رودی جولیانی در نشست سازمان مجاهدین خلق: ترامپ به ما کمک می‌کند

تعدادی چهره‌های سیاسی از کشورهای مختلف جهان در نشست مجاهدین در پاریس حضور داشتند رودی جولیانی، شهردار سابق نیویورک و مشاور غیررسمی دونالد ترامپ گفت روی کار آمدن آقای ترامپ در آمریکا به "خلاص کردن" مردم ایران از "سرکوب" کمک می‌کند.
 

آقای جولیانی در سخنرانی در نشست سازمان مجاهدین خلق در پاریس و در میان تشویق حاضران افزود که با قدرت گرفتن دونالد ترامپ سیاست آمریکا تغییر کرده و نگاه متفاوتی به مسایل جهان در واشنگتن حاکم است.

 
او تاکید کرد: "تحت رهبری رئیس جمهور ترامپ، بر این باورم که او کمکمان خواهد کرد مردم ایران را از سرکوبی که مدت‌ها است به آنها تحمیل شده، خلاص کنیم."
 
مقام‌های دولت دونالد ترامپ موضع سختگیرانه‌ای نسبت به حکومت ایران دارند.
 
نیکی هیلی، نماینده آمریکا در سازمان ملل، روز پنجشنبه با متهم کردن ایران به اینکه مکررا تعهدات بین‌المللی خود را زیر پا گذاشته مدعی شد که شورای امنیت هم کوچکترین قدمی برای مواجهه با این وضعیت برنداشته است.
 
پیش از این رکس تیلرسون، وزیر خارجه آمریکا هم گفته بود که دولت آمریکا سیاست تغییر حکومت ایران را دنبال می‌کند.
 
آیت الله خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی ایران، چندی پیش درباره مواضع مقام‌های دونالد ترامپ گفت: " می‌گویند می‌خواهیم نظام جمهوری اسلامی را تغییر بدهیم؛ خب کِی بوده که شما نخواستید این کار را بکنید؟"
 
رهبر جمهوری اسلامی ایران افرود: "همیشه خواسته اید، همیشه [هم] سرتان به سنگ خورده."
'مماشات'
 
مریم رجوی، رهبر سازمان مجاهدین خلق در جلسه امروز پاریس گفت آمریکا و اروپایی‌ها "ده‌ها بار" برای مهار ایران و تغییر رفتار آن به ایران امتیاز داده اند اما "سیاست مماشات" آنها در قبال حکومت ایران شکست خورده است.
 
رودی جولیانی پس از خانم رجوی درباره موضع دونالد ترامپ گفت: "برخلاف دولت‌های گذشته او واقعیت را انکار نمی‌کند و متوجه می‌شود که دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای چه قدر برای جهان خطرناک است."
 
او افزود که تنها راه ثبات در خاورمیانه و جهان از موضوع کنفرانس مجاهدین خلق - اشاره به عبارت "ایران آزاد"- می‌گذرد.
 
آقای جولیانی با ستایش از سازمان مجاهدین خلق گفت تلاش می‌شود که با تبلیغات چهره این سازمان "تخریب" شود، اما آنها به "آزادی مذهب، آزادی زنان، انتخابات آزاد، حقوق بشر و حکومت قانون" باور دارند.
 
دو ماه پیش هم جان مک‌کین، سناتور در جلسه‌ مجاهدین خلق در تیرانا، پایتخت آلبانی شرکت و به شدت از این سازمان ستایش کرد.
 
آمریکا و اتحادیه اروپا، مثل ایران، در گذشته سازمان مجاهدین خلق را گروهی "تروریستی" می‌‌دانستند، اما در سال‌های اخیر آن را از فهرست گروه‌های تروریستی حذف کردند.
 
سال گذشته ترکی فیصل، فرزند پادشاه پیشین سعودی و رئیس سابق اداره اطلاعات این کشور، در نشست مجاهدین در پاریس شرکت کرد که این کار اعتراض جمهوری اسلامی ایران را به دنبال داشت.
 
آقای فیصل در جلسه امسال نیز حضور داشت .
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۵
ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک
شخصا این حکومت کثیف اخوندی رو به خاینین وطن مجاهدین ترجیح میدهم، قطعا کسی در ایران خواهان مجاهدین نیست،
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۵
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
این مصاحبه سانسور شده است در voa فارسی این جودی أبوت گفته است هدف جلوگیری از نفوذ و قدرت ایران در خاورمیانه است و جالب اینجاست که در این همایش تمام دشمنان ایران و حامیان تروریست مانند عربستان و امریکا جمع شده اند فقط جای نتانیاهو و ترامپ خالی است .
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::مرغ آمین - تهران، ایران::]. دوست عزیز دشمن ما عرب‌ها هستند نه اسراییل ،این حکومت اخوندیه که به اسراییل گیر داده،نه اونا به ما ،قبل از انقلاب چرا این مسایل بین ایران و اسراییل نبود ؟ و آمریکا مثل عرب‌ها تشنه خون مردم ایران نیست اینجوری که ماها فکر می‌کنیم،البته آمریکا ابرقدرته و دنبال منافع و‌قدرته خودشه و میشه گفت اگر هم دشمنی باشه اون کشورها که از نظر آمریکا دشمنند روسیه م تا حدی چین هستند
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۵
۵۵
ramin-cph - کپنهاگ، دانمارک
زیاد پیش میومد احساس ترحم به کشته های عراقی حتی با این که متجاوز بودن، اما یادم نمیره کشته های تلنبار شده مجاهدین زیر پل ها خوراک سگ ها شده بود و فقط تف بود که نثارشون میشد، کسی هم دلسوزی نمیکرد. بماند که حتی چه با کشته ها شد.. حقشون بود. دوست من سوم دبیرستان بود به خاطر امتیاز تو کنکور اومد منطقه.. شهید شد بدست همین ...ا . حـ... ها سرباز و بسیجی سرشون نمیشد.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
۳۸
مرد حساب از مونیخ - مونیخ، آلمان
ما هر چه از دست این اخوندا میکشیم ممنون این مجاهدین نا خلق هستیم این جمهوری داعشی اسلامی با کمک این خائنا سر کار امدند حالا بعد از این همه بدبختی باز روز از نو .ما ایرانی ها خسته ایم از اسلام ،حجاب، جنگ ،مجاهد،سپاه ،وووو.ما می خواهیم در ارامش مثل بقیه دنیا زندگی کنیم.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
[::Iranemaa - قم، ایران::]. دوست عزیز من هیچ دشمنی با مردم اسرائیل و امریکا ندارم اتفاقا اسرائیل و امریکا متحدهای طبیعی ایران هستند در قضیه 57 هم کارتر گول فرانسوی ها و المانی ها رو خورد . چون اروپایی ها بغیر ایتالیایی ها یا رومی ها خودشون نماینده تمدن یونانیان می دانند و بخاطر همین از ما ایرانیان یا به قول خودشون پرشین ها متنفر هستند . و دوست دارند ما رو خار و ذلیل ببینند . اما بخشی از مردم یهودی جهان مانند برنارد لوئیس و نتانیاهو که جز یهودیان راست افراطی هستند معتقد هستند مانند جشن پوریم باید ایرانیان را قتل عام کنند . برنارد لوئیس که می خواهد ایران تکه تکه کند .و همچنین بخشی از امریکایی ها بخاطر اشغال سفارت امریکا همین احساس به ما دارند ما باید خیلی مواظب باشیم . متاسفانه ایران در برهه خیلی خطرناکی است انها می خواهند بخاطر اخوند ایران را تکه تکه کنند ما نیاز به سیاستمداران دلسوز و زیرک مانند سردار اسعد و قوام داریم نه سیاستمدار دلسوز , عوامگرا و پوپولیسم مانند مصدق ! که ما را از شر و گزند اخوند و فتنه دشمنان غربی نجات دهد .
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
در انتها ان فیصل الترکی در این نشست تروریستی از کلمه منحوس خلیج ع....ر.....ب.....ی استفاده کرد. به گزارش کسری نجی در بی بی سی فارسی توجه کنید . خیانت این قوم یکی دو تا نیست ننگ بر ایرانی که از ترس اخوند با دشمن ایران همراه می شود .
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +456واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +421شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +304عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +271رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +218‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +197یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +163نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید