آیت الله علم الهدی: خبر سنگ قبر همسرم را ایجاد کردند تا مردم پشت پرده قرارداد توتال را نفهمند

علم الهدی در دیدار با مدیران رادیوتلویزیون‌های اسلامی گفت: متوجه شدم 25 درصد از نفت و گازی که توتال استخراج می‌کند، مال ایران است.
 

به گزارش عصرایران به نقل سایت علم الهدی؛ سخنان آیت‌الله علم‌الهدی امروز در دیدار با مدیران رادیوتلویزیون‌های اسلامی به این شرح است:

 
- امروز در جریان‌هایی که هماهنگ با سلسله فعالیت‌های برون‌مرزی قرار دارند، مسئله کوچکی را نسبت به بنده مطرح کردند و آن اینکه عکس سنگ‌قبر همسر مرا در رسانه‌ها منتشر کردند.
 
- آنان گفتند اسم زوجه من عمداً روی سنگ‌قبر نوشته‌نشده و این نشانه تحجر بنده هست که اجازه ندادم اسم همسرم را روی سنگ‌قبرش بنویسند! کوچک‌تر از این مسئله در مورد جهان اسلام، جامعه اسلامی و ایرانی ما مسئله‌ای وجود ندارد اما از این حرکت سازمان‌یافته جمع کثیری از رسانه‌های یک جریان، متعجب شدیم.
 
- بعد از انتشار این تصویر، متوجه شدیم قرارداد ایران با توتال فرانسه منعقدشده و پشت پرده قرارداد این است که 25 درصد از نفت و گازی که توتال استخراج می‌کند، مال ایران و 75 درصد این قرارداد به شرکت فرانسوی تعلق دارد.
 
- انتشار این خبر در مردم ایجاد یک هیجان و فشار عمومی خواهد کرد و طبیعی است برای اینکه مردم خبر را نفهمند، باید حاشیه‌ای ایجاد کرد تا مردم متوجه آن نشوند، هیچ‌چیز گیر نیاوردند، عکس سنگ‌قبر همسر مرا پیدا کردند تا با انتشار آن، مردم متوجه مسئله بزرگ‌تر نشوند و قضیه پشت پرده را نفهمند؛ آقایان مسؤولان نیز برای توجیه آن گفتند "این قرارداد مربوط به انتقال تکنولوژی بوده"!
 
- آیا مسئله فناوری استخراج نفت و گاز مهم‌تر از فناوری هسته است؟ برای فناوری هسته‌ای‌مان این‌همه سرمایه‌گذاری کردیم که 75 درصد ثروت ملی را مجانی به کشور دیگری بدهیم؟ برای اکتشاف فناوری هسته‌ای، مردم و دانشمندان کشور ما فعالیت کردند و آن را به دست آوردند، حالا برای استخراج نفت و گاز، این‌همه ثروت را در اختیار خارجی‌ها قرار دهیم؟
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۴
Hooloo7 - گوتنبرگ، سوئد

من ریش اینو اینم منفی‌ میدم! فرق نمیکنه خوب بگه یا بد!!! لووول
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹
۳۶
سوشا-هلند - أمستردام ، هلند

گوربابا تو و زن خرابت و اون کسی که قرار داد بسته،،، همه شماها یه تاپاله تشریف داررین
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰
۵۴
حسین سلطانزاده - برلین، آلمان

آخه پوفیوز اگر میتونی خودت برو نفت را از زیر زمین بکش بالا دولت نره به توتال التماس بکنه اگرایران توانشو داشت که به توتال التماس نمیکرد ایران اگر میتونست هواپیما بسازه که از ایر باس وبویینگ نمیخرید چقدر احمقین شما تازه حالا که سنگ قبر زن بیچارتو افشا کردن بجای جواب منطقی چرت وپرت تحویل میدی چون جواب نداری بدی گیج شدی چی بگم معلومه که ننوشتن اسم همسرت یک ننگ بزرگ است برای شما حالا ننه من غریبم بازی در میاری که مردم بگن اخی این چقدر به فکر ایران ومردمشه داره از قرارداد توتال انتقاد میکنه تو پوفیوز حتی به زن خودت رحم نکردی به مردم ایران رحم میکنی تو به فردوسی رحم نکردی به مردم ایران رحم میکنی ای بگور پدر ومادر هرچی آدم دروغگوی وطن فروشه
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱
۴۲
آنتی خرافه - کلن، آلمان

توی پدر و مادر مجهول اول موضوع کوچکتر از موضوع بزرگتر رو حل کن بقول خودت بعد دنبال حسن کچل باش. گند خودتو ماست مالی نکن.
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۳
۶۸
PAARISA - آمستردام، هلند

ایشون کار بسیار درستی کردن که اسم ضعیفه رو روی سنگ قبرش ننوشتن . چون حقیقت اینه که زنی که باور قلبی به این دین داشته باشه , هیچ هویتی نداره ! میشه رو سنگ قبرش نوشت , ضعیفه , بچه ها , منزل , ننه فلانی , زن بهمانی !! هویتی هیچ , که تنها در ارتباط با مردان اطراف , قابل تعریفه ! هویتی کمتر از بیضه چپ , کمی بیشتر از بیضه راست ! که یک روزی هم کالایی آکبند بوده که با مهر معلوم پیچیده در گونی به تمکین علم الهدی فروش رفته
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۶
۱۰۷
vikingoslo - اسلو ، نروژ

اقای الم الهدا نگفتند که جملات روی سنگ قبر درست بودند یا نه !! در غیر اینصورت اگر کل ایران را هم از بدهند غربی ها بخورند دلم نمیسوزد فقط این مردک خجالت نمیکشد که از سنگ قبر زنش هم به عنوان تبلیغات و قمپز در کردن استفاده کرده . ببین چه کسانی از توتال و قرارد و منفعت ملت ایران حرف و حدیث میبافند !
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶
۵۶
dandior - بریستول، انگلستان
آخه حیوان دزد مفت خور دروغگو که دایما مصاحبه و منفیبافی میکنی چون داماد قاتل تو نتوانسته رییس‌جمهور بشه در تلاش هستی به این دولت برگزیده مردم ضربه بزنی ای متحجر عقب مانده اگر ایران بدست تو و اون رییسی قاتل و قالیباف دزد دروغگو اداره بشه همه مردم از این هم بدبخت تر میشوند به امید روزی که گورتون رو از ایران زیبای ما گم کنید و مردم آزاد شده و نفس راحتی بکشند.
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۹
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
احمق!! این تویی که میخوای خبر سنگ قبر زنت رو پشت قرار داد توتال قایم کنی
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۳۹
۶۰
bidad - اتلانتا، ایالات متحده امریکا
گور پدر المهدی و هفت جدش ولی اگر درست حدس زده باشم سهم ایران 19.9 هست, پس خاک تو سر همشون, از رهبر بگیر تا اصلاح طلب و اصولگرا, چون همشون دست به دست هم دادن تا ایران رو غارت کنن. این احمق هم که اعتراض کرده بخاطر این بوده که بهش کم دادن.
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۲
۵۰
ابن ملجم - مونیخ، آلمان
راستی چرا عکس زنش رو سنگ قبر نیست، این چه اشکالی داشت،سبیل و ریش زن این کرگدن پر وپشت تر از سبیل و ریش خودش است!
‌چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۰
۴۴
Compatriot - تورنتو، کانادا
آخه ....مرگ زن تو از ایران، اقتصاد ایران و زندگی‌ مردم ایران مهمتره!؟. بی‌عقل شیرین مغز! خودتو خیلی‌ دست بالا گرفتی!
جمعه ۱۶ تیر ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.