گردهمایی سالانه مجاهدین خلق ایران در پاریس برگزار شد

گردهمایی بزرگ سالانه سازمان مجاهدین خلق ایران در پاریس پایتخت فرانسه برگزار شد - ۱۰ تیر ۱۳۹۶  سازمان مجاهدین خلق ایران، گروه عمده مخالف حکومت اسلامی ایران، روز شنبه در پاریس پایتخت فرانسه یک گردهمایی بزرگ سالانه دیگر برگزار شد.
 

مریم رجوی از رهبران سازمان در این مراسم سخنرانی کرد که متن آن در صفحه ویژه این رویداد در وبسایت رسمی سازمان مجاهدین خلق ایران منتشر شد. خانم رجوی در این مراسم گفت: «این گردهمایی تحت تأثیر سه رویداد بزرگ است: انتقال اعضای مجاهدین به خارج از عراق، شکست سیاست مماشات آمریکا و اروپا با رژیم، و شکست خامنه‌ای در انتخابات فرمایشی.»

 
خانم رجوی در ادامه با بیان این که «آفتاب تغییر بر ایران تابیده است،» گفت که نظام جمهوری اسلامی در ایران بیش از همیشه آشفته و ناتوان بوده و جامعه ایران نیز لبریز نارضایتی است.
 
به گفته او، رژیم حاکم بر ایران قابل اصلاح نیست و رهبران اروپایی و آمریکایی در سه دهه گذشته روش‌های مختلفی را برای تغییر رفتار آن آزموده‌اند، که نتیجه‌ای در بر نداشته است.
 
این رهبر گروه عمده مخالف نظام جمهوری اسلامی خواستار تغییر رژیم در ایران شد و گفت این برای رسیدن مردم و کشور به آزادی و بازگرداندن آرامش و ثبات به منطقه ضروری است.
 
به گزارش وبسایت سازمان مجاهدین خلق، شاهزاده ترکی الفیصل رئیس مرکز مطالعات اسلامی ملک فیصل و جوزف لیبرمن سیاستمدار آمریکایی، از چهره‌های شناخته شده حاضر در این مراسم بودند.
 
به گزارش شبکه العربیه، ترکی الفیصل با بیان این که آیت الله خمینی قصد داشت انقلاب و کودتا را به سراسر منطقه صادر کند، گفت مقام‌های جمهوری اسلامی باید در دیوان بین المللی کیفری پاسخگو باشند.
 
وبسایت سازمان مجاهدین نیز از قول جوزف لیبرمن نوشت، ابعاد و تعهد گردهمایی امروز پاریس «پیام قدرتمندی را هم به دشمنان ما در تهران و هم به مردم ایران که خواهان تغییر هستند می‌فرستد.»
 
سازمان مجاهدین خلق ایران روز گذشته نیز در پاریس میزگردی درباره نقش منطقه‌ای جمهوری اسلامی ایران برگزار کرد که برخی چهره‌های شناخته شده عربی و کشورهای غربی در آن حضور داشتند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

آدم وقتی اینها رو می بینه حالش به هم می خوره٬ این سازمان ابتدا چپ و بعد مذهبی و حال سر درگم است پیش از انقلاب ٫انجمن ایران وآمریکا، دفاتر پپسی کولا، جنرال موتور، شرکت نفت دریایی و هتل اینترنشنال، را با بمب هایی منفجر کردند و توریست ها خارجی را به گلوله می بستند٬ بانک های ایران رو با اسلحه خالی می کردند و حالا هم شدند بازیچه. جالب تر شعار نه شاه و نه شیخ شون هست! رهبر شون رفته کشور پادشاهی اردن و از شیخ های سعودی هم پول می گیرند٬ جالبه. :o
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۶
۶۷
آرتین آبی - کلن ، آلمان

من سیاسی نیستم. ولی از این حزب نفرت دارم.
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۱
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

اعضای گروه مجاهدین خلق با ایت الله خامنه ای و یارانش در فردای روز تغییر ایران بخاطر ترورهای دهه شصت و شرکت در ترور دانشمندان هسته ای ایران و خیانت به ایران در جنگ ٨ ساله با عراق محاکمه خواهند شد . پس بیخود تروریست های مریم لچک و مسعود وافوری برای حکومت کردن در ایران فردای بدون اخوند دلشون صابون نزنند . قرار نیست ملت ایران از چاه اخوند بیافتد در چاه رجوی و فاحشه اش !معلوم نیست این نوکران بدون اراده از پشت پرده چه قول ها و امتیازاتی به اربابان امریکایی و عرب خود دادند که اینچنین از اینها حمایت مَی کنند . مردم ایران بیدار باشند این تروریست ها برای حکومت کردن مَی خواستند خوزستان را به صدام بدهند . مطمئنا اینبار هم قول شهرهای جنوبی ایران و جزایر ایران را به ارباب عرب جدید خود یعنی ملک سلمان دادند . هیچ چیزی از حـ... های رجوی بعید نیست . همین کار سیسی با مصر کرد و برای حکومت کردن دو جزیره خودش به عربستان داد . مطمئنا پشت پرده قرار جزایر سه گناه به عربستان بدهند تا قدر ژئوپوتیک ایران در منطقه را کاهش بدهند . بلای خاوران برای این تروریست های مجاهدین خلق کم است اینها فرقی با داعش ندارند
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۲
۵۵
whatever - کپنهاگ ، دانمارک

سازمان مجاهدین خلق ایران، "گروه عمده" مخالف حکومت اسلامی ایران نیست, بلکه گروهی کوچک و نزد مردم ایران منفور است که بدون دلارهای نفتی عربستان باید با میکروسکوپ پیدایشان کرد.
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۶
۶۴
شاه و شیخ - قم، ایران

کل جمعیت شان در سراسر دنیا همین است که پول بلیت رفت و برگشت خورد و خوراک و محل خواب از پیش تعیین شده و صد البت تعدادی هم مهاجر دربدر گشنه از کشورهای مختلف برای سیاهی لشکر..!!!
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
۶۰
ایرانی باش - شیراز، ایران

هرکس اینهارا میتونه ببینه بشون بگه ما از آخوند متنفر و از شما متنفرتریم.همونجا جاتون خوبه بشیند و از همونها که از تون پشتیبانی میکنند یه باجی هم بگیرد تا اموراتتون بگذره
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۷
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

آیا فراموش کردید که خمینی دجال نیز مانند مریم رجوی فاحشه مسعود گور به گور شده سوغات نوفل شاتو و فرانسه برای ایران بوده است .ایا فراموش کردید اولین بار تروریست های رجوی به خمینی امام گفتند . وقتی خمینی ادم حسابشون نکرد ترور شروع کردند . ایا فراموش کردید چه کسانی مشتاق اعدام نظامیان ، ارتشیان ، وزرا و اعضای دولت سابق شاه بودند ؟از چیزی که از فرانسه قرار است به ایران بیاید باید ترسید . فقط کافی متن سخنان سیاستمدران خارجی در این همایش را ببینید که خون هر ایرانی وطن پرست به جوش مَی اید . رودی جولیان در ایران همایش گفته است باید جلوی امپراطوری شدن ایران در خاورمیانه را بگیرد . ببینید اینها مشکلی با دولت ایران ندارند بلکه مشکل انها با کشور ما است با قدرتمند تر شدن کشور ما است ! خمینی رو هم اینها از ماه اوردند چون شاه مَی خواست ایران را قدرتمند کند . ایران باید ضعیف و توسری خور باشد باید امثال مریم قجری فاحشه بله قربان گو بر ان حکومت کنند تا مانند اجداد وحشی اش که مفت خاک ایران را به روس و انگلیس داد امروز بدهد . ننگ به ایرانی که عضو این گروه باشد .مریم رجوی لچک به سربعداز اخوند ایراد مَیگیرد
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۰
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
شماها هم اگر مکتبتون اسلامی بهتره ایران را فراموش کنید چون تاریخ ثابت کرده این مملکت مثل مصر و جاهای دیگر عربی‌ نمیشه
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۱
۴۰
خان بختیاری - ریو، برزیل

فکر کنم تنها نقطه اشتراک امثال من با ساندیس خورهایی مثل باور و لولیتا و ....نفرت از این بی‌ هویت‌های بی‌ همه چیزه
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۳۹
۴۵
Herzl - امستردام، هلند

براى این کارنوال سالنه مجاهدین هرچى افغانى و عراقى وصومالیایى و آلبانى و لهستانى جمع مى کنند هر کدوم یه عکس از بیوه مسعود و مسعود سقط شده مى دهندبا اتوبوسها همه راهى پاریس براى سه روز غذا هتل مجانى حال کنند فقط عر بزنند مى بریمت به طهران مریم مهرتابان رئیس جمهمور ما مریم مهرتابان بعد تو رسانها پوز بدن هزاران نفر بااین سازمان ورشکسته اعلام همبستگى کردند. درسته حرف شما آفتاب تغییر بر ایران تابیده است ولى اینقدر به شکمت صابون نمال هیچ جاى در ایران ندارى خودتو خسته نکن فکر نکن که اگر رژیم تغییر کرد دو دستى ایران را تحویل شمامى دهند با شما هستم مسعود اللهى ها این سایت فهمیدید یا نه جایى تو ایران نداریییییییید.حالا شصتهاى شکسته به طرف پائین اشکالى نداره همین که دل شمارو سوزوندم کافیه.
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۶
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان

دیدن قیافه هاشون کفاره داره،یه مشت پیر پاتال عقده ای و خائن.این حیوانات هیچ جایی تو آینده ایران ندارن. :(
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۰
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

هی منافقین خائن به ایران زمین که با صدام تکریتی بیعت و خون پاک فرزندان ما را به زمین ریختید! یعنی تو شماها یه مرد پیدا نمیشه و بیاد از این حزب متعفن دفاع کنه؟ همتون پشت کامپیوترا خودتون رو مخفی کردید؛ بی جربزه‌های ترسو. خود من در عملیات فروغ جاویدانتون تیربار چی کالیبر ۵۰ بودم و یه ریو با سرنشیناشو بستم به رگبار ۵۰۰ تایی فشنگ. همرزمام داد میزدن همون ۵۰ تا فشنگ اولی کار رو یه سره کرده؛ ولی من ادامه میدادم. بعد سرگروه بسیج بهم گفت: کاری کردی که دیگه شناسایی‌شون هم نمیشه کرد!
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
۵۵
II PARSA II - هانوفر، آلمان

هموطنان توجه کردید٬ حتی یک فرد هم در قسمت نظرات از مجاهدین دفاع نکرد و همه منفی نظر دادند٬ اما تمامی این نظرات منفی گرفته اند. این دو چیز را نشان می دهد ۱- طرفدار مجهوال الهویه از درد مدام نظرات با شست پایین مخدوش می کند ۲- سالهاست که برو بچه های ایرانین یوکی با این مشکل مواجه اند اما برایشان اهمیت ندارد :(
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۳
۴۰
خان بختیاری - ریو، برزیل
اینجا تنها جایی که هر کی‌ بیشتر منفی‌ گرفته مووفقتر بود چون بهتر تونسته اونجای این بی‌ همه چیزا رو بسوزونه
شنبه ۱۰ تیر ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۵
۱۰۷
Nakamichi - لندن، انگلستان
این اوزگل‌ها اینجا هم خیلی‌ فعال هستن نگاه کنید ببینید چقدر تابلو به همه کامنتها منفی‌ زدن.اصلا تابلو ها! لوزر‌های بازنده. :(
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲
۴۰
استالین - ولادی وستوک، روسیه
گروه بدبختی هستند اینها. اما اینکه در کنار بیگانگان مانند صدام قرار گرفتند و امروز هم در کنار کسانی دیگر، از روی ناچاری است. یک گروه نظامی برای مبارزه با دشمن خودش از هر کسی که لازم باشد کمک خواهد گرفت. حالا یکعده اینجا اینها را به وطن فروشی متهم میکنند.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۰:۲۶
۶۸
amir-amir - تورنتو، کانادا

این چهار تا و نصفى هوادار که در این سایت عضو هستند چقدر تقلا کرده اند که نظرات را کم رنگ کنند ولى غافل از آن هستند که این گروه نزد ایرانیان شناخته شده هستند و اگر مردم بخواهند رژیم عوض شود به طور مطمئن به این افراد روى خوش نشان نخواهند داد.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۲
۵۶
حکایتی - تهران ، ایران

یک مشت خائن ،وطن فروش ،بی‌ همه چیز ،و بی‌ اصل و نسب ،که با همکاری یک مشت بی‌ همه چیزتر از خودشون ایران رو دست آخوندهای ضد ایرانی‌ دادن و اون هندی زاده گور به گوری هم گذاشت تو کاسشون و دست از پا درازتر یکی‌ پس از یکی‌ دیگری فراری شدن ،تو روح .... هر چی‌ حزب و آخوندو هر کی‌ باعث بدبختی و ویرانی ایران و مردمش شد .
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۸
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::استالین - ولادی وستوک، روسیه::]. این استدلال شما خیلی پوچ و بی‌معنا هست. سگم اینقدر به من وفا داره که اگه از گشنگی به مرگ هم بیافته، هیچ موقع از دست غریبه غذا نمیگیره. البته یه پشم سگ من ارزشش از کل این منافقین خائن و استخون های تو قبر مسعود سیبیل و موهای رنگ زده اون زنیکه چند شوهره، مری لچک، بیشتره.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۰
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
منافقا پس این رو هم براتون تعریف کنم. سال ۱۳۵۹ یکی از خونه‌های تیمیتون در امیرآباد تهران شناسایی شد. چون مقاومت سختی میکردید و بخاطر ازدحام زیاد جمعیت نمیشد از آر‌پی‌جی استفاده کرد. بهمین خاطر احتیاج به تک‌تیرانداز شد و من رو از پایگاه بسیج آوردند برا ....... از اصابت سلاح دورزن تروولو رو آوردن بیرون. هیچ موقع یادم نمیره. فاصله تا هدف ۶۵۰ متر بود.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶
۵۵
whatever - کپنهاگ ، دانمارک
اینها با پولهای عربستان یه نفرو استخدام کردن که فقط از صبح تا شب لاگین-لگات بکنه و هی منفی بده, اینها حتی عرضه ندران یه کامنت بذارن.
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۹
۸۲
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک
[::II PARSA II - هانوفر، آلمان::]. هر دفعه که خبری از این گروهک میاد، میگم به منافقا که جرأت گذاشتن یه کامنت رو داشته باشید، ولی همشون بی مایه. مگه اینکه غیرمستقیم بگن مثل یه نفر که میگه با دشمن باید همکاری کرد. واقعا که وطن فروش هستند. ولی گفتم بهشون، عملیات #فروغ جاویدان# اون ریو رو کردم براشون #غروب ابدی #
یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۳
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +456واکنش ایرانیان به پیام نتانیاهو: نظم نوین با توسعه پیمان کوروش و ابراهیم
  • +421شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +304عکس روز: پست جدید علی کریمی با عنوان «از موشکهاى جدید رونمایى شد»
  • +271رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +231سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +218‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +197یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +194کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +176پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +163نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید