یکی از تروریست‌های تهران از سه سال قبل در حال تبلیغ آزادانه برای داعش بود

 نام "سریاس صادقی" یکی از ۵ عامل ترورهای روز چهارشنبه (۱۷ خرداد-۷ جون) تهران، دو سال و نیم قبل در وب‌سایت "حزب دمکرات کردستان" (از احزاب اپوزیسیون کرد) به عنوان یکی از افرادی که جوانان شهرستان پاوه در استان کرمانشاه را تشویق به پیوستن به "داعش" می‌کند، منتشر شده بود.
 وب‌سایت "حزب دمکرات کردستان" در گزارش آذرماه ۱۳۹۳ خود در خصوص فعال شدن وابستگان و اعضای "داعش" در شهرستان "پاوه" نوشته بود: «در ماه‌های اخیر در مساجد پاوه‌ و روستاهای اطراف، آخوندها تبلیغ بیشتری در مورد توحید و احزاب توحیدی کرده‌اند و بعد از نماز مغرب، به‌ صورت محرمانه‌ و دور از چشم مردم به‌ تبلیغ داعش می‌پردازند... در شهر پاوه‌ افرادی اقدام به‌ اعزام جوانان و تشویق جوانان برای پیوستن به‌ گروه‌ داعش کرده‌اند که‌ اسامی تعدادی از آنها از این قرار است: ۱- احمد صادقی، ۲- سریاس صادقی، ۳-نهادی ویسی، ۴- حافظ ویسی (که‌ اخیرا خودش به‌ داعش پیوسته‌)، ۵- آزاد کارگر، ۶- مهزاد کارگر، ۷- اقبال صحرایی.»

 

این وب‌سایت در ادامه تاکید کرده بود که حکومت ایران با وجود اطلاع از فعالیت تبلیغی این افراد به نفع "داعش"، «کاری به‌ کار آنها ندارد و به صورت علنی از جلسات آنها که‌ در مساجد برگزار می‌شود جلوگیری نمی‌کند».
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۴۲
Realman - کالیفرنیا ، ایالات متحده امریکا
قبلا میگفتن کردها مردن ولی ظاهرا این مال قدیما بوده
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۳
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

اگر ج ا این اقا را بخاطر تبلیغ برای داعش دستگیر می کرد . باز دوباره دایی جان ناپلئون های سایت ج ا را محکوم به سیاه نمایی می کردند و به سازمان های حقوق بشری می گفتند ایران فعالان سنی را دستگیر می کند . این اقایان تا دیروز وجود داعش را در غرب و شرق کشور انکار می کردند و ان را توطئه داعش شیعه برای اهل سنت می دانستند ! چه شد ؟ پس اینها واقعا داعشی بودند و ج ا دروغ نگفت ! این چیز عجیبی نیست تروریست های داعش در غرب هم برای دولت های انها شناخته شده بودند و در انتها این مطلب نشان می دهد ج ا بر عکس سخنان اینها بسیار با ااین تروریست ها در ایران مدارا می کند . همین چند وقت بیش قوه قضاییه چند نفر به جرم مشارکت و همدستی با داعش اعدام کرده بودند . تمام رسانه های خارجی و همین حزب برای ان ها سیاهوشون راه انداخته بودند که ایران زندانیان کرد سنی را اعدام می کند . در انتها ج ا به عضو گیری حزب دموکرات کردستان , کومله و پژاک هم سکوت می کند .این افراد در درگیری های حزبی خودشان همدیگر را لو می دهند .جای تعجب این تروریست ها راست راست می گردند امثال کبودوند دستگیر میشوند .
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۳
۴۲
باور عمیق - قم، ایران

این تنها یکی از دلایل مخالفت با احداث مسجد برای تعداد محدود از شهروندان اهل سنت ساکن در تهران هستش
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۷
۵۳
رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا

سگه زرد برادره شغاله، تجزیه طلب‌های کوموله مثله داعش هستند، زمان جنگ چه قدر اینا سره سرباز‌های بد بخت رو بریدن. شرط میبندم اگر ایران اینهارو دستگیر میکرد قبل از حمله به تهران، این تجزیه طلب‌ها میگفتن ایران سنی هارو داره دستگیر میکنه.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۵
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. کاش تو به اندازه یک گنجشک(فقط یک گنجشک بیشتر پیشکش)عقل تو بالاخانت بود و قبل از حرف زدن اونو به کار میگرفتی!.....من تمام مدت خدمتم به اضافه ۸ ماه اضافه خدمتم را دردر کردستان انهم در سالهای ۶۲ تا ۶۵ گزراندم،هر چند قبلا به ما در مورد اینکه کردستان منطقه دشمن است(کردها را دشمن میدونستند)ولی یکبار با اینکه کردها سربازی (حتی سرباز سپاه) را سربریدند ندیدم و نشنیدم،در زمان جنگ حتی حزب دمکرات و سرسخت ترین مخالف جمهوری اسلامی کومله حاضر نشدند بر خلاف باند رجویی از شرایط جنگی را برای حمله به کشور خودشون سوء استفاده کنند،و اون داستانهای سربریدن تو: باند رجوی و بعضی از گروهکای چپ که خمینی حاضر نشد بخاطر مبارزه علیه شاه یک استخون جلوشون بیندازه با حزب بعث که هم مسلکشون بود علیه کشور خودشون متحد شدن و در نوار مرزی کردستان عراق ،صدام بهشون پایگاه داده بود(چون خیلیها هم زمان زیادی در کردستان بودند کردی خوب حرف میزدند)اینها میامدند تو ایران و هر لس نه تورشون میخورد میکشتند و سر اون را با خودشون میبرسند و به اطلاعات عراق تحویل میدادند و به ازاء ان...
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۰
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان

[::رزم جو - لوس انجلس، ایالات متحده امریکا::]. پول عملیات ماگرفتند!.و تو امثال تو برادرتان در سپاه که اونجا هم با خون هموطنشون کاسبی میکردند این مسلئه را به کردها ربط ماداند که جو عمومی را علیه به قول خودشون ضد انگلاب تحریک کنند.حتی خود پاسدارها (من ندیدم ولی بارها شنیدم)که سر کشته های خودشون را میبریدند و ادعا میکردند که کار کردها بوده،من نمیخوام اسم ببرم،ولی هستند کسانی که که الان در ردهای بالای سپاه هستند و این کارشون بود،اینها همان جنایاتی را که در سوریه علیه زن و بچه مردم میکردند در کردستان هم همین بود.حزب دمکرات و کومله بخاطر بیطرفی در جنگ بارها از طرف عراق در نوار مرزی بمباران(حتی شیمیایی)شدند،نمونش بمباران" دوله تو" ک بوده رژیم هم حتی فیلم براش ساخت البته انطور می میخواست!.من از خودم ای جنوب ایرانم و خصومت شخصی هم با این دو حزب دارم،ولی همشه گفتم و میگم کاش همه مثل نفرات این احزاب ضد انقلاب کردی دشمنی میکردند .تو هم که برو سنگرت و اونجا نگه دار و پشت منقلت برزم و رزم بجو با پول ملت ایران که برادرهای پاسدارت به حساب پارو کردند حال کن!.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱
۹۳
mountainman - استکهلم، سوئد
[::Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا::]. مرد بودن و مرد هم هستن و مرد هم خواهند بود. شما هم یکی از بدترین انسانهای جهانید.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۲
۶۳
shirzan e irani - استکهلم، سوئد
باز بگویید نظامِ حاکم با داعش پسر عمو نیست. رهبر کبیرِ داعش , خمینی، فتوای قتل احمد کسروی را در بیش از شصت سال قبل اعلام کرد، از آن زمان و بسیار پیشتر از آن‌ استعمار شرق و غرب که اتفاقا با هم همدست هستند در پی‌ تأسیس داعش بودند و خمینی مهره اصلی‌ آنان بود که بعد ا استعمار روس خامنه ایی را مناسب‌ترین گزینه‌ جهتِ جانشینی خمینی دید که الحق و الانصاف خوب تشخیص دادند، هیچ کس به اندازه خامنه ایی نمی‌توانست در جلادی و خود فروختگی استعداد داشته و تمامِ وجودش به خیانت و فتنه آغشته باشد.
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
اون بی بته هائی که فریاد می زدن کار خود دولت ایرانه کجان؟خفه شدن؟
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۹
۱۰۷
منوچهری - کرمان، ایران
[::باور عمیق - قم، ایران::]. دقیقا, برای همینه که باید در تمام مساجد در اروپا, آمریکا و الا ماشالله تعطیل بشه. اصولا هیچ مسجدی نباید باز باشه, مسجد فقط بدرد قضای حاجت میخوره!
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۶
۵۵
haftsang - انتورپن، بلژیک
این هیولا لازم نبود با اسلحه وارد مجلس بشه با همین قیافه هم که وارد میشد مردم از ترس سکته میکردن
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۱
۴۸
chi begam ke nagoftanesh - آمستردام، هلند
درکردستن ایران افراد بسیاری جذب داعش شدند، بنا به گفته یکی‌ از دوستان عزیز کرد ایرانیم، هموا بسیار هم از این بابت ناراحت بود، ولی‌ جای تعجب داره، که حکومت ایران چشم‌هایش را بسته بود، به روی بعضی‌ از آنها، نه همه آنها، یه جاییش مشکوک می‌زنه، خودتون تا آخر خطو برید، با یه تیر و دو نشون،امن از دست روزگار
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۳۸
۴۴
آذری باهوش - میانه، ایران
[::Realman - ارواین، ایالات متحده امریکا::]. چرا با یه نفر میخواهی یه قومیت رو زیر سوال ببری؟ آیا اگر یک یا چند نفر کرد کار بدی بکنند همه کردها بد میشوند؟ یا شاید تو حقوق بگیر مریم رجوی هستی میخواهی بین ایرانی تفرقه بیندازی؟
یکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۴
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +471شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +325پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +292یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +288رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +238سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +227‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +202کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +201نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +188پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +168«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد