اظهارات صریح فرزند احمد خمینی در باره فسادهای، دیوارکشی در دانشگاه‌ها، سیاه‌نمایی و...

سیدعلی خمینی در گفت وگو با روزنامه آرمان به موضوعات مختلفی پرداخته است.
 

بخشهایی از اظهارات او را می خوانید:

 
*ما الان مدعی نیستیم که یک حکومت اسلامی استاندارد و تمام عیار چه از حیث سیاسی و چه از حیث قضائی و چه از حیث اقتصادی هستیم. نه، فاصله داریم و مردم ما از خیلی از اتفاقات ناراضی و ناراحت‌اند اما این هم کم لطفی و بی انصافی است که جوری بیان و صحبت کنیم که گویی همه چیز سیاه است و گویى عقبگرد داشته‌ایم و پیش نرفتیم.
 
*البته شرایط ما با مطلوب خیلی فاصله دارد ولی دنیا هم با مطلوب خیلی فاصله دارد. ما هم از حیث اقتصادی و هم از حیث سیاسی و هم از حیث اجتماعی فریاد برمی آوریم که طلاق زیاد است. 19 درصد از ازدواج‌های ما به طلاق می‌انجامد. خیلی خب، خیلی بد است که در جمهوری اسلامی که ما ادعای معنویت و خانواده داریم، 19 درصد ازدواج‌ها به طلاق می‌انجامد اما آیا آن کسی که می‌گوید 19 درصد ازدواج‌ها در ایران به طلاق منتهی می‌شود در فرانسه که ام‌القرای مطلوب غرب محسوب می‌شود، ببیند میزان طلاق چند درصد است؟ آیا 60 درصد آمار طلاق در اروپا را دیده است؟ البته این 19 درصد ما هم خیلی بد و فاجعه است و باید جلوی آن گرفته و برایش فکری شود که حتما در این میان مشکلات اقتصادی و فرهنگی هم دخیل است. تغییرات مختلف اجتماعی حتما هست اما آیا ما باید همین طور بگوییم که وضعیت ما خیلی بد است و 19 درصد طلاق داریم اما 60 درصد اروپا را نبینیم و بعد فکر کنیم که ما در جهنم هفتم و آنها در بهشت هفتم هستند! این از کجا نشات می‌گیرد؟ اینکه همه داریم گوی سبقت را در سیاه‌نمایی و خراب کردن اقدامات جمهوری اسلامی از هم می‌رباییم. جمهوری اسلامی به کلیتش چه در دوره زعامت امام و چه در دوره زعامت مقام معظم رهبری به پیش رفته اما این به این معنا نیست که ما مشکل نداریم. مردم ما امروز مشکل، مصیبت، فقر، بدهی و مشکلات خانوادگی دارند. کارگران ما امروز مشکل دارند و اینها هست ولی امید را از مردم نگیریم. بگوییم که ما داریم رو به جلو حرکت و پیشرفت می‌کنیم و انشاءا... اینها هم حل می‌شود.
 
*من خودم از قبل از سه هزار میلیارد هرجا که سخنرانی داشتم یکی از تاکیداتم بر همین مساله فساد بود. اما الان دیگر جواب مردم، پوزخند است. بالاخره شما یک حکومت هستید. 5 سال یک فاجعه را به عنوان ساختارهای فسادزا شناسایی کرده اید. بالاخره یک‌بار، دوبار فریاد می‌زنید و مردم می‌گویند احسنت و پشتتان هستند. ولی وقتی 10 سال قرار است همینطور از فساد بگویید و هیچ کاری نمی‌کنید این دیگر نشان از ناتوانی شماست. ...ما شعارزده شده ایم و متاسفانه موضوعات را که مطرح می‌کنیم، شروع به بزرگنمایی و شعاردادن می‌کنیم و دیگر از شعار خسته می‌شویم و مردم هم خسته می‌شوند و دیگر کنارش می‌گذاریم و فاسدان هم کار خودشان را انجام می‌دهند. لذا در کل باید از شعار کم کرده و به عمل بیفزاییم.
*روحانیت یک عمر در منابر براى مردم خوانده است که امیرالمومنین فرمان داد که قلم‌ها را نازک کنید. (چون قلم را در دوات می‌زدند و می‌نوشتند)، گفت که قلم‌ها را نازک کنید، فاصله خط‌ها را کم کنید. این حکومتی است که ما خبرش را دادیم و بعد ما در زندگی امام می‌دیدیم. امام نوشته‌های خود را کنار روزنامه می‌نوشتند و به دفترشان می‌دادند. بالاخره اینها مشکلاتی است که با آن روبه رو هستیم و مردم دیگر از اینکه بخواهم بگویم فساد اینطور و آنطور است، خسته شده اند. دیگر اگر مردم عمل نبینند حق دارند که عصبانی و معترض شوند و به بی کفایتی مسئولان شان حکم کنند.
 
*ما تناقضاتی داریم. از اول باید تکلیفمان را روشن کنیم. اگر قرار است به زن پُست ندهیم و کار نکند و شغل نداشته باشد و در خانه باشد از اول نگذاریم که از 18 سالگی به دانشگاه برود و رشته مهندسی و فنی درس بخواند که در ازدواجش هم 4، 5 سال تاخیر بیفتد و آخر سر هم هرجا برود بگویند که به زن کار نمی‌دهیم و برو خانه بچه داری ات را بکن! آن‌وقت از هر دوتایش می‌مانیم. اگر قرار است به زنان کار ندهیم خب از اول نگذاریم به دانشگاه برود. ولی اگر قرار است کار بدهیم و بگوییم خوب است به دانشگاه برود. باید بعد از اتمام تحصیلات دانشگاهی فکری به حالش بکنیم. اما از همه جهات با مشکل روبه رو هستیم. این هم شایسته نیست که زنان و دخترانمان را در یک فضای فاسد بفرستیم.
 
*بالاخره اسلام، حدودی را میان زن و مرد قرار داده. ما معتقد هستیم که زنان در انقلاب بودند، هستند و خواهند بود. در تمام کشور باید از آنها استفاده شود اما نه با نگاه لاابالی غربی...
 
ببینید! در زمان امام والده ما به دانشگاه رفتند و درس خواندند. امام یک مرجع تقلید بود. یک انسانی که کسی در تدین او هیچ شبهه‌ای ندارد. کسی در غیرتش هیچ شبهه‌ای ندارد. امام خیلی غیرت دینی داشت. دختر امام خانم مصطفوی، جمعیت زنان جمهوری اسلامی را به عنوان حزب تاسیس می‌کنند. کاملا فعالیت می‌کند، گروه تشکیل می‌دهد، آدم جمع می‌کند، سخنرانی می‌گذارند و جلسه برگزار می‌کنند. والده من به دانشگاه می‌روند و درس می‌خوانند و بقیه دختران خانواده امام هم می‌رفتند و درس می‌خواندند اما با همه این حرف‌ها امام می‌گفتند پسری که بالغ شده در جلسه‌ای که دختران پیش من نشسته‌اند، وارد نشود. یعنی مرز هم بود. بچه‌ها که بالغ می‌شدند می‌گفت دختران که می‌آیند شما دیگر نیایید چون اینها می‌خواهند راحت باشند. اما از آن طرف همین دختران همه آزاد بودند که به دانشگاه بروند و فعالیت کنند و در خیابان‌ها بروند. قبل از انقلاب، تظاهرات می‌کردند.
*اصل قصه دیوارکشی به والده ما برمی گردد که به امام گفتند در کلاس ما حدفاصلی گذاشته‌اند و دیواری کشیده‌اند. امام می‌گویند که بیخود این کار را کردند. والده ما می‌گوید که صورت بدی دارد که اینطوری خط کشی کنند. امام پدر ما را می‌خواهد. به پدرم می‌گوید که بررسی کنید و جلویش را بگیرید. بعد از آن آیت‌ا... خامنه‌اى در نماز جمعه به این مطلب اشاره می‌کنند که ما مخالف دیوار کشیدن هستیم. ما نمی‌خواهیم در دانشگاه‌ها دیوار بکشیم. مساله این است که وقتی امام را مدنظر قرار دهیم، امام در غایت عمل به وظایف شرعی بود. یعنی امام سر مساله شرعی با کسی کوتاه نمی‌آمد. این در خانواده بود، در بیرون از خانه بود، در نوشته‌هایشان هم هست... .»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد

مردم ما !!! مردم شما تفاله‌ها, هندو و سیک هستند و سیاستِ استعمار، نه ملت کهن و آریأیی ایران بوگندو‌های شکم چران و چشم چران. امیدوارم خداوند همانگونه که نسل دایناسورها را از روی زمین برداشت نسل و ریشه شما‌ها را از کشورِ آریأیی ما کنده , خشک کند. آمین.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۹
۴۷
Southern Star - سیدنی، استرالیا

این بزرگوار اینقدر "ما ....ما" فرمودند که ناخوداگاه یاد گاو افتادم! صد رحمت به گاو...
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۴
۶۳
mina minavand - هانور، آلمان

این همه وراجی کرد و آخرش منظورش این بود که جمهوری اسلامی خوبه و در فرانسه طلاق بیشتره. ملایم خوب ملایم مرده ست.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۱
۵۷
دوستدار - استهکلم، سوئد

ای لعنت بر امامت که تمام مشکلات 40 سال گذشته مردم ایران بیشتر از حماقتهای بود که از خمینی بجا ماند. امامت در ده سال رهبریش کار دینی نمیکرد بلکه جنایت میکرد !
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

برو مردک رد کارت. پدر بزرگ هندیزاده ات را آدم حساب نمیکردیم، حالا تو آمدى که برایمان موعظه کنى.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۶
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

در صلابت پدر بزرگ تو، خمینی کبیر همین تعریف بس که متعفن گور به گور شده خائنی چون محمدرضا را به خاک مذلت کشاند . آتش به گورش بباره که خاک مملکت رو تقدیم بیگانه کرد ..قزاقزاده بی خانواده
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
۲۶
جمهوری سکوت - فرانکفورت، آلمان

وقتی انسانها احساس ارامش میکنند که اخرین مبلغ دینی با اخرین چوبه دار در اخرین مسجد یا کلیسا یا کنیسه یا مغان دار زده شود.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا

[::باور عمیق - قم، ایران::]. واقعا که, شما فرمودید که روح الله هندیزاده اعلیحضرت را از حکومت ساقط کرد, اما نگفتید چرا حالا شب و روز خواب ندارید و وحشت از سرنگونی قریب الوقوع آخوند شما را به فکر انداخته که چادر به سر کرده و از کشور متواری بشوید.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱
۴۴
Dara20 - تهران، ایران
خفه شو انگل زاده
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۲
۴۴
ارش یک دوست - تبریز، ایران
سید عزیز.....اولا من خودم زخم خورده و دلشکسته این رژیم هستم که از اول انقلاب برای ما به وجود اوردین و دل خوشی از این جماعت اخوند و این دولت کثیف کنونی، ندارم...دوما اقا سید من به نظرات و کامندهای دیگران هم کاری ندارم هر کی از دید خودش و اطلاعات خودش( حالا یا درست یا غلط) یا تعصبی یا .....میزاره..ولی من میگم حرف شما منطقی هستش هرچیزی اندازه و به مقدار خودش خوبه...هر چیزی با عقل و منطق خوبه....اون زمان اگه پدربزرگ شما این کار رو کرد ..متین...ولی چرا شما خودت اقاسید با این که شما و برادر شما دارین میبینین این جهل و نادانی و تعصب کورکورانه این اخوندها و بعضی از این دولتمندان کور و نادان و، پس چرا این حرفا رو روش پافشاری نمیکنین یا به گوش مسئولینی که واقعا دلسوز باشه نمیرسونی یا چرا نمیای برین به این رهبرتون بگین که دورورش چی میگذره.....حرفاتون منطقی و گفتن در جا و مکان مناسب خیلی شرطه.....اق سید ما ازخیلی از این اخوندهای فعلی که واقعا جهل و نادانی و تعصب کورکورانه ازشون میریزه زیاد داریم تو این جامعه......مشکل بزرگ ما الان همینا هستن....ابروی حضرت محمد و اسلام و بردن....
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۲
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. صد البته سرنگونی قزاقزاده به دست خمینی کبیر را خدمتتان یادآور شدم اما حقیقتا پس از تار و مار شدن رفقایتان ظرف دیروز و امروز بسیار سرحال و شادابم . توپ توپ . بترکه چشم مخالفای نظام که فوق العاده قدرتمندیم
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۴
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. خداوکیلی یه نگاه به چهره نواده خمینی کبیر بنداز و یک نگاه هم به چهره فرزند اون قزاقزاده . کراهت رو تو چهره دومی میبینی . من نمیدونم پشت و نسب اون جونورا کجایی بود اصلا با او قیافهاشون . خشگلشون اشرف بود که شبیه اون جونوره تو مورتال کامبت میمونه
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۴۳
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
باور عمیق - قم، ایران- شما به این بچه خوشگل میگی‌ قیافه ! و حالا پزِ این نوه خمینی جادوگر سیک و قاتلِ قرن و متحجر مانندِ حامینشان را به ایرانیان و در مقایسه با شاهزاده پارسی میدهی‌ که نسل اندر نسل او افتخارِ ایران زمین هستند و خودش در بیست سالگی سوگندِ پادشاهی برای فرمانراوأیی بر کشور باستانی ایران را خورده است و دخترِ زیبایِ او ماندانایِ ایرانی به نامِ پرنسس نور ، ادامه سلطنت پر افتخار این خاندانِ ایرانی و میهن پرست است ! نعمت و گشایشند. و اما کاندید شما بدرد امثالِ خودشان میخورند که فتوا دهند چند انگشت برایِ تمیزی ماتحت باید موردِ استفاده قرار گیرد و طریق نزدیکی‌ با الاغ و خر و قاطر چگونه است و اعمالِ شهوترانی با دخترِ شیرخوره چگونه ! این مفت خور‌های انگل اگر ذره ایی شرف در وجودشان بود که با قاتلِ پدرشان هم کاسه و یار غار نمی شدند. فقط وقاحت را ببین که از صدقه سرِ استعمار و کشیدن مهره‌هایش به نوبتِ در نخ، کارِ ایرانیان به کانده که با کی‌ و کجا مقایسه می شوند. بیهوده نگفته اند گر گدا معتبر شود از یاد خدا بی‌ خبر شود. آنهم گدأیی از جنسِ آخوند !!
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۲۹
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
زیاد گرد و خاک کنی‌ وسط خودت هم دیوار میکشند
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::باور عمیق - قم، ایران::]. شما با دهان روزه این کلمات زشت را به زبان آوردید یا اینکه .....هستید و عذرتان موجه؟!
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا::]. نه نگران نباش، اجابت مزاج با وصف پهلوی، مبطل روزه نیست
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
[::shirzan e irani - استکهلم، سوئد::]. بسم الله الرحمن الرحیم، با یاد و نام خدا آغاز میکنیم پاسخ به خزعبلات شما را . بچه خوشگل منهای دماغ آفساید و کله کامیون زده اش، قزاقزاده گور بگور شده ای بود که ناموس بی ناموسش دست به دست مردان میچرخید . ایشان (سو) (گند) خورده اند، ما هم میدانیم . البته واقعا در نسب اینها هم شک و تردید بسیاری است . زمزمه ها و گفته های مقرون به صحت بسیاری در مورد عقیم بودن و نحوه بارداری ننه دماغ زاده خصوصا پس از مراجعات مکرر به مراکز ناباروری و تعویض متعدد زوجات مطرح شده و متاسفانه تاکنون به این موضوع به اندازه کافی پرداخته نشده . عمده دلیل عدم شباهت ظاهری دماغ زاده با قزاقزاده هم دقیقا همین موضوعه . بنابراین کاندیدای شما اصولا فاقد هرگونه شرایط مورد ادعاست مزید بر اینکه کلا مایه مضحکه هستش و از کلاغ و شتر و خوک مجموعه خصایصی رو چه فیزیکی و چه ظاهری به ارث برده . ضمن اینکه در ارتباط با به اصطلاح همسر دماغ زاده گفتنی های بسیاری وجود داره که انشالله به تدریج آشکار خواهم کرد ..
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۷:۰۸
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
باور عمیق - قم، ایران - حسبِ ظاهر به خداوند متوسل نشو به همان شیطانی توسل کن که نظامت توسل دارد و تربیت حامیانش را بر پایه آن بنا نهاده است. به خاندانِ سرفرازِ پهلوی چه ربطی‌ دارد که مادر خمینی طبق گفته برادرش و اسنادِ تاریخی یک هندو بد نام بود و یا پدرسیک اش که دزدِ ناموس مردم بود تا ایرانیان او را به جزایش رساندند، و استعمار کینه ایرانیان را هم از قضیه نادر شاهِ افشار و هم پدرِ خمینی در این هندی زاده کاشت . یا حوزه خامنه ایی را به خاطرِ اعمالِ شنیع از آنجا بیرون انداخت که ببین چقدر شور بوده که حوزه ایی که اینکاره است او را بیرون می اندازد. اکنون میفهمم علت جعل روایت‌ها در موردِ علی‌ را از سویِ معاویه ، که تا ۶۰ سال پس از شهادتِ علی‌ منابرِ خود را با لعن علی‌ و خاندانش شروع میکردند ،پادشاه هم شیعه مظلوم علی‌ بود. و همچنین مسمومیت فضا ، که وقتی‌ علی‌ در محراب به شهادت رسید ، مردم از خود پرسیدند، مگر علی‌ نماز هم می‌خواند ! که در بر پأیی نماز علی‌ می‌گوید، خدایِ نادیده را ستایش نمیکنم و در مقامِ فردِ اولِ حکومت ، انبان آذوقه را ناشناس بر دوش کشیده برایِ محرومین می‌برد ...
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
2- آنگاه این آخوندهایِ معاویه و یزید صفت، از خلافتِ او منصبش را غصب کرده ولی‌ امرِ استعمار شرق و غربند و در حالِ چاپیدنِ سرمایه یتیم و کودکِ کار و بیوه زن و کم در آمد ، تا حساب‌هایِ خامنه و پسرش و دیگرِ وابستگان نظام در بانک‌های بیرون از ایران پس انداز شده و آغا زدگان بتوانند با امکاناتِ خارج از تصور، به امکانات و ریخت و پاش مشغول شوند، همچنین سپاه و بسیج و لباس شخصی‌ و سایرِ سازمانها در خدمتِ این نظامِ وقیح و نماینده آن‌ باشند که تنها یک لشکر به حفاظت از امنیتِ تغذیه و خدمت به او مشغولند، نه در خدمتِ مردم, و خود را به کسی‌ نسبت میدهند که سه روزِ متوالی‌ هنگام روزه داشتن خوراکِ خود را به سائلی که رویِ نیاز به آنها آورده می‌بخشد و چنان در خدمت به مردم شیفته است که هنگامِ نماز ، انگشترِ دستِ خود را به مستمند می‌دهد، البته اگر آخوند‌ها برایش حرف در نیاورند که چرا اعمالِ ظاهری نماز را اجرا نکرد! / و اما اگر به متحد بودن پادشاه با امریکا ایراد دارید ، که از ابتدا خمینی و خامنه ایی زیرِ ترکِ اسبِ استعمار شرق و غرب رفته و به آنها سواری داده ، کشور را تقدیمشان کردند. ....
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۰
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
...اما از اتحاد ایران و امریکا ، ایران به پیشرفت در تکنولوژی و داشتن دوستی‌ قوی رسید که به دموکراسی معتقد بود و نه افکارِ استالینی و مائو و هیتلری. اگر بر حفاظت و برتری ایشان بر خلیجِ فارس ایراد داشته , بر اثرِ القایِ استعمار که منافع خود را در آنجا باخته بود ، او را ژندارم خلیجِ فارس لقب میدادید ، اکنون که با غصبِ سرمایه ایران ، دست و پایِ خود را در تمام دنیا کشانده همه جا فتنه و آشوب بر پا کرده دینِ خدا را بدنام و ایران را به فلاکت کشانده اید. اگر از نداشتن آزادی سیاسی مینالیدید که اکنون پس از چهل سال خیانت، جنایت و استبداد ، حتی اعتراض مردم به مطالباتِ بانکی‌ خود را غیرِ قانونی‌ میدانید. بماند که به مستراح رفتنشان هم کار دارید. از نظر فساد اخلاقی‌ و مادی هم که خود بیشتر مید انید که از پشتِ پردِ ‌ها هم علاوه بر رویِ صحنه خبر دارید. حال خودت کلاهت را قاضی کن. و در خاتمه من تو را به همان خدایی می سپارم که زیرِ اسمِ او خود را جا زده اید تا باشد او خود بین ما، شما‌ها و این نظام حکم کند.
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۸
۴۲
باور عمیق - قم، ایران
ارنست پرون، عشق قزاقزاده شما بود . عالم و آدم از نحوه تولد دماغزاده مطلعند. اگر تا به امروز سکوت کردیم و ذیل هر عکس و خبری از قزاقزاده تنها عنوان کردیم که ما به علایق دیگران احترام میگذاریم نمیبایست منجر به سو برداشت و لگدپرانی های متقابل گردد . از امروزبه بعد، در برابر هتاکی های در خور شان خودتان و خاندان کثیف آن بدنامان تاریخ ایران زمین لحظه ای نخواهم آسود تا آنهنگام که چهره کثیفشان را بیش از پیش در برابر دیگران آشکار سازم . از امروز بابی را که از ٤ سال پیش تو و همپالکی های دستمال بدست فرومایه گشودید و تا بحال از سمت ما به رسم رعایت بعضی مسائل بسته مانده بود مفتوح خواهم کرد . حرف از علی و خدا و پیامبر نزن که قواره این حرفها به دهان موجودی متوهم و روانی بس بزرگ است . تا به لجن کشیدن چهره آن قزاقزاده مفلوک لحظه ای آرام نخواهم گرفت . دوران سکوت در برابر توهین ها و افترائات بی شرمانه تمام شد و به سر آمد
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۹
۶۳
Sabokbalam - کالیفورنیا، ایالات متحده امریکا
[::باور عمیق - قم، ایران::]. این بانوی محترم چیز بدی ننوشتند یا افترایی نزدند که جوش آوردید. برید یقه پسندیده را بچسبید که حقایق زندگی برادر و فامیلش را آشکار کرد. در مورد پهلوی هم مختارید, بقدری این ملت از شما جماعت دروغ و افترا ور این چهل سال شنیده اند که اگر کلام راستی هم از شما بشنوند باور نخواهند کرد.
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • +446شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +282رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +271پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +267یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +233سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +222‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +195کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +182پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +179نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +162«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد