حمله «تروریستی» داعش در تهران با ۱۲ کشته به پایان رسید

خبرگزاری‌ها در ایران گزارش می‌دهند حملاتی که صبح روز چهارشنبه، ۱۷ خردادماه، حدود ساعت ده در تهران آغاز شد و گروه حکومت اسلامی، داعش، مسئولیت آن را پذیرفت، پس از پنج ساعت و بر جای ماندن ۱۲ کشته حدود ساعت ۱۵ به پایان رسید.
 

در همین حال رسانه‌های ایران خبر دادند که چهار فرد مهاجم به مجلس و دو فرد مهاجم به آرامگاه آیت‌الله خمینی کشته شده‌اند.

 
ساعت ده و نیم صبح ایران گزارش‌هایی از حمله چند نفر به ساختمان مجلس ایران منتشر شد و دقایقی بعد نیز رسانه‌ها از حمله چند نفر به آرامگاه آیت‌الله خمینی در جنوب شهر تهران خبر دادند.
 
در دو سال گذشته مقامات قضایی و امنیتی و اطلاعاتی جمهوری اسلامی بارها از تلاش گروه داعش برای نفوذ و انجام عملیات تروریستی در خاک ایران خبر داده‌اند، اما این نخستین بار است که پایتخت ایران همچون دیگر پایتخت‌ها مثل لندن و پاریس حمله‌ای این‌چنینی را تجربه می‌کند.
 
به گفته حسین ذوالفقاری، معاون امنیتی وزیر کشور ایران، چهار مهاجم با لباس زنانه از در ساختمان مراجعات نمایندگان مجلس وارد شده و به سمت نیروهای حفاظت تیراندازی کرده‌اند.
 
به گفته این مقام، نیروهای حفاظت مجلس مانع ورود آنها به ساختمان مجاور یعنی ساختمان اداری و صحن علنی مجلس شده‌اند.
 
به گفته آقای ذوالفقاری، مهاجمان به سمت دفتر نمایندگان مجلس رفته و از آنجا افراد را مورد هدف قرار داده‌اند که در نتیجه دو نفر کشته و حدود ۳۰ نفر مجروح شده اند.
 
سخنان معاون امنیتی وزیر کشور درباره کشته شدن دو نفر در این حمله در حالی بیان شده است که برخی خبرگزاری‌های ایران از کشته شدن هفت نفر در حمله به مجلس خبر داده بودند.
 
در همین حال پیرحسین کولیوند، سرپرست اورژانس کشور، نیز گفت که در حمله به مجلس و آرامگاه آیت‌الله خمینی جمعا ۱۲ نفر کشته شده‌اند.
 
به گفته این مقام اورژانس کشور، حملات روز چهارشنبه ۴۲ مصدوم و مجروح نیز بر جای گذاشته است.
 
درگیری بین مهاجمان و نیروهای امنیتی جمهوری اسلامی حدود پنج ساعت ادامه یافت و درنهایت خبرگزاری‌ها ساعت ۱۵ به وقت تهران خبر دادند که چهار مهاجم در ساختمان مجلس کشته شده‌اند.
 
از سوی دیگر، به گفته معاون امنیتی وزیر کشور ایران، دو فرد مسلح صبح روز چهارشنبه وارد آرامگاه آیت الله خمینی شدند که یک نفر از آنها پس از شناسایی توسط نیروهای امنیتی خود را منفجر کرده که این انفجار منجر به کشته شدن یک نفر و مجروح شدن چند نفر دیگر شده است.
 
به گفته آقای ذوالفقاری، فرد دوم نیز توسط نیروهای امنیتی کشته شده است.
 
ساعاتی پس از آغاز حملات، پایگاه خبری اعماق، وابسته به گروه موسوم به حکومت اسلامی، داعش، نوشت که این گروه مسئول حملات تهران بوده است.
 
این وب‌سایت همچنین فیلمی از این حمله منتشر کرده که مهاجمان به زبان عربی سخن می گویند.
 
با وجود حمله به ساختمان مجلس، جلسه علنی مجلس ایران ادامه یافت.
 
حفاظت ساختمان‌های نهادهای حکومتی در ایران بر عهده سپاه پاسداران است.
 
در همین زمینه خبرگزاری‌های ایران خبر دادند که محمدعلی جعفری، فرمانده، حسین سلامی، جانشین فرمانده سپاه، محمد پاکپور، فرمانده نیروی زمینی و غلامحسین غیب‌پرور، فرمانده نیروی بسیج حوالی ظهر در مجلس حاضر شدند.
رأی دهید
دیدگاه خوانندگان
۵۷
همایون شایان - اسلو، نروژ

{با وجود حمله به ساختمان مجلس، جلسه علنی مجلس ایران ادامه یافت.}خداییش ببین چه نمایندگانه خوبی داریم . داره میبنیه تیر اندازیه و ممکنه کشته بشه ولی به کارشون با جدیت ادامه میدن . بخدا مردم میفهمن . خر خودتونین . اینقدر فیلم بازی نکنین . میخوایین فقط به همه ثابت کنین که ما هم از تروریست ضربه میخوریم ولی اینجوری نیست . مردم راستو از دروغ تشخیص میدن مثل آب خوردن .
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۹
۴۵
karkas - اصفهان، ایران

بعد رضا پهلوى مى گه ایران تو سوریه و عراق چى کار مى کنه! تف
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو

این "حمله تروریستی" را باید در کتاب رکورد گنیس بعنوان ابلهانه ترین ترفند سیاسی ثبت کرد
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶
۵۶
همه چیز ایران بر باد رفت - برلین، آلمان
خودمونیم اونایی که امروز تو حرم تو بخون فاضلاب پیش اون سوسک شپشو خمینی جلاد رفتن چه حالی دارن میکنن الآن! بهشت زیر پا و انارو انگور تو حلقوم! خخخخخ
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
۸۶
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

این عرعر زبونای عمری رو باید زنده میگرفتند و به فجیع ترین طرز شکنجه سقطشون میکردند. عمریها جای شما در ولایت ما نیست. مسجدم میخواین؟!؟! بیاین تو مساجد خودمون جا براتون داریم، فقط پول خورد یادتون نره.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۳
۷۹
ایوان مدائن - فرانکفورت، آلمان
با این کارها میخواهند بگند ما تروریست نیستیم خودمان مورد حمل تروریست هاییم، دوم اینکه به ملت گوشزد کنند در صورت اعتراض یا حمله ما می‌کشیم ( از این مار خار اهرمن چهرگان، ز دانائی و فهم بی‌ بهرگان چه حاصل )
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸
۱۰۷
Kefli Iskender - مریخ، وانواتو
برای حکومت پاکدست(بخوانید تروریست پرور) ایران پیدا کردن چهار تا هالوی انتحاری کار سختی نباید باشد. تهییج یک مشت ابله به این عملیات با این هدف که «ما خود قربانی تروریسم» هستیم. آنهم حمله به نهاد "قانونگذاری". مضحک ترین ننه من غریبم بازی حکومت.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵
۳۴
iran4ever - لندن، انگلستان

لعنت به همه وطنفروش‌ها و مزدور‌هایی‌ که از کشته شدن هموطن‌های ما خوش‌حالی میکنند.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۲
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران

من هم ابتدا فکر مَی کردم کار سپاه برای کودتا علیه روحانی است . چون اصول گرا ها در فضای مجازی از این اتفاق بسیار خوشحال شدند تا توانستند به اصلاح طلب ها توپیدند اما وقتی کاربرهای حامی از اعمال تروریست های سنی و وهابی در این سایت را مَی بینم که مَی خواهد اتفاق را تقصیر خود ج ا بیاندازد . معلوم است این واقعه تقصیر خود این عربستان و عروسک های خیمه شب بازی ان است .چرا سپاه با به خطر انداختن امنیت مجلس ابروی خود را ببرد در وسط میدان بهارستان یک بمب معمولی میگذاشت مردم عادی را میکشت . ج ا و سپاه هرگز به جان مردم عادی ایران اهمیت نمی دهند . و معلوم است این توسط تروریست های سنی عربستان با حمایت امریکا برنامه ریزی شده است . منتظر هستیم مانند قطر ترامپ این را هم از موفقیت های سفر خود به ریاض اعلام کند .
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰
۵۰
kawir - فرانکفورت، آلمان
خب کدام پایگاه سپاه در این عملیات احمقانه شرکت داشت؟؟،اینها که اینقدر مهمات و مواد انفجاری داشتند چرا مثل جاهای دیگر که داعش حمله میکنه ماشین بمب گذاری شده استفاده نکردند خصوصا در حمله با توالت عمومی اینده یا زباله دانی فعلی تهران که خمینی داخلشه!اخوندها حاضرند که بندری برقصند و مینی ژوپ تن کنند که سپاه تو لیست سازمانهای تروریستی نره،این اولین اقدام احمقانه برای جلوگیری از ان است!
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۲
۶۴
zarduscht - فرانکفورت، آلمان
بهترین خدمتی که داعش به آخوند می‌‌توانست بدهد. درست مثل آغاز زمان جنگ با عراق .که به بهانه جنگ به کشتار ملت دست زدند،. فردا است.که سپاه و بسیج کودتا خواهند کرد. که مملکت امن نیست. علی‌ مافیا به آرزویش رسید. هدیه بهتر از این از طرف داعش؟ هرگونه مخالفت را نابود خواهند کرد .اعدام .بازداشت .
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۳
۶۴
سلطنت طلب - ژوهانسبورگ، افریقای جنوبی
از حکومت اخوندی بعید نیست که برای ناکامی های اقتصادی و داخلی همچین حرکتهایی بکنه ، در مورد مرقد خمینی هندو ولی این کار عجیب بود اخه چرا داعش باید به مزار بزرگترین تروریست و به وجود اورنده ی وحشت و ارعاب و ترور حمله کنه؟ خوب باز هم مشخصه اینها به پدر تروریست که خمینی ملعون باشه هم رحم نمیکنن داعش هم یک پسر نامیمون و ناخلفه مثل سپاه و حزب الله و رادیکال های رافضی همه این ترفند ها زیر سر سپاه و مزدورانشونه تا اختناق و فضای امنیتی در کشور درست کنن
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵
۳۵
مرغ آمین - تهران، ایران
ببینم حمله تروریستی که داعش در ترکیه هم انجام داده است هم از نظر تو یک ترفند سیاسی توسط اردوغان است ؟ یا فقط مرغ همسایه غاز است اسکندر ذوالقرنین[::Kefli Iskender - مریخ، وانواتو::].
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۸
۴۰
Tantan Milo - دوبلین، ایرلند
مخالفت با نظام هم هادی داره. من اصلا موفقشن نیستم. ولی‌ دیگه نیایم دروغ بگیم که همه اینها زیر سر این نظام. یا داعش دست نشانده ایران. داعش دست نشانده عربستان. مدرکشم جنرال کلارک، فرمانده نظامی آمریکا، نه الان بلکه ساله ۲۰۰۷ گفت. توی یوتوب چک کنید و ببینید
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۱
۴۸
آلونا ازنامنسکایا - مسکو، روسیه
[::مرغ آمین - تهران، ایران::]. [::iran4ever - لندن، انگلستان::]. دوستان عزیز چه انتظاری دارید حمله به پاسگاه سیاهکل در 1349 را به یاد بیاورید که از کشته شدن چند سرباز این روشنفکران ما چقدر خوشحال شدند و برای چریکها سرود و نقاشی و فیلم ساختند روشنفکران امروز ما هم همینطورند بی وطنی درد بزرگی است
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲
۵۴
hamid411 - لس آنجلس، ایالات متحده امریکا
کودتای ترکیه ١ - حمله داعش به تهران ١.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۲
۱۰۷
vikingoslo - اسلو ، نروژ
داعش در ایران اونهم مستقیم بتونه بره تو این نقاط مهم ترور بکنه !!!؟ جمهوری اسلامی که اینهمه سربازای امام زمان داشت پس چی شد !؟ برادران اطلاعات سپاه و حجتیه آخر کار خودشون را کردند .
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
۴۰
Tantan Milo - دوبلین، ایرلند
[::مرغ آمین - تهران، ایران::]. واقعیت اینه که تمام اینا برنامه آمریکا و عربستان بوده. یه اینترویو ساله 2007 تمام وقایع 10 ساله گذشترو گفت بود. اینم بگم که ترامپ یا اباما هیچکاره اند. قابل توجه اونایی‌ که الان میخوان بگن ساندیس خور باید بگم من اگر ساندیس خور بودم از مملکتم فرار نمیکردم. ولی‌ حق که عدم واقعیت رو بگه
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷
۵۴
لشگر ششم ورماخت - دوسلدورف، آلمان
مانور قشنگی بود ولی اون تروریستهای به اصطلاح داعشی نقششون رو متاسفانه خوب بازی نکردن با اون عربی حرف زدنشون . ولی در هر حال مانور زیبایی بود .
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۱
۳۶
freedom of the press - تهران، ایران
[::iran4ever - لندن، انگلستان::]. هیچ کس از کشته شدن انسانى خوشحال نمیشه بخصوص اگه هموطنش باشه ولى حرف اینجاست که این بازى سیاسى جان هموطنانمان را گرفت
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۰
۵۶
yahya3212000 - برگن، نروژ

کاش چندتا آخوند شپشو یا سگ پاسدار رو هم با خودشون به درک واصل میکردن تا مردم دلشون خنک بشه!
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۷
۳۴
newyork333 - نیویورک، ایالات متحده امریکا
تازه فهمیدم که این (چادر) از همون هزار سال پیش به چه دلیل ساخته شده. همون موقع هم همین کاربرد رو داشته. لطفا به چادر دیگه نگین (با لباس زنانه وارد شدن)
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
هر جا حمله تروریستی میشه رجاله ها اشک تمساح میکشن وبعضا رو صورتشون توو فیسبوک پرچم کشورها رو میکشن.اما همین رجاله ها وقتی توو ایران حمله تروریستی میشه اون رو کار خودمون می دونن وبی اهمیت به موضع گیری های داعش وتهدیدات رسمی عربستان به آوردن جنگ داخل ایرانی حقیرانه وذلیلانه عقده گشائی می کنن.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۴
۸۶
تفکر اسلامی - کپنهاک، دانمارک

هموطنان عزیز از هر تفکری که هستید بغیر از عمری و منافقین، الان زمان آن رسیده که با اتحاد ترتیب یک به یک عمریهای در ولایت را بدهیم درست همون کاری رو که شادروان .......کرد. درسته که در خیلی موضع ها با هم اختلاف داریم. ولی یک دشمن مشترک داریم که همون جماعت عمری هست. اینها وحشیانی هستند که با خونسردی سر میبرند. تا آخرین لحظه حیات میگویم: ایرانی عمری نیست، عمری ایرانی نیست.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۸
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
جلاد اعظم شهید لاجوردی وآغا محمد خان کبیر برای صدمین بار در این سایت به روح بزرگتون درود می فرستم که از جمجمه خائن جماعت مناره ساختید و با بلدوزر ستون فقرات منافق جماعت رو که هیزم بیار آتش معرکه دشمن شده بودند رو خورد کرده وبا خاک یکسان کردید.راهتان پررهرو باد....ای پاچه ورمالیدگان خائن که معتقید کار خودمون بوده کاش رضا شاه بود و وجود نحستون رو گچ میگرفت وازتون مدل گچی میساخت.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
عرعرستان و الجبیر خناث اینبار پاشون رو زیادی از گلیمشون دراز کردن.منتظر روزی باشن که مثل صدام از سوراخ موش گرفته باشن وعلی شیمیائی وار سگ کش بشن.وقتی که تاریخ مصرفشون گذشت.سردارهای ما دراز مدت برنامه می ریزن وفرسایشی.مثل مرگ تدریجی.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۷
۴۲
Iranemaa - قم، ایران
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. جناب ساندیسی من هم مثل خود تو فکر نمی‌کنم کار آخوندا باشه ولی چرا مردم مملکت ما باید اینجوری فک کنند و یا چرا تعداد کمی ناراحتند و خیلی‌ها حتی خوشحالند؟ ایراد کار کجاست ؟ و به نظر تو کشتن مردم بیگناه توسط آقا محمد خان و یا توسط اون ملعون لاجوردی ح..زاده کار پسندیده ای بود ؟ خیلی .. و فقط مطمینم مسلمان خوبی باید باشی .حیف اون اسم میرزاده عشقی که ادم شجاع روشن فکر و ازادی خواهی بود برای نام کاربریت، اسمت را بزار شمشیر ذوالفقار بیشتر بهت میاد
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۹
۵۷
Hatef - پاریس، فرانسه
با این قضیه یاد ضرب المثل جالب اسدالله میرزاى دایى جان ناپلئون افتادم که؛ شخصى داخل بزازى مشغول ور رفتن پارچه ها بود که صداى بى موقعى از او صادر شد! ناگهان شروع کرد به پاره کردن پارچه ها. صاحب مغازه که اینرا دید، سریع پرید وسط و گفت: دست نگهدار برادر، بعد از یک عمر میتواندم صداى جر خوردن پارچه را از دیگر صداها تشخیص بدهم. حرامیان حکومت آخوندى هم که دیده اند سنبه دارد یواش یواش پر زور میشود، بخود گفته اند در این هیاهوى همگانى خود را قاطى بقیه کنیم، ولى همه خوب میدانند ام الفساد روى زمین همینها هستند و مصدر عملیات استشهادى از ابتدا همین سران حکومت بوده و هستند. مگر رسمأجانى نبود که در نماز جمعه سالهاى ٦٠ تروریستهاى فلسطینى را تشویق میکرد که میتوانند با انتحار خود ١٠ نفر را از طرف مقابل بکشند؟ مگر همین امروز گردانهاى استشهادى ندارند؟
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::mirzadeh i eshghi - دوسلدورف، آلمان::]. این مردم همونهائی هستن که صبح زنده باد مصدق عصر.....بر مصدق گفتن.این مردم همان سلحشوران تظاهرات بستنی وگوجه فرنگین.اینا اغلبشون خس وخاشاکن.همونهائی که برای لطفعلی خان های بی جربزه وعیاش اشک تمساح میریزن ومدیحه میسرایند.همون منافق ماب هائی هستن که برای خوش رقصی عکس هفت طبقه زیر زمین تاسیسات اتمی مون در نطنز رو گرفتن وتحویل سیا دادن.امثال همین خس وخاشاک ها توو آمریکا رفتن ترامپ رو انتخاب کردن.جنابعالی درقم بنده در اروپا.خدا نکنه از سر دنیا ندیدگی هم فکر تو باشم.اگر رادیکال شدم دلیلش محدودیت وزندگی در جوار حوزه نبوده.دلیلش کار وتحصیل و مطالعه وتعمق در ماهیت غرب ودلائل عقب ماندگی وروحیه خائن و سفله پرست ما ایرانی ها وتماس نزدیک با به اصطلاح اپوزوسیون های خارج از کشور بوده.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۱
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
اگر آغا محمد خان وشهید لاجوردی چوب تری برای فرمانبردن گاو وخر نداشتن یا ایرانی وجود نداشت ومثل دوران کریم خان تکه تکه شده بود یا ریشه منافق ها توو ایران نمی خشکید.کاش الان هم بودن ویک سر وسامانی به احوال وطنفروشها میدادن.برای صدویکمین بار.روحشان شاد وراهشان پررهرو.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷
۴۳
mirzadeh i eshghi - آلمان، آلمان
[::Iranemaa - قم، ایران::]. مخاطبم جنابعالی بودید.خدمت بقیه خس وخاشاک هم که معتقدند کار خود ایران بوده خصوصا حالا که مشخص شده تروریست ها ایرانی بودن عرض کنم که شانس بیارید دست امثال من به قدرت نرسه .اولا اگر خارجید ایران رو اگه پشت گوشتون دیدید می بینید .دوم اینکه اگر پاتون به ایران برسه چنان قلمی از پای شما وبقیه خس وخاشاک ها مقیم داخله وخارجه خورد می کنم که روح نادرشاه کبیر غرق در شعف بشه.
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۰
۳۹
janahi - دبی، امارات متحده عربی
کار همین داعش خودمونه !!
‌چهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۰۷
نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.
  • یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • بیرانوند: نه تنها ۲۰ میلیارد تومان جریمه را نمیدم، بلکه آن ۵ میلیاردی که شیرینی ازم گرفتند، پس می‌گیرم
  • فاکس: می‌دانیم شما با بمباران مردم مخالفید، شاهزاده رضا: نمی‌خواهم هموطنانم بار دیگر رنج بکشند
  • (تصاویر) بازدید ارزشی ‌ها از اتاق بستری شدن خمینی
  • حسین سلامی، فرمانده سپاه: ترجیح میدم جای سخنرانی نتانیاهو، کارتون گوریل انگوری ببینم
  • ظریف: «شهرک‌نشینان اسرائیلی از نظامیان بدترند، سرباز اسرائیلی زورکی می‌جنگد»
  • شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • (تصاویر) چرا زنانی که اندام پُرتری دارند برای مردان جذاب ترند؟
  • دفاع عجیب نماینده سابق تهران از هیتلر در کشتن یهودیان: هیتلر درست تشخیص داد
  • +481شاهزاده رضا پهلوی: به عنوان ایرانی میهن پرست و ملی گرا با اقدام نظامی علیه کشورم مخالفم!
  • +333پیام رضا پهلوی: اجازه نمیدهیم بعد از سقوط جمهوری اسلامی در ایران خلاء قدرت ایجاد شود
  • +301یک طرفدار حزب‌الله: دیگر نمی‌خواهم از ایران و عمامه و دین دفاع کنم. این همه دروغگویی بس است
  • +289رئیس ستاد کل ارتش اسرائیل: ما توانایی رسیدن و حمله به هر نقطه از خاورمیانه را داریم
  • +240سعید عطاالله، از فرماندهان نظامی حماس، به همراه سه عضو خانواده‌اش کشته شد
  • +228‌تلویزیون اسرائیل: هاشم صفی‌الدین «جانشین احتمالی» نصرالله در بیروت کشته شد
  • +210نماینده مجلس ملی فلسطین: پول ایران را نمی‌خواهیم ما را رها کنید، ما را نابود و دیوانه کردید
  • +203کانال ۱۲ اسرائیل: قاآنی، فرمانده نیروی قدس، «احتمالا» در حمله اسرائیل به بیروت «زخمی» شده
  • +189پاسخ وزیر دادگستری اسرائیل به پُست علی خامنه‌ای: «به پایان سلام کن»
  • +169«حسن جعفر قصیر» داماد حسن نصر‌الله در حمله هوایی اسرائیل به دمشق کشته شد