تعجب یک مازندرانی از دیدن ماشین‌های لوکس؛ انگار خود نقی معمولیه!

«هی‌ی‌ی‌ی... این داخل بشینی فقط ناهار شام بخوری، اصلا بیرون نیای! ... ابلفضل»
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۶
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان

جالب اینه که مازندران جزو استانهای پولدار کشوره...اما وقتی سرمایه به ناف ابولفضل عرب گره میخوره میشه این خخخخخ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶
۴۰
navid120 - آنتورپن، بلژیک

عاشق آدم هایی هستم که خودشونن ، امیدوارم که ایشون هم به زودی سوار یکی‌ از همین ماشین‌ها بشه.
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
۱۰۷
pars40 - فرایبورگ، سوییس

خیلی دردناکه که یک هموطن اصیل ایرانی در حسرت یک تیکه نان یک جای خواب و حیرت یکمشت آهن و شیشه و پلاستیک باشه . ننگ به حکومت داعشی ایران .
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران
عباس معصومیه !؟
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۵
۴۲
arkadash - نیکوزیا، قبرس
بعنوان کسی که یک عمر با مازندرانیها زندگی کرده میگم لهجه ی طرف اوریجینال نیست و داره دیالوگ میگه و ادا در میاره....غلط نکنم دانشجوییه که مازندرانی نیست و اونجا دانشگاه میره و داره..ادای استاداشو در میاره
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۲۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
حرف خوبی زد. زمین بخر توش یه چیزی بکار هم پول درمیاری هم هوا آلوده نمیشه تازه هوا هم تصفیه میشه و گرفتاری هم نداری به مملکت هم کمک میشه. این ماشینها بعداز 10-15 سال همه سرطان هستند و یدکی ندارند و هزار گرفتاری. مردم ما فقط دنبال پز دادن و حسودی هستند و با این ماشینها پول نفت مملکت به هدر میرود. خداییش هزار میلیارد هم داشته باشم نمیخرم. عشق من دوچرخه - خر و اسب میباشد با خر خیلی حال میکنم چون شیطون و عوضی است و همش باید او را بزنی از رو هم نمیرود. اسب باحال و سریع است ولی لجبازی خر را ندارد و آدم حوصله اش سر میرود . دوستان به دامان طبیعت بروید و صفا کنید. این حیوانات حتی پهن آنها بجای کود استفاده میشود و هیچ آلودگی تولید نمیکنند.
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۱۹
۴۷
بردبار - بندر ماه شهر، ایران
[::آذری باهوش - میانه، ایران::]. یه قسمت اول حرفت درست ولی خدائیش چطور دلت میآد خر و بزنی چونکه از نظر تو حیوان عوضی هست؟!. حیوان به اون جگری!.
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
۴۲
rahjoo - بابل، ایران
آذری باهوش - میانه، ایران.ههه واقعا ازین تمدن دود و دم فقط خشکسالی و مرض درمیاد.یادمه شهرم یه روزگاری تابستوناش صنوبراش از دوسمت جاده شا خه هاش بهم میرسیدن و خیابون میشد یه تونل زیر چتر برگ درختا و همش خنک بود کل شهر .بعدش اومدن خیابونو عریض کردن نارنج کاشتن همش جلو دید مغازه میگیره و هم جاده شده تنور آتیش و مصرف کولر و مغز و اعصاب میزنه بالا.کلا تمدن بعداز رنسانس همه اش هوس بوده تا خدمت به بشر و ایرانو که دیگه نگو
‌سه شنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۲
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::بردبار - بندر ماه شهر، ایران::]. دوست عزیز من حیوان آزار نیستم و به حقوق حیوانات احترام میگذارم. ولی متاسفانه خر را نمیشود بدون زدن از او کار کشید. خیلی عوضی و لجباز است و اگر بخواهی او را نزنی همش باید فقط بخورد و بخوابد و هیچ کاری نمیکند.
‌چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۱
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.