوند , اینطور نیست بلکه مردم ایران به حدی از حکومت ناراضی هستند که از امریکا سهل است از خدا میخواهند زلزله ای , طوفانی ناضل کند تا حکومت اخوندی را با خود ببرد. مردم ایران مردم 40 سال پیش نیستن که با یک قاشق اب به شنا کردن بیفتن , حالا درک و شعور مردم خیلی بیشتر از انست که خودشان را فدای خاک ایران چه عرض کنم فدای حاکمیت بیشتر اخوند حقه باز کنن هرچند خیلی از مردم ایران را گرسنه نگاه داشتن تا برای سیاه لشکر از مردم استفاده کنن ولی باز بیشتر مردم ایران دیگر نمی جنگند.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::iran2015 - وین، اتریش::]. شما یا بزرگتر هاى شما که عقل کل بودید و پى برده بودید که اسلام چیز بدى هست و پادشاه باید مساجد را خراب کند و اسلام زدایى کند، چرا پیش از عنقلاب لالمونى گرفته بودید و ملت را روشن نمیکردید؟ چرا با وجود اینکه فهمیده بودیدآخوند ها دشمن ایرانیان هستند، عربده " خمینى اى امام" سر داده بودید؟
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۵
۵۴
Jalal50 - ونکور، کانادا
گم شو بابا. قاتلین کراواتی.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۷
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] ما لال مونی گرفته بودیم چون هنوز متولد نشده بودیم .پدر بزرگ !شما چرا آجر برای مسجد بالا می انداختی؟بزرگترهای ما هم چون مثل شما و فرح دیبا سادات حسین نبودند کسی به حرفشان گوش نمیکرد. آخر فرح شما بهشتی و باهنر داشت کتابهای راه حق از اداره اوقاف بودجه چاپ میگرفت. آقا حداد عادل هم که تو دفتر فرح پهلوی سادات بود.ما میخواستیم وقتی شاهنشاه شیعه از اسب افتاد بگیریمش ولی ابوالفضل زرنگتر بود (ماموریت برای وطنم ) موقع غبار روبی گور مش رضا مشهدی هم گفتم آقا شما دیروز در ارامگاه کورش گفتی کورش بخواب که ما بیداریم.اینهمه ضیحیی بارگاه خرج قوم و خویشات کردی اقلا یک چتری بالای آرامگاه درست میکردی گفت برو کتابهای من را بخوان یکبار شد موقع اسب سواری یا ترور کورش و داریوش به کمک من بیابند همیشه امامان شیعه کمک کردند،بله داداش سبک عقل شما هم هر وقت صاحب عقل شدی برای ما بنویس،.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۴
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::دوستدار - استهکلم، سوئد:: اکسل پرنده ای است که غذایش را پنهان میکند و بعد یادش میرود کجا پنهان کرده .برادر تواب سوسیال خور کامنت اول و دوم ات را مقایسه کن .واقعا حالا میفهمم چرا شما شاه اللهی ها مملکت را به کثافت کشیدید و برای نابودی به آخوند دادید.چون خودت نمی فهمی موضوع از چه قرار است .خوب چکار میشود کرد وقتی آخوند مملکت دار باشد تو هم باید اپوزیسیون باشی. خدا یک عقلی به شما بدهد و ما را از ایراندوستی و میهن پرستی رها بگردند که با افرادی با IQ منفی مثل شما نخواهیم سر و کله بزنیم ،بخدا آدم از درک شما از جامعه و تحلیل های سیاسی و اجتماعی تان سر درد میگیرد،بخاطر همین است که آخوند سر کار است.چون آن آخوند بی پدر هفت خط میداند و عمدا مملکت را به نابودی میکشد ولی تو بدبخت در خم یک کوچه مانده ای و اصلا حالیت نیست،من چی برای تو توضیح بدهم.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
چقدر این شاه اللهی ها بدبخت هستند.طرف اصلا مرا نمیشناسد، سنم را نمیداند.ابتدای به ساکن میگوید چرا گفتی خمینی ای امام!؟ این است عقل یک طرفدار رضا عربستانی ببخشید رضا پهلوی.این بابا با چهارتا همکلاسی دیگر جنتی که در حکومت خمینی کار گیرشان نیامد شدند کامنت باز این سایت خدا وکیلی آدم شرم میکند با اینها هم دهان شود.تو عمرشان بجز مفاتیح‌الجنان و آداب الخلا یک کتاب دیگر نخوانده اند وقتی از کتابهایی اربابشان شاه شیعیان و گشترش دهنده مکتب جعفری هم مطلبی را میگذاری که هاله دیده و با امام زمان محشور شده فکر میکنند با منفی دادن واقعیت را میتوان انکار کرد
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
میدانید اخوند چرا سر کار است چون انسانهای اشوبگر و تفرقه انداز , مثل تو خیلی زیاد رخنه در مخالفان رژیم اخوندی کرده اند . تو و حتی امثال مثل تو بجای اینکه انرژیتان را صرف مبارزه با جنایتکاران اخوندی کنید , می اید و به ما ناساز و تهمت میزنید. پسر شجاع تو اول باید یاد بگیرید که با دیگر مخالفان فکریت که دشمن حکومت اخوندی هستند متحد شوید تا شر اخوند جماعت از ایران کم شود . نا اینکه خودجوشانه بخواهید به نوعهای از حاکمیت اخوند در ایران و با انتقادهای سمیت از دشمنان سرسخت نطام اسلامی ایران , نادانسته از حکمیت اخوندها دفاع کنید. اخوندها ان موجود نبودن که بتوانن بر ایران حکمیت کنن ولی حیف شاید خود تو نبوده باشید ولی بزرگانت و اقوامت همراه با خیلیها فریب 71 تومانی را خوردن که اخونده ها و توده ای ها پیش از عنقلاب وعده اش را میدادن!
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::iran2015 - وین، اتریش::]. متولد نشده بودید، بسیار خوب.... مطمئنا پدر و مادرى داشتید که در آن ایام احتمالا بر طبل نارضایتى میکوبیدند و گناه کمبود هاى شخصى خود را به پاى حکومت مینوشتند. ولى آیا همین پدر و مادر ها جرأت میکردند حرفى بر خلاف شئونات مذهبى بزنند؟ دین و مذهب در آن دوران هنوز آزارش به کسى نرسیده بود. ما امروز میفهمیم که چرا اجداد ما چیزى به نام شیعه علم کردند تا مخالفت خود را با قاتلین صدر اسلام ابراز کنند. این تشیع، تا زمانى که بدست آخوند خونخوار به جان ملت نیفتاده بود، آزارى به کسى نمیرساند. نمونه واضح و غیر قابل انکار آن را پدر و مادر یا پدر بزرگ و مادر بزرگ هاى ما شاهد بودند. از طرفى، پادشاه بر طبق قانون میبایست حامى و پشتیبان دین رسمى کشور میبود، او که خود قانون اساسى را تدوین نکرده بود. کوچکترین تلاش او براى مدرنیزه کردن کشور را به باد انتقاد میگرفتند. خاطرم هست که وقتى تاریخ رسمى کشور را از هجرى شمسى به شاهنشاهى مبدل کردند، مذهبیون خشتک ها دریدند! یا وقتى براى صرفه جویى در برق، ساعت را یک ساعت پس و پیش میکردند، ،،،، ادامه
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۲۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::iran2015 - وین، اتریش::]. باز مذهبیون و ملت مومن معترض میشدند که ساعت نماز و عبادت مردم به هم ریخته. وقتى سوال میکنم چرا شما یا بزرگتر هاى شما حرکتى در جهت روشن کردن مردم نمیکردید، منظورم دقیقا اینست که آیا در آن دوران شهامت آن را داشتید؟ چطور از پادشاه انتظار دارید اما براى اینکه قانون را تغییر بدهید و دین و دستورات دینى را از آن حذف بکنید به خودتان غیراز پنهان شدن در پشت مانیتور و گلایه کردن وظیفه اى را واجب نمیدانید.
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۷
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد
[::iran2015 - وین، اتریش::]. میدانید اخوند چرا سر کار است چون انسانهای اشوبگر و تفرقه انداز , مثل تو خیلی زیاد رخنه در مخالفان رژیم اخوندی کرده اند . تو و حتی امثال مثل تو بجای اینکه انرژیتان را صرف مبارزه با جنایتکاران اخوندی کنید , می اید و به ما ناساز و تهمت میزنید. پسر شجاع تو اول باید یاد بگیرید که با دیگر مخالفان فکریت که دشمن حکومت اخوندی هستند متحد شوید تا شر اخوند جماعت از ایران کم شود . نا اینکه خودجوشانه بخواهید به نوعهای از حاکمیت اخوند در ایران و با انتقادهای سمیت از دشمنان سرسخت نطام اسلامی ایران , نادانسته از حکمیت اخوندها دفاع کنید. اخوندها ان موجود نبودن که بتوانن بر ایران حکمیت کنن ولی حیف شاید خود تو نبوده باشید ولی بزرگانت و اقوامت همراه با خیلیها فریب 71 تومانی را خوردن که اخونده ها و توده ای ها پیش از عنقلاب وعده اش را میدادن!
‌سه شنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
شما چقدر بدبختید که سر حرفای این بابا دعوا میکنید. در این دنیا هرکس دنبال منافع کشور خودش هست. کسی نمیاد برای شما بدون اینکه شما رو برده خودش کنه قدمی بردارد
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۹
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] میدانید که من همیشه مستدل و با مدرک صحبت میکنم .پدر بزرگ من در یکی از شهرستانها که نمیتوانم نامش را بیاورم رئیس شهربانی بود زمان مصدق در تظاهرات توده ای ها از وزارت دستور آمده بود که برخورد نشود آقایان توده ای سنگ پرتاب کرده و ماموری مجروح میشود.تظاهرات سرکوب و چند نفر دستگیر میشوند که اغلب از توله های خوانین بودند.یکی هم توله آخوند گنده آنجا بود و پدر بزرگ از آزادی او سرباز میزند،هنوز این حیوانات در زندان بودند که کودتا میشود و شاه بر میگردد.برای پدر بزرگ از طرف مرکز دیسیپلین میآید که توهین به اسلام کرده .بعدا مشخص میشود رئیس ساواک و آخوند گزارش کردند که در سرکوب تظاهرات پدر بزرگ به چند تا از امامان بچه باز فحش داده و بعدا هم به شهر دیگری منتقل میشود.پدر بزرگ شاهدوست به شاه شیعیان نامه مینویسد که تظاهرات توده ای بود چرا باید به امام شیعه فحش بدهم.بدلیل عدم رعایت سلسله مراتب نظامی دچار مشکلهای عدیده ای شد.این تنها یکی از نمونه های استبداد است اق!!! پدر من روزی که خمینی از هواپیما پیاده شد دست خانواده را گرفت به خارج رفت
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۳
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] عدم اطلاع و آگاهی شما باعث تاسف است.شیعه و کلا اسلام همیشه برای تحمیق مردم مورد استفاده قرار میگرفت و متاسفانه شاه شما این را نفهمید.پدر بزرگ به شهری دیگر در واقع تبعید شد اولین گروه ایرانیها از عراق به ایران فرستاده که اخوندی سهمیه این شهر شد و به محض آمدن پول به مردم داد که بگویید سید عراقی روی دیوار نشسته دیوار راه میرود و در شهر غوغا شد .
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۸
۵۴
iran2015 - وین، اتریش
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::] خلاصه پدر بزرگ دستگیرش میکند و طرف شروع به عذر خواهی میکند ولی از بالا دستور می آید که ولش کنید.مملکت گل و بلبل شما همین جمهوری اسلامی بود فقط اسلحه کم فروش میرفت و اروپا و آمریکا خیلی پول احتیاج داشت،شما مملو از تناقضات هستید.رضا شاه که در مواردی دارای احترام من است چادر از سر زنها کشید و هیچ اتفاقی نیفتاد و دست آخوند از مملکت کوتاه کرد و هیچ کسی حرفی نزد و ... حرف واقعا خنده داری میزنید حفاظت از قانون اساسی 😂😂دین رسمی کشور 😂😂😂بخدا شما یک پا آخوند هستید تمام مدت ماله کشی.فقط کارهایی ارباب را موجه جلوه دهید .معصومیت شاه شیعیان!همه کارهایش درست بود! بدی از دیگران است! یک دفعه از رضا شاه به شاه میرسید کل سیستم ماله کشی عوض میشود.لحن تان آخوندی میشود.خوب بیچاره چکار میکرد. پدر آمرزیده این بابا شاه مملکت بود یا چغندر؟! اگر عرضه نداشت دین یک پدوفیل را به مردم بشناساند غلط میکرد اسم پادشاه ایران را برخود میگذارد. چیزی که شما از درکش عاجز هستید آگاهی است.این آدم باید به مردم آزادی میداد تا کسروی ها مردم را به حقیقت اسلام برسانند
‌چهارشنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۶
۶۵
samak - پاریس، فرانسه
ولی مردم ایران تا ابدالدهر با شما کودتاچیان، چپاولگران، غاصبان ، ودشمنان کرامت انسانی ستیز دارند
جمعه ۳۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۹
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • ۷ اکتبر سالگرد حمله حماس به اسرائیل؛ تشدید بمباران‌های هوایی اسرائیل در جنوب لبنان و غزه
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم،بلکه آن۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • جزئیاتی جدید از انفجار پیجر‌ها در لبنان؛ موساد از ۹ سال قبل برنامه‌ریزی برای این عملیات را آغاز کرده بود
  • ایهود المرت: اسرائیل نمی‌تواند بدون کمک آمریکا به برنامه هسته‌ای ایران حمله کند
  • «اسراییل بزن» و «نه به جنگ»؛ نبرد کاربران درباره حمله احتمالی اسراییل
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • یک مقام آمریکایی: اسرائیل تضمین نکرده که به تاسیسات هسته‌ای ایران حمله نخواهد کرد
  • (تصاویر) خودروهای وارداتی در گمرک غرب تهران
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد